Huhu: Veli-Matti Savinainen Tapparaan 2017-18?

Mitä se tammikuun loppu siihen vaikuttaa? :slight_smile:

Mikäli Savinainen tulisi, niin toivon että se ei olisi pois sentterihankinnasta. Savinainen toisi kyllä mukavan annoksen tunnetta kentälle.

Tuossa ylhäällä ”lupailtiin” että tammikuun aikana, pakko oli takertua😁Älkää nyt kukaan loukkaantuko kuitenkaan.
Eiköhän sieltä tule Bambi Lehtonen, jotenkin sopii kuvioon,

2 tykkäystä

Lehtonen meni jo Medvescak Zagrebiin.

1 tykkäys

Huh, nyt saan nukuttua.Kiitos Rauma

1 tykkäys

Mikäs deadline sen kaljan suhteen oli jäähovissa? Joko huomenna mennään? :smiley:

@Fester joutuu vissiin säästään jonkin verran. :smiley:

Mielummin lauantaina, kun olen itsekin hörpyllä ja peliin tulossa. En toki kommentoinut siihen silloin mitään, joten en saa olutta ilmaiseksi. Vai miten se homma edes meni? :slight_smile:

En kyllä muista mikä se deadline oli. :slight_smile:

@Fester vois tulla ite kertomaan? :smiley: Kyllä mulle lauantaikin käy, ainahan se ilmanen kalja maistuu.

Edit. Selailin tuossa aikani kuluks, ja @Fester lupaili että Savinainen pelaa Tapparassa viimeistään tammikuussa, ja painotti vielä että “paino sanoilla viimeistään”. :thumbsup: Eli koska mennään?

1 tykkäys

Se on kyllä todettava, että tämä olympiakeikka on saattanut vaikuttaa alkuperäisiin suunnitelmiin aikataulullisesti. Jos siis oletetaan tämä huhun olevan totta.

2 tykkäystä

Noniin, perkele. Muuttujia on paljon ja mun aikamääre oli vähän näköjään alakanttiin. No, mä oon kuitenkin sanojeni mittanen mies. Itse työskentelen ti-la, joten tämän viikon Sunnuntaina tarjoan hanajuomat kaikille paikalle saapuneille foorumilaisille ravintola Jäähovissa. Klo 20.00 siellä on piikki auki.

Ps. Vellu tulee silti.

Edit ps ps. Saadaan ainaki hyvä miitti! Tulee meikälle vähä kalliiks mut perkele, Tapparalaisuudelle ei voi määrittää hintaa!

102 tykkäystä

Jos tullee niin tämäkö on se Mister x, keskikaistan ihanaaaa saaaaa… Vaiko Krisse-Jmj-Savi…hmmmmm

Nyt on miehen tai siis nykypäivänä henkilön puhetta!
Minulle riittää kuitenkin virtuaali cokis joten Cheers!

6 tykkäystä

Eiköhän toi julkaista vasta kisojen jälkeen jos on tulossa

Arvostan @Fester toimintaa! Toivottavasti moni lupaa vastavuoroisesti tarjota sinulle olusen, jos Savinainen tulee tällä kaudella. :+1:

11 tykkäystä

Niin hyvä huhu ja niin suoraselkäistä toimintaa @Fester iltä, että mun mielestä ton tammikuun aikamääreen vois antaa anteeks ja ajatella tätä vaan vetona, että tuleeko Savinainen tänä keväänä vai ei.

51 tykkäystä

Ehdottomasti samaa mieltä mutta teehän asiasta äänestys, julkisesti nähtävillä äänillä, niin nähdään mikä on yleinen mielipide.
Äänestys luonnollisesti vain niille, ketkä kalja-arvontaan ottivat osaa.

2 tykkäystä

Jätän oman voittaneen kalja-arpani lunastamatta, koska en mitenkään pääse tuolloin paikalle. Olisi kyllä ollut hauska nähdä palstan porukkaa myös livenä kaljoittelun merkeissä. @Fester ille kuitenkin läiskin reippaasti virtuaalista läpsytintäni siitä, että seisoo sanojensa takana kuin henkilö.

EDIT: poliittisesti epäkorrekti viimeinen sana vaihdettu korrektiin.

5 tykkäystä

Tehkää semmonen diili, että jos se Savinainen tulee kisojen jälkeen, niin kaikki “palauttavat” @Fester:ille yhden oluen hallilla.

1 tykkäys

Tulee raskas peli Festerille… :smiley: En oo pysynyt perässä, mutta laskelmieni mukaan oon @TTman noin rapian 170 €:n edestä olutta auki, joten nyt ei ns. *erse kestä enää avata uusia tarjoilupiikkejä :smiley:

1 tykkäys

Käyn harvakseltaan hallissa. En pidä oluesta.

Ja ostan @Fester :lle laatikon Pirkkaolutta, jos Savinainen tulee.

Eli minä en lähde Jäähoviin toisten rahoilla. Ainoastaan firman rahoilla.

8 tykkäystä