Iltalehden tietojen mukaan turkulaisseura on kaupitellut useampaa pelaajaansa muihin seuroihin. Listalla ovat ainakin puolustaja Santeri Lukka , hyökkääjä Simon Suoranta sekä kultakypärää kantava ruotsalaisvahvistus Anton Holm .
Lukasta olikin jo ketju foorumilla. Pakkia Tapparan rosteriin kaivattanee jos Utunen ei piakkoin tervehdy. Onko Lukka oikea ratkaisu onkin sitten eri juttu. Toivottovasti Utunen kuntoutuu jottei tarvitse pakki kaupoille lähteä…
Ei Lukka mikään JJ ole, mutta uskoisin kaverin “miehistyvän” kirvesrintaisessa paidassa. Oliskoha nimi enne: Lukk… En kyllä pahoittaisi mieltäni vaikka Tapparaan hankittaisiin. Kiekollisena hyvä ja lähtökohtaisesti raamejakin jonkunverran. Menis joukkueessa, uskon.
Niin ja mitäs me tehtäs Lukalla, kun Mäntylä ja Utunenkin palaavat kehiin? Ei Lukalla mun mielestä ole asiaa pelaavaan seitsikkoon kaikkien ollessa terveenä.
Reservistä löytyy mm. loistavasti pelannut Rouhiainen sekä Wehmas ja Has. Kahdella jälkimmäiselle on hyvä antaa kokemusta Liigasta.
Joten mun puolesta Lukka saa kattoo työpaikkaa jostain muualta.
Joskus aikoinaan olen haaveillut Lukkaa ja Suorantaa Tapparaan, mutta ne ajat alkavat olla takana…tosin Lukka sopisi kyllä pelaajatyypiltä Tapparan puolustukseen aika hyvin.
Simon Suoranta olisi varmaan ihan Nhl/Khl tason pelaaja jos olisi terveitä päiviä uralla ollut. Aina jotain pientä loukkaantumista miehellä ollut. Taitava pelaaja, siitä ei pääse mihinkään.
Toivoin Lukkaa Tapparaan kun Kalpasta lähti ja voisi vieläkin sopia meille, mutta joku tarvitsisi tieltä laittaa pois (Ytte??). Tosin pitäisi tehdä pitempi sopimus ja siitä ei ole mitään tietoa keille on jo sopimuksia tehty.
Suorannalla “pientä” laskusuhdannetta urassaan ja ehjät kaudet harvassa. Toki PPG ollut ihan hyvä repaleisillakin kausilla, mutta tämä kausi lähtenyt päin mehtää. Minäkin aina tykännyt, mutta paria Tepsin peliä, mitä katsonut, niin ei säväytä tällä hetkellä. Nelosessa vetänyt tällä kaudella, mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan.
Joo Suoranta on ollut tällä kaudella huono, siitä ei pääse mihinkään. Mutta vaikka onkin muissa joukkueissa pelannut, niin tippa meinaa tulla linssiin kun lukee jostain uusista loukkaantumisista. Kuitenkin niin hemmetin lahjakas kaveri kyseessä…