Huhu: Ville Koistinen Suomeen viimeistään 2020-21?

Koistinen lähtenyt seurastaan ja halajaisi pelata ensi kauden Suomessa. Vähän haiskahtaa, että voisi tulla Ilvekseen jo loppukaudeksi. Olisiko tässä huhun tynkää? Mutua nyt ainakin.

En usko, että Ilveksen nykyjohto on niin tyhmä, että ottaisi ongelmapelaaja Koistista mukaan sekoittamaan pakkaa. Männävuosina olisi varmasti otettu.

Olisko jo tällä kaudella HPK?

2 tykkäystä

Kerro lisää? Minulle Koistisen uran käänteet eivät ole tuttuja.

1 tykkäys

Itse muistelen, että ipa jätti palkkoja maksamatta, niin Koistinen ei tullut harjoituksiin ja velttoili peleissäkin selkä suorana… Eli periaatteessa ipassakin oli syytä, kun palkkoja ei napsahtanut tilille… Saa korjata, jos muistan väärin…

En osaa itse ottaa kantaa tähän ongelmapelaajaan, mutta Koistinen nosti Ilveksestä aika isoa palkkaa ja ei missään nimessä ollut niitä liideriominaisuuksia, jota Ilves häneltä odotti silloin. Omat pojat kotiin -projektin osa yksi meni Ilvekseltä aivan *ituralleen. Koistinen pumppasi melkoisen kasan rahaa palveluksistaan, joten ihan hevillä en jaksa uskoa, että Ilves hänet haluaa. Jos haluaa niin se on Koistinen, joka saa pelata karkkipussilla.

Koistisen iässä ei ole paljoa aikaa odotella. Kesällä 38 ikävuotta mittariin ja ammattilaisura lähestyy loppuaan. En siis ihmettelisi, jos vielä tällä kaudella Liigassa kurvailisi.

1 tykkäys

https://www.donaukurier.de/sport/eishockey/ercingolstadt/berichte/Koistinen-verlaesst-den-ERC;art2619,4456301

1 tykkäys

Siis ikään kuin Tapparaan tulleen Polasekin korvaajaksi?

4 tykkäystä

Vähän on eri tyylinen pelaaja kyllä…

Koistisen siirto ensikaudeksi Kerhoon varmistunut.

Jutussa mainittu “Iltalehden saamien tietojen mukaan” on täysin eri asia kuin varmistunut siirto. Todennäköisempi se on, kun Kunnari oletettavasti tehnyt tutkivaa journalismia ja nimellään sen painaa lehteen. Varmistuu vasta HPK:n tiedotteesta aikanaan.

Kerhoon tuli.