Huhu: Veli-Matti Savinainen, Jani Lajunen pois Tapparasta 2017-18?

Kyllähän meiltä lähti noin 100 tehopistettä viime kauden jälkeen. Korvaajia saatiin ja kuten Tapola sanoi olemassaolevilta odotetaan tadonnousua ja sitä tuli. Eiköhän savi ja lajukin korvata jossei muuten niin neljällä uudella pelaajalla

Jokerit on inhokki ja harmittaa jormakka nähdä siellä. Hyvä tilapussi hänelle

1 tykkäys

Vellulle löytyisi aina paikka Tapparasta. Vaikka aina ei pisteiden valossa kulkisikaan kuten viime kaudella niin teki muuta työtä tunnollisesti.

Lajusen aika siirtyä muualle.

Joo, Lajusen Ville voisi tulla Tapparaan.

Eiköhän molemmille herroille löytyisi töitä ja paikka ihan mistä tahansa liigajoukkueesta.
Siis Vellulle ja Jani-Petterille…

Pitäisiköhän jotain ensikauden rosteri huhuilua tms…alkaa jo erilliseen ketjuun laittamaan.
Itsellä on sellainen huhuilun aloitus, että Savinainen ei välttämättä halua Tapparasta pois :wink:

17 tykkäystä

Sehän olis aivan loistavaa. Saattaa vain olla et raha houkuttelee ulkomaille, mutta hieno juttu jos Suomessa pelatessa seura olis Tappara.

1 tykkäys

Näin myös olen ymmärtänyt, että jos ulkomailta tulee kovia tarjouksia, niin sitten lähdetään,
mutta Liigassa ei olisi kiire muihin joukkueisiin tarvetta lähteä.

Ei Lajusen Janikaan tyrmännyt jatkoaan Tapparassa.
Itse toivoisin hänenkin jatkavan, mutta pahaa pelkään että pelaa jossain muussa Liigassa?

Olen kuullut myös tuon, että Savinainen haluaisi jatkaa Tapparassa. Viihtyy kuulemma Tampereella erittäin hyvin. Pahoin pelkään vain, että Mikin rahapussissa tulee pohja vastaan ennenkuin tarvittavat rahat olisi kasassa Vellua varten. Siellä on meinaan varmasti Savinaisella aika kovia sopparitarjouksia KoHeLoon.

Haluaako vielä lähteä?

Erittäin hyvä kysymys!
Kysykääs joku Vellulta itseltään, mitkä ovat ajatukset idän suuntaan?

Kysyin mieheltä itseltään pari viikkoa sitten, että jatkaako Tampereella ja vastauksena oli ovela hymy ja sanoi: “Katotaan mitä se :mikki: keksii.”

5 tykkäystä

Lajusen Janilta tuli hiukan samansuuntainen vastaus uteluihin jatkosta.:slight_smile:

2 tykkäystä

Palastellaan loogisiin palasiin, kuten tähänkin asti. Ei mitään puolen vuoden kipinävahtia.

5 tykkäystä

Ok, olisi toisaaalta hyvä, että pidetään loppukausi hiljaista kipinävahtien osalta. Vaikka itselläni
sen tiimoilta olisi hyviä kipinöitä pukukoppikäytäviltä…9 ottelua runkosarjaa jäljellä ja sitten tulee olemaan
mielenkiintoinen loppukausi.
Tapparan pahin vihollinen tulee olemaan Tappara itse, niinkuin moni muukin jääkiekkoanalyytikko
on todennut. Hyvältä näyttää!

Perusta ketju Tappara Roster 2017-2018 ellei sellaista ole jo.
Heität sinne ajatuksiasi?

2 tykkäystä

@Mr.Peter

Kaikkeen löytyy työkalut. Huhuketjuja saa bygata pystyyn, haaveilla ja aloittaa julkistettuihin faktoihin perustuva rosteriketju. On ihme jos noihin raameihin ei mene lihavatkin huhut.

Tämä on just oikea paikka keskustella otsikon huhun paikkansa pitävyydestä/pitämättömyydestä.

1 tykkäys

Tulevan kauden joukkueesta toteutuneen mukaan ketjussa “Tappara roster 2017-18”.
Ketju “Pelaajahaaveilut-2017-2018” jossa vois pyöritellä omia toiveita.
Huhut on käsitelty pelaajakohtasissa ketjuissa joten jäsen Mr.Peter ei muuta ku uutta ketjua vaan.
Eiks se näin mene?

2 tykkäystä

Oolrait @ljpp ja 4_TRA …aina ei voi vanha osasta aloittaa uusia ketjuja…tää tietotekniikka on kova
laji…:wink:

1 tykkäys

Itse jopa uskon Savinaisen jäävän Tapparaan, voi jopa olla ettei miestä kiinosta enää ulkomaille lähteä. Haapala sinänsä on nuori, että kannattaa lähteä kyllä eteenpäin uralla eikä jäähä Liigaan kuluttaa aikaa, tämän varmasti jokainen ymmärtää.

5 tykkäystä

Myös minun korvaani kantautui puhetta, että Savinainen olisi valmis jäämään Tapparaan. Toivottavasti sopimus syntyy.

Lähteestä sen verran, että en usko, että on esim. täältä kierrätettyä puhetta, vaan “oma äänensä”.

3 tykkäystä