@Kespro puhui maalivahdin lisäksi hyökkääjästä @Rebeto67 tiesi kertoa lisäksi,että jompikumpi yllä olevista pelaajista tulisi Tapparaan. Nikke tarkoitus ulostaa vai mikä tässä on nyt taustalla? Missä Lehtonen asustaa tällä hetkellä? Mietin vain tuota verotusta… Jos Karhusta huhutaan niin kannattaa muistaa,että Kunlun taistelee kynsin hampain pudotuspeli paikasta.
Ps Ei tehdä tästä esikipinää. Vaikka @markanjatka valmistautuu ilmi selvästi.
Mode-lisäys:
Lisäksi Mr.Peter kertoi kuulleensa huhuja Hrachovinasta:
Oho, Karhullahan ei ole musta tarttunut oikein mitenkään Kunlunissa. Tätä suuremmalla syyllä ottaisin Lehtosen, koska Karhunen tuskin suostuu kakkosmoken rooliin, kun sen sijaan Lehtoselle saattaa riittää, että pääsee johonkin pelaamaan, jos kerran aiempien puheiden jälkeen on alkanut virityksiä syntyä.
Karhunen pelaa parhaillaan narreja vastaan, Kiinanmaalla. Sepostaja jutteli et on tällä hetkellä Kunlunin ainoa kunnossa oleva molari jonka voi laittaa maaliin.
Saas nährä.
Tais sanoa että KHL ei kiinnosta ja NHL on ainoa vaihtoehto, ja että rahan takia ei tarvi tehdä mitään.
Voihan se toki olla että nyt kun NHL:stä ei ole tullut tarjouksia ja ovet rupeaa menemään lopullisesti kiinni niin mieli muuttuu, jos pelihaluja kuitenkin vielä on.
Tiedon lähde: HPK:n a junnujen valmentaja.
Olivat HPK:sta kyselleet Larmin loukkaannuttua Bäckströmiä sinne, ja Tapparasta oli vastattu
että “voi tulla jos saadaan joku tilalle”.
Sama lähde tiesi kertoa että neuvottelun alla ovat Kari Lehtonen ja Tomi Karhunen.
Karhusella toki esteenä tuo Kunlun ja mahdollinen playoffpaikka. En tiedä koska tällaista sopparia julki tuodaan, mutta eikös Mikki aina ole ollut maanantain kanssa hyvää pataa? .
NHL on minulle ainoa vaihtoehto, niin olen miettinyt. Täällä olisi halua vielä pelata, KHL ei ole sellainen juttu joka minua kiinnostaa tässä vaiheessa uraa. Ei minun ole pakko lähteä mihinkään. Tilanne on sellainen, että en tee tätä enää rahasta, kiekkopiireissä lempinimellä ”Kärppä” tunnettu helsinkiläinen sanoo suoraan.
Alkukesällä veskari harjoitteli tosissaan.
Se oli normaalia settiä. Nyt olen treenannut vähemmän sopimustilanteesta ja perheestä johtuen. Jäällä olen vähän käynyt. En ole siis päätöksiä urani jatkosta tehnyt. Katsotaan vielä hetki, että mihin suuntaan purjevene lähtee seilaamaan. Palo saattaa tulla vielä kovanakin kun muut aloittaa kauden, maalivahtilegenda miettii.
Vai Lehtonen tulis mielellään Dallasista Tapparan kakkosveskariks? Vähän kyllä epilen, mutta uskon kyllä että Mikillä on viiksien välissä joku yllätyskortti odottamassa tälle sektorille.
Tuntuisi kyllä niin kovalta da la bombilta, jos Kari tänne saapuis. Eihän sitä oikein voisi uskoa, mutta kaikki on mahdollista.
Jotenkin Karista, jäi sellainen kuva ettei kiekko vain enää tarttunu, toki voin olla täysin väärässä.
Mutta siis tämä Hpk kysely tarkoittanee sitä, että Nikke on kunnossa. Ainakin yhden pelin verran. Mutta onko tämä vielä mahdollinen siirto, kun oliko Reijola joka sinne tuli.
Toivottavasti ei Kari Lehtonen tule. Puoli vuotta pelaamatta ja parhaat päivät takanapäin. Kuulostaa muutenkin vähän kaukaa haetulta koko huhu. Jos toinen on selvästi ilmaissut, että ei eurooppa napostele.
Lisäksi miksi tulisi Tapparaan kakkosveskariksi, kun tuskin nyt lähtökohtaisesti sanotaan Heljangolle että sori ei riitä Lehtonen tulee pelaamaan kun sulla ei riitä.
Sitäpaitsi Heljanko on viimepeleissä ollut ihan hyvä.
Tottakai tarvitsee kaveriksi maalivahdin, joka pystyy myös pelaamaan.