Huhu: Uusi pelaaja Tapparaan vuodenvaihteessa 2017-2018?

Itse en kyllä Savinaiseen tai Haapalaan usko. Kumpikaan ei ole sitä, mitä lääkäri Tapparalle määrää, vaikka kummatkin todella kovia pelimiehiä ovatkin.

Lääkäri määrää lähinnä pelaajaa, joka pystyy pelaamaan sentterinä. Savinainen menee määritelmään jotenkin, mutta ei lähtökohtaisesti kyllä sentteri ole. Haapala ei missään nimessä ole pelaaja, joka voi pelata jokaisella pelipaikalla.

Huhun tuojan mukaan nimi on paperissa, joten eiköhän julkaisu ole sitten tänään - jos todella joku tulee tässä kohtaa.

Paljon kun huhuilee, niin joku pakostakin osuu… En siis epäile mrpeterin tietoja, mutta noi viritykset on sellasia, että ei niistä iso osa mee syystä tai toisesta maaliin.
Pelaajiahan seuroille tarjotaan usein, kuten usein varmaan kysytään seurojenkin puolelta agenteilta tiettyjen pelaajien saatavuutta.

2 tykkäystä

Ei näistä päivistä ota selvää näihin aikoihin. Voi olla siis maanantai, vaikka onkin pyhä.

2 tykkäystä

Joissain huhuissa voi olla sellainen ongelma, että huhutaan sopimustentekoa keskellä kautta, mutta siellä tehdäänkin sopimusta, joka julkaistaan vasta kauden päätteeksi seuraavaa kautta varten.

1 tykkäys

Niinkuin @Battleaxe73 tuossa sanoikin, että tänä syksynä on hiukan huteja tullut, niin
ainakin yksi pelaaja on kuulemmman mukaan mennyt ohi suun, josta syksymmällä
huhuilin ja toinen tulee ensikaudella.
Näitä huhuja mitä olen tänne huhuillut on tullut “koppikäytäviltä” mutta nimiä ja pelipaikkoja
harvoin kerrotaan.
Tuo Salosen heitto, että yhdeksän seuraa on ollut kiinnostunut palveluksista, niin
se kertoo paljon minkälaista neuvottelurumbaa tuo touhu on…:slight_smile:

6 tykkäystä

Tämä se käytäntö on ollut. Eli jos nimi on paperissa, niin tiedotettavaa on.

1 tykkäys

Mites Bill Thomas, joka lähti Ipasta. Voisko olla tulossa meille?

Tätä käsiteltiin jo ylempänä.

En tiedä, kuinka paljon @Oijennus asioista tietää, mutta foorumistit tuntuvat luottavan hänen sanaansa (onhan tuo tuntunut olevan asioista perillä), kun tuo “haaveilu” loppui aika äkisti.

Periaatteessa voisi olla kokeilun arvoinen testata vielä ennen siirtorajan umpeutumista. Tosin ei ole varsinaisesti sentteri, joten ei ihan sitä, mitä eniten tarvitaan / mitä Tapparan luulisi hakevan.

@Maalivahti se on tuo @Oijennus kokenut asiakaspalvelu- ja myynti-ihminen. Ei turhia loruile - sanoo asiat niin kuin ne on ja se on yleensä se tapa, joka herättää paljon luottamusta. Onko Oijennus oikeasti sisäpiirissä - ei välttämättä, mutta osaa esittää asiansa riittävän painavasti ja lyhyesti ja kun sen osaa tehdä niin aika moni uskoo :slight_smile:

1 tykkäys

Selvä, varmaan lähipäivät näyttää pitääkö paikkansa.

@peterra @Maalivahti ja @Neliwilson

Joskus saatan jossain asioissa olla kärryillä, kuten esim. Kuuselan viime kauden paluussa. @Mr.Peter huhuilee pelaajaa ulkomailta. Itse veikkaan, että Thomas ei tule Tapparaan.

7 tykkäystä

Totta, unohdin sen ulkomailta tulon.

Jatkoajan ässät osion mukaan yrittävät Karhusta Poriin ja sentteri Laganiereä ollaan kauppaamassa ja budjettiin tilaa tekemässä…Olisiko siinä Tapparan uusi sentteri?..Isokokoinen 193/89 ja hyvät tehot ässissä 34 peliin 9+11=20 +5…Tosin ei tule ulkomailta…

Boldattu sana olennaisin. Vaikken pidä itsekään kovin todennäköisenä, että Thomas Tapparaan tulisi, niin ei voida siis ihan mahdottomana pitää.

Toki nostit myös olennaisen pointin alkuperäisestä huhusta, eli ulkomailta olisi kaveri tulossa. Thomas nyt kuitenkin pelasi viimeksi Suomessa.


@SashaBarkov Itse tykkäsin Laganierista ainakin viime Ässät-pelissä. Vahvasti pörräsi ja loi paikkoja Tapparan alueella ja taisi tulostakin tulla. En kyllä silti jaksa uskoa, että Ässät päästäisi miestä menemään, mutta saapa nähdä.

1 tykkäys

Twitterissä ainakin jo uudet vuodet toivotettu ilman mitään sen isompia raketteja

1 tykkäys

Mäkisen soppari äsken, onko siellä porukka toimistolla valmiina painaan muutakin ulos? Vai oliko tuosss tämän päivän tiedotteet?

Olisihan se melkoinen kyykytys, jos Thomas tulisikin Tapparaan vaikka Ilves haluaisi pitää.

Ei ole huhu ja itse en miestä Tapparaan haaveile. Ihan näppärät kädet ja ok pelaaja on.

Eipä taida olla Thomas. No en minä ainakan kaipaa Ilveksen jämiä, paitsi Sandellin :smiley:

E: No, ei tosiaankaan oo Thomas

1 tykkäys

Joo tuskin se Thomas on, mutta aika härskiä olisi jos on. :slight_smile: