Hienosti on Tps aloittanut kauden. Tämä joukkue on kanssa yksi niistä harvoista, kelle soisi menestystäkin. Toivottavasti Tps pääsee tänä vuonna välieriin. Joukkueeseen tulee varmasti vielä hankintoja ainakin hyökkäysosastolle. Olisikohan Tepsistä tänä vuona finaali ainesta?
Uskoakseni on.
Kyllä TPS on mielestäni erittäin vahva ehdokas finaaleihin, kunhan vain runkopelaajat pysyvät ehjinä. Tappara-TPS olisi erittäin hyvä finaalipari.
Huhhuh, yks kaveri on tepsi fani. Siitä tulis kova mittelö jos Tappara ja Tps pelais finaaleissa vastakkain.
Olisi varmasti monessakin mielessä.
En silti itkisi itseäni uneen vaikka Tepsi putoaisi jo huomattavasti aiemminkin…
Kyllä Tepsi varmaan kärkinelikossa on. Lauantaina mennään pojan kanssa Turkuhall…Typhoo… HK aree… eiku Gatorade Centeriin TPS-Tappara vääntöä katteleen. Veikkaan meijän pojille vaikeeta peliä.
Toivottavasti tulis tällä kertaa voitto että pääsee kaverille kuittaileen kun tulee katsoon peliä mun kämpille.
Ei oo pelkoa Voit alkaa lähinnä miettiä defenssimekanismeja, miten sä kestät sulle tulevan kuittailun. Tapparalla ollut muutenkin isoja vaikeuksia Turussa, joten uskallan jo valmiiksi budjetoida ensi viikon pisteiksi 6/9 ja lauantaiden perinteet jatkuu.
Kannattaa varmaan sitten laittaa pitkävetoon Tps voitto ja panos 100 euroa niin ei harmita tappio niin paljoa.
Kai tuollainen(kin) mahdollisuus olisi, mutta koska mulla on sitä rahaa jo nyt vähän en haluaisi varmistaa näinkään varmassa tapauksessa sen menettämistä. Tappara varmasti voittaa, jos meitsi tommosella panoksella pelaa TPS:ää ja silloin edes Tapparan voitto ei lohduttaisi mua ku ei vois syödä loppukuussa.
Homman nimi on se, että aina kun veikkaan jotaki joukkuetta niin juuri toinen sen voittaa. Voin uhrata TPS:lle 20e niin eiköhän Tappara sillon homman hoida!
Joo, en itsekkään viittisi ottaa mitään riskiä. Ennustan kuitenkin Tapparalle vaikeaa ottelua kun edellisenä iltana on kotiottelu Saipaa vastaan ja Tps:llä on lepovuoro.
Paljonko on muuten ollu Tepsin yleisömäärä tänä vuona? Sarjataulokossa keikkuvat kärjessä, mutta onko tämä vaikuttanut yleisöön?
Huono oli alkukaudesta, mutta parantunut kauden edetessä. Kyllähän sen on pakko Turussakin ruveta näkymään, kun siellä on tehty paljon oikeita asioita putkeen viimeiset 1,5 vuotta. Sekoilu on päättynyt (jos se nyt ei ala uudestaa heti ensi kaudella)
Itse veikkaan, että lauantaina Keitoreidilla on päälle 7000 katsojaa. Tepsillä matsiin jonkinlainen lepoetu.
5 388 keskiarvo kotona, joten eipä tuo hääviä ole tuol puolell jokkee
No ei ole hääviä sitten. Olisi kuvitellut, että olisi kunnolla noussut hyvien otteiden vuoksi.
Joo, en minäkään.
Kärkiottelu ja vastassa klassikkojoukkueeet. Oisko meitä paikalla olleita ollut 7511 jos en väärin muista.
Huonoja uutisia TPS:lle: