Huhu: Uusi maalivahti Tapparaan 2018-19?

Ei seuraa. Ei taida muutenkaan olla aktiivinen Twitterin käyttäjä vaikka profiili löytyy.

1 tykkäys

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pelaajahaaveilut 2018-19

Nyt kun vielä vähän on saanut tätä shokkiuutista käsitellä, niin en usko kyllä pätkän vertaa että kumpikaan näistä veskareista tulis Tapparaan tällä kaudella. Itse veikkaan Fälth tai Blood tyyppistä “villiä korttia” maalivahtiosastolle, tai sitten mitään ei tapahdu tuolla rintamalla ja Nikke alkaa saamaan taas ens viikosta lähtien peliaikaa. :wink:

Voisiko olla mahdollista että kyseistä huhuilijaa vähän hööpötettäisiin näiden juttujen kanssa?

En siis väitä että näin on ja kiva kun on huhuja.

5 tykkäystä

Mikki voinu kysellä Lehtosen perään ihan sen takia, että jossain varustekopin nurkassa roikkuu edelleen Mikko Lehtosen tän kauden pelipaita. Ei menis hyvä paita hukkaan.

24 tykkäystä

Jos maalivahti on tuloillaan, niin eiköhän se sitten ole selkeä ykkönen ja Heljangosta tulee haastaja. Jos Bäckström on pelikunnossa, niin mitä järkeä hänet olisi korvata. Tuoda uusi mies istumaan penkille?

Koska taso ei riitä? Jos Heljangon koppi ei tartu keväällä, niin kovin luottavaisin mielin en olisi, jos Nikken varassa oltaisiin.

Miten nämä huhuketjut menee aina tällaiseksi? Onko se vain modernia internettiä, ettei osata pysyä aiheessa? Facebookin syy? Lukekaa otsikko ja kirjoittakaa aiheen mukaisesti. Tässä on nyt käyty rajaniemet, stepanekit, kilpeläiset, hoviset, fälthit ja Tapparan hyökkäys läpi.

28 tykkäystä

Jos Heljangon koppi ei tartu keväällä, niin kaikki merkit kuitenkin näyttävät siltä, että häntä peluutetaan ja annetaan täysi luotto loppuun asti.

Pukukoppikäytäviltä huhuiltu, että maalivahti on tulossa, mutta ei kumpikaan noista…

30 tykkäystä

Liigasta? NHLssä tai khlssä pelannut?

Pistä nimeä kehiin…iltaan tarvis viihdettä :yum: edes jotain vinkkiä

2 tykkäystä

Ainoa maalivahti josta itse olen huhuja kuullut tuolta suunnalta olisi Domi…tämän olen täällä aikaisemminkin maininnut. Siis jossain muussa ketjussa…

@Mr.Peter no tuossa nyt on enemmän ideaa ja paljon, kun huhun esittää noin. Eli siis, että maalivahti on tulossa. Se on erittäin uskottavaa. Se, että tulija olisi jompi kumpi tämän ketjun veskareista taas on lähinnä tasoa “WTF” :smiley:

4 tykkäystä

Kova olis jos tulis, täytyy melkein laittaa kättä ristiin kiekkojumalien suuntaan :joy:

No tulihan joltakin edes vähän lihaa ympärillään omaavaa huhua. @Mr.Peter myös ennenkin tiennyt oikeasti asioista.

1 tykkäys

Barys kuitenkin playoffiin menossa, ja pelimäärät suht tasaisesti jakautuneet mv-kaksikolle.

5 tykkäystä

Astana menossa vahvasti poffeihin, että tuskin Domi muuten tulis kuin että vapaaehtosesti luopuisivat hänestä.

@valvojat pitääkö tehdä uusi ketju vai muutetaanko tämän otsikkoa suuntaan Dominik Hrachovina Tapparaan 2018-19?

1 tykkäys

Miksi ihmeessa Domi päästettäisiin tänne kun hänen joukkoe on menossa hyvää vauhtia kohti playoffeja?

7 tykkäystä