Huhu: Waltteri Merelä Tapparaan 2021-22?

Olen aikaisemminkin kuullut tästä Waltteri Merelän paluusta Tapparaan ensikaudeksi ja tännekkin laittanut johonkin ketjuun. Tämän pitäisi olla varma tapaus ja jos ei ole, niin pukukoppikäytävällä rynnätään, koukataan ja annetaan poikkaria jos ei toteudu. Vai onko tämäkin vain sellaista pelaaja-agenttien pumppausta?
Mutta itselleni kelpaisi, nuori kaveri on pelannut tällä kaudella hyvin ja omien kotouttaminen tuntuu aina hienolta. Varsin hyvä raaminen kaveri, Ok kädet ja laukaus. Mielenkiinnolla seuraan kyseisen nuoren kaverin kehitystä tällä kaudella, jos vaikka siirto ensikaudella toteutuisi.

Waltteri Merelä - Elite Prospects

23 tykkäystä

Ylöjärveläisiä ei voi ikinä olla joukkueessa liikaa!

9 tykkäystä

Voisi kuvitella, että korvaisi Vauhkosen 3 tai 4-ketjun laiturina. Todennäköisesti olisi hiemen halvempi alaketjun rightin-laituri.

5 tykkäystä

Kumma kyllä tuo laittamani linkki eliteen ei oikein ainakaan itselläni toimi oikein niinkuin pitäisi… :thinking:

Edit: Merelä kehityksensä perusteella voi olla ykköskentän tai neloskentän laituri parin kolmen vuoden periodilla… En yhtään ihmettelisi, että tästä kaverista kuultaisi vielä.

1 tykkäys

Kovia huhuja tänään! Merelä on aivan läpimurron kynnyksellä ja kaikki mahdollisuudet olla uusi Jere Karjalainen, joka lopulta lähtisi Tapparasta Khl:n. Iso rooli voisi olla ensi kaudella tarjolla Tapparassa.

4 tykkäystä

Olen ollut 3 vuotta tiimissä, joka valmensi mm. tätä poikaa. Mielestäni huipputyyppi ja ennenkaikkea joukkuepelaaja, hyvä luontonen ja ahkera.

42 tykkäystä

Olen saanut ymmärtää että 2021-2023 on sopparin laatu ja odottelee pöytälaatikossa.

9 tykkäystä

Täytyy tätä ketjua nostaa ylöspäin kun noita jatkosoppareita on julkaistu. Ilmeisesti Waltteri pitää laskea meidän Liigajoukkueen laituriosastolle…joten mitenköhän ne hyökkäys-ketjut alkaisivat hahmottumaan?

Osaisitko tai osaisiko joku muu kertoa, millainen pelimies olisi? Vahvuudet, heikkoudet, potentiaali jne.

2 tykkäystä

No tuossa ylempänä olevat kommentit kertovat varmaan olennaisen. Itse en sen kummemmin ole muuta kuin peleissä nähnyt, että potentiaalia olisi vaikka minne…joukkuepelaaja ja tunnollinen treenaamaan. Tyypillistä Tapparalaisuutta…

Jos Merelä palaa Tapparaan, niin lähtökohtaisesti olisi kiinnitetty 7 kpl 1-3 ketjujen hyökkääjiä. Sentterit Virta ja Tanus. Laiturit Levcthi, Kuusela, Peltola, Merelä ja Bertrand. Lisäksi Rauhala ja Moilanen. Pari sentteriä ja 3-4 laituria puuttuu.

2 tykkäystä

Tämä on nyt niin monesti ollut pinnalla että uskallan isekin vahvistaa. Meidän miehiä. Vahva lähde.

Pitkä kaveri. Right. Ulottuva. Taitava. Hyvä laukaus. Kehitettävää voimassa ja nopeudessa.

26 tykkäystä

No näihinhän oppeja löytyy Tapparan Liiga-kiekkoilijoiden kiekkokoulussa…hyvä haku omasta mielestäni.

3 tykkäystä

Googlasin kaverin, niin eka kuva jonka näin kuvahaulla niin tuli Henrik Haapala mieleen, jotenki samaa näköä.

Voin vahvistaa myös tämän. Tietoa. Erittäin vahva lähde ja siihen pohjalle raskauttava näyttö.

24 tykkäystä

Mikäs tuo Tanuksen tilanne on ensi kauden suhteen kun noin varmana pidät että pelaa meillä, mutta sopparia ei vielä ole sorvattu tai ainakaan julkisuuteen tuotu…

Ei ne kesken kauden yleensä julkaise tulevan kauden sopimuksia vieläpä jos pelaa parhaillaan toisessa liiga joukkueessa, jos siis tässä Merelää tarkoitit

Onkohan Merelän vaimo/tyttöystävä kenties alkanut jo seuraamaan Tapparan igtä? :grin:

5 tykkäystä

En tarkoittanut Merelää. Katselin vain Eliteprospectsin kautta ensi kauden soppareita ja siellä luki Tanuksen kohdalla 20/21 Niin siksi kyselin. Olisi pitänyt tajuta tarkistaa asia vielä Tapparan sivulta, mutta olen tottunut luottamaan Eliteen…

1 tykkäys

Onkohan Merelä soittanut Messille jo asuntoasioissa?:grinning:

11 tykkäystä