Huhu: Teemu Ramstedt Liigaan 2017-18?

Sanat voisi tulkita pikemminkin niin, että kiittää lähtiessään tuttua seuraa kaikesta mitä se on hänelle antanut.
Nyt kohti uutta, joka herättää tunteita…

7 tykkäystä

Siis IFK:ta? Eihän Ramu sieltä mihinkään oo lähdössä. Eikös se pari vuotta sitten jo kiitellyt lähtiessään?

Lähinnä kristallipallon kanssa koitin tuota tekstiä tulkita. Tuo suolistosairaus on sellainen, että hoidettuna sen kanssa voi elää ihan normaalia elämää. Ei estä huippu-urheilijan uraa.

Jos se on hienoo ja tunteikasta päästä vanhojen ketjukavereiden rinnalle kyykyttään paria vanhaa seuraansa. Kolme hymiötä.

Onneksi edes jotain selviää, niin loppuu se viime kipinästä jatkunut kestohuhu ja spekulaatio.

Jokereilta taisi loukkaantua jokin aika sitten sentteri. Suuntaisko Ramstedt sinne, kun nykyinen koutsi aikanaan hankki Ramun ensimmäiselle KHL-reissulle ja ensi kaudellakin olisi vanha tuttu koutsi Bluesista.

2 tykkäystä

Tehkää nyt joku varmuudenvuoksi se autopäänheilutus gifi ramusta, kuuselasta ja zaborskysta valmiiksi odottamaan. :smiley:

16 tykkäystä

Jokerit ois kyllä mukavampi vaihtoehto kuin Hifk…

1 tykkäys

Mun puolesta IFK ja Kärpät saavat vahvistaa rivejään vaikka kuinka. Tapparalla on niin hyvä tilanne tällä hetkellä, että meidän ei tartte yhtään tsiigailla muualle, kun omissakin on riittävästi.

Olin alkuun jopa Kärjen lähdöstä surullinen, mutta sen jälkeen näyttäisi joukkueen roolitus menneen parempaan suuntaan ja peli-ilo lisääntyneen.

Liika kilpailu ei sovi kaikille joukkueille eikä varsinkaan kaikille pelaajille, joten hyvien rakenteiden rikkominen ylivarustautumisella hankkimalla kalliita pelaajia saattaa näkyä jopa negatiivisesti.

Tapparan kohdalla on näkynyt kavennus rosterissa positiivisesti. Vastuksien vahvistuminen taas parantaa montaa asiaa kevättä silmällä pitäen; mitä vahvemmat vastukset sitä parempaa se tekee jääkiekolle ja Tapparalle. Ainoastaan kovia voittamalla voi oikeasti pärjätä pitkäjänteisesti.

Tapparakin saa kiittää nimivahvaa Kärppälaumaa niistä kahdesta hirvityshopeasta, jotka sattuvat vieläkin. Ne opettivat jotain sellaista, jolla voi kääntää sarjoja, joilla on väliä.

9 tykkäystä

Tuli sellainen juttu mieleen Ramstedtista ja verotuksesta että:

• Oli kevään Amurissa.
  • Kesä oletettavasti täällä.
  • Loppukesä ja syksy Bratislavassa.

Käsittääkseni 6kk maassaolopäiviä on se raja jonka mukaan verotusmaa määräytyy, eli Ramstedtin tapauksessa saatetaan elää niitä päiviä jolloin voi pelata Suomessa, ilman että verokarhu pääsee käsiksi KHL-liksoihin.

4 tykkäystä

Huomenna maanantai ja :mikki:. Mut saa nähdä. Jos Ramu tulisi tarkoittaisi se varmaankin Rauhalan siirtoa laitaan.

1 tykkäys

Kärjen korvaaja? Vai onko Repo hoitanut tuon homman?

Ja Nurmen tippumista kokoonpanon ulkopuolelle.

Vaikka Jasusta itse kovasti tykkäänkin niin on silti myönnettävä, että en jaksa uskoa kauden mittaan tasaiseen tehoiluun. Ja nyt en sitten sanonut, että Jasu tuhoaisi Zabon tai Kuuselan peliä, mutta pelaavampaa sentteriä noiden kahden väliin itse tunkisin. Ainakin av:n jälkeen tuossa peluutetaan usein Järvistä (Jan-Mikael) ja siitä on nähdäkseni ollut merkittävää iloa. Tuloksena on usein ollut ihan hyvä hyökkäys, joten jotenkin Jasu tuohon istuu huonosti.

Ja toisaalta sit vähän myös ihmettelen, että Rauhalaa ei ole edes kokeiltu ylempänä.

Jos Järvisen Masa ei olisi löytänyt jo paikkaansa kolmosketjusta hän olisi oikea sentteri myös Kuuselan ja Zabon väliin. Mutta nyt ei todellakaan hajoteta kenttiä huhuketjussa.

Hyvin pelattu, sait minut täysin sivuraiteille jo aiheesta.

ASIAAN!

3 tykkäystä

Repo on hoitanut tuon homman. @peterra perkas mun mielestä aika hyvin tämän homman tossa aijemmin.

Sain vihiä, että Ramun visertely ei ehkä liity jääkiekkoon. Noh, alkava viikko kertoo.

5 tykkäystä

Tuo viserrys tosiaan Ramun jääkiekkouraan mielestäni sopii kovin huonosti. Siis en oikein saa sitä mahtumaan mihinkään seuraan siirtymiseen. Mutta urasta mies tuossa puhuu…

1 tykkäys

No voi tietysti siirtyä mihin vaan. Jotenkin tossa oli aikamoinen tunne mukana. Eikai mies nyt jo olisi lopettamassa? Mä kans mietin ensiksi Jokereita jostain syystä. Jokerit, HIFK tai Ruotsi on mun veikkaus. Mun korvaan tuo twiitti kuulostaa kyllä jonkinlaiselta epäselvältä anteeksipyynnöltä. Ramu on kuitenkin julkisuudessa puhunut aika vakavia eikä ole vaikuttanut miltään läpänheittäjältä. Edeltää jotain odottamatonta henkilökohtaista siirtopäätöstä?

Ramun sairaus kyllä on luonteeltaan sellainen, ettei se pysy useinkaan ihan tasaisena vaikka itse mitä tekisi. Vaikka hän on hyvässä kunnossa ja saa hoitoa ja elämäntavat ovat säännölliset, on sairaudessa vaihtelua. Stressi ei aiheuta mutta pahentaa sitä. Sen takia uskoisin, että paljon matkustava KHL-joukkue ei nyt ehkä ole etusijalla. Siihen voi myös liittyä, että Ramu on onnistunut kuitenkin parhaiten muuntyyppisissä joukkueissa. Tietysti niissä onnistuneissa seuroissa on myös luonne-ja sopivuustekijöitä takana. Ja ilman tuota sairautta olisi uran kaari ollut vielä korkeampi. Hyvä se on nytkin.

Yllättyisin todella, ellei Ramu rahastaisi. Tapparaan tuloa pitäisin todella pienenä ihmeenä vaikka sellaista olisikin huhuiltu.

Vahva usko että kiekko jää ja nyt alkaa panostamaan pyöräilyyn tavalla tai toisella.

Entäs politiikka? Siitäki Ramu on kiinnostunut. Luulis kyllä jatkavan kiekkoa vielä jonkun aikaa.

Uutisessa ei ole oikeasti tietoa vielä seurasta, mutta jutun mukaan palaa Suomeen ja ainoastaan Tappara mainitaan nimellä.

5 tykkäystä

UIJUIJUI… pliispliispliis anna sen olla totta… :slight_smile: