Huhu: Valtteri Viljanen Ässiin 2018-19?

No… huhu ja huhu. Käytännössä varma siirto, on meinaan, sellainen lähde ettei parempaa voi löytyä.
Viljanen tekee paluun Ässien takalinjoille. En sano juuta enkä jaata. Voi yllättää ensikaudella, mutta viime kausi Ässissä oli todella huono.

6 tykkäystä

Oli TODELLA vakuuttava välipäivien paikallismatsissa, mutta se taisi olla suonenveto. Ei ainakaan ole hypetetty missään. En ole itsekään Ilvestä seurannut juurikaan. Jos pelaisi sillä tavalla koko ajan niin olisi ollut olympiajoukkueessa: näytti siltä kuin Nick Bailen olisi pelannut Viljasen paidalla. Koko olemus kätisyydestä ja hiustyylistä peliasentoon ja tekoihin jäällä oli samanlainen.

Late bloomer -potentiaalia tässä miehessä on.

1 tykkäys

Kyllähän noita pisteitä on ainakin ihan mukavasti :slight_smile:
En ole seurannut Valtterin otteita yhtään tällä kaudella joten yllätyin noista pisteistä.

On pelannut Ilveksessä ihan mukiin menevästi. Odotukset kiekollisesta pelistä oli korkeemmat Ilveksen kannattajilla. Ois Viljanen voinut jatkaakin mun puolesta Ipassa.

Joku huhuaa Viljasta Twitterissä Sporttiin. Itse en kyseistä twiittiä ole nähnyt, mutta näin kuulin.
Jännä sinänsä, koska minun lähteeni on oikeastaan se paras lähde, ellei lähteeni tarkoittanut lauseellaan “pukee punanutun päällensä ensikaudella” Sportia.
Vastasin tuohon kyllä heti, että “Ässät vai?” Ja lähteeni nyökytteli päätäänsä.

Myönnän virheeni. Viljanen menee Sporttiin

Ehkä tuossa on sekoittunut vaan pakit, kun ipasta ässiin on huhuttu pakkia ja Viljanen sekoitettu tähän…Eli Viljanen Sporttiin ja käsittääkseni ipan Piskula menee kuulemani mukaan ässiin…

Saat anteeksi. Valtteri Viljasen siirto kumpaan tahansa säälipleijaripaikasta vääntävään seuraan ei niin suurta roolia Tapparan keskustelufoorumilla näyttele, että uskon muidenkin yhtyvän tähän anteeksiannon kuoroon.

3 tykkäystä

Viljanen siis Sportiin, eikä Ässiin, kuten otsikko antaa olettaa. Huhussa oli huhuille normaalia väärinkäsitystä mukana, kun punaiset pelinutut oli menneet sekaisin.

Ketju suljettiin automaattisesti 2 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.