Huhu: TPS kaupittelee pelaajiaan 2019-20

Ei kyllä olisi mitään asiaa koskaa rapakon taakse tällä jätkällä.

1 tykkäys

Itse en kyllä tykkää ajatuksesta, että otetaan joku kriisijoukkueen pelaaja ja heitetään oma jätkä luiskaan. Tappara kuitenkin sarjan kärjessä ja Ytterell ekaa kautta Liigassa eikä ole mikään farssi ollut.

12 tykkäystä

Mikki voisi napata Lukan ja Suorannan tänne.

Niin tätä emme voi varmaan koskaan tietää, koska ei yhtään kokonaista kautta ole terveenä pelannut liigassa.

1 tykkäys

En minäkään sitä haluaisi, mut ajattelin vähän pitemmällä tähtäimellä. Ja kuten sanoin Tapparassa varmaan pitkälle jo tiedetään ensi kauden pakit niin mahtuisikohan enään edes porukkaan. Ei siis mikään välttämättömyys, mutta kyllä Lukka ihan kelpo pakki on tähän liigaan.

2 tykkäystä

Yritin konsultoida itseäni menneisyydestä, mutta palatan hakutoiminto ei antanut myöden. No, mieleen on jäänyt hasardeja, merkkausvirheitä, hölmöjä jäähyjä ja turhaa kuumenemista. Kaveri oli aivan ylihehkutettu, kun tuli Liigaan vahvan Mestis-kauden jälkeen. Nyt mulla on lähinnä automaationa vastustaa Lukan haaveilua Tapparaan. Näen pelkästään uhkana.

Jep. Aika heikkoa, että tuolla materiaalilla saa tuollaisen tuloksen.

Löytyyhä nuita pari yli 50 pelin kautta sekä yksi lähes, joo ei ihan kokonaista kautta ole koskaan ja joku paikka aina paskana. Ei Kärpissä päässy nelosesta kovempii kenttiin koskaan, ehkä Kärpissä ei tätä potenttiaalia sitte koskaa nähty.

Toki kehitty Suoranta kiekkoiliana eteenpäin kun Kärpistä lähti, sai sitä vastuuta yms. Hankala kuvitella silti Suoranta rapakon taakse, mutta jokaisella on omat mielipiteet.

1 tykkäys

Tepsin olisi kyllä kannattavampaa antaa potkut Kaskiselle kuin alkaa kaupitella tähtipelaajiaan.

1 tykkäys

Kalpassa paukutteli ihan hyviä tehoja ja viimeistä kautta lukuunottamatta myös hyviä tehotilastoja.
Muistan hänet nopean kiekon puolustajana ja näkisin hänelle hyvinkin paikan Tapparassa, kun tilaa tulee väistämättä tämän kauden jälkeen.

Mutta. Tämä vain minun hatarien muistikuvien ja haihatteluiden varassa.

2 tykkäystä

Lukasta jäänyt mieleen vain Savinaiselle naureskelut maalinteon jälkeen runkosarjan pelissä ja mailan lyöminen rikki ylähirteen Parlettin upotettua viimeisessä finaalissa kiekon tyhjään rysään. Ehkä hieman liikaa porilaista luonnetta Tapparaan.

2 tykkäystä

Mikäli tuo on totta että Tps tosiaan nyt jo kaupittelee parhaita pelaajiaan niin hyi mitä touhua. Lopullinen pyllistys ja perseen näyttö faneja kohtaan. En arvosta

Vaihtaisin Suhosen mielelläni Lukkaan.

Lukalla ei ole mitään asiaa Tapparan tasoiseen porukkaan. Ura pahassa laskussa ja tekee tiukkaa mahtua edes Turussa pelaamaan.

Vähän sama Suorannalla, mutta Suorannassa on kyllä potentiaalia paljon enemmän.

2 tykkäystä

Minun mielestä ammattimaista toimintaa tukea valmentajaa ja yrittää vahvistaa rosteria. Kaskinen on tehnyt ihan hyvää tulosta runkosarjassa.

Kaskinen itse on se jonka pitäisi saada kenkää. Ei tuo tepsin porukka ole niin huono että tuolla paikalla sarjataulukossa kuuluisi olla. Samaa on huudeltu jo viime kaudesta Turussa et Kaskinen veks

Siellähän “palstatotuuksien” mukaan pelaajia ei kiinnosta pelata Kaskisen joukkueessa. Onkohan tämä kolmikko se pahin sitten?

Kerro ihmeessä kuka Kaskisen tilalle? Kimmo Rantanen tai Sami Salo ei ole uskottava vaihtoehto.

Ei olekaan. Tuo hyväveli kerho tarvii valmentajan ulkopuolelta. Ja näkemyksen ihan muualta kun tepsin sisältä

Ei tässä vaiheessa kautta mikään joukkue saa eikä voi aloittaa tyhjennysmyyntiä. Ehkä on (muka) tehty vääriä valintoja. Scoutattu pelaaja huonosti jne. ja totuus paljastunut nyt.

Mutta jos pelaajia pois, niin uutta sisään. Aika vaikea operaatio tuo taitaa olla nyt tehdä niin, että joukkue todella vahvistuu. Se perinteinen eli valmentajan vaihdos olisi loogisin ratkaisu. Onko kuitenkaan vaihtoehtoja Kaskiselle tarjolla. Ei kai ihan ketä tahansa ohikulkijaa kannata ottaa.

2 tykkäystä