Hyvää juhannusta 2020!

Huomenna sitten olis jo juhannusaatto. Kovin varhain se tänä vuonna tulee. Vai onko se tämän k-kevään ja -kesän tuotoksia, että tältä tuntuu.

Kuitenkin: Hyvää juhannusta kaikille Tapparan parissa viihtyville, sekä faneille että vierailijoille!

29 tykkäystä

18 tykkäystä


Hyvää Jussia!! Oman maan itse kasvatetut uudet potut!! Nam nam!!

29 tykkäystä

Hyvää Juhannusta! Älkääkä hukkuko, vaan nauttikaa poikkeuksellisen lämpimästä juhannuksesta!

11 tykkäystä

Hyvää juhannusta kaikille! :blue_heart: Pysykäähän elossa!

Mulla juhannus menee maailmanlopun merkeissä ja tissutellessa, joten mikäs täs! :grin:

13 tykkäystä

Hyvää juhannusta myös täältä Oulusta, ilma on täällä totutun paska, se kyllä tuntuu olevan joka juhannus sama. No se ei estä minua millään tapaan ja kohta puolin voisi korkata kaljan.

11 tykkäystä

Hyvää juhannusta kaikille palstalaisille myös minun puolesta!

10 tykkäystä

Hyvää juhannusta vaa munkin puolesta! Älkää hukkuko, ettei tarvi lehdestä lukee. :blue_heart::orange_heart:

12 tykkäystä

Loistavaa ja rauhallista Juhannusta kaikille. Ystävien ja perheen kanssa kolmeksi päiväksi mökkeilemään ja syömään sekä saunomaan. Suppailua chillailua ja afrikantähti tournee…ja kyllä minulla on oranssi nappula :tappara:

10 tykkäystä

Hyvää juhanusta palstaveljille. Ette perkele harvene näiden päivien aikana!
Edit. Ja sisarille sekä metroseksuaaleille ja muille!

9 tykkäystä

Hyvää juhannusta

9 tykkäystä

11 tykkäystä

Tuli tuossa pieni aattoajelu tehtyä. Hyvin on ihmisiä liikkeellä järvien rannoilla. Esim. Tampereella Suoliksella. Kokkoa ei vissiin nytkään ole missään tarjolla??

No, Ylesuomella pärähti klo 15.45 tämä biisi soimaan ja kun se kesään sopii, niin laitanpa jakoon. Ottakaa rennosti, mutta viksusti!

2 tykkäystä

Taitaa olla nuo metsäpalovarotukset estämässä sen huvituksen tänävuonna.

Hyvät juhannukset vaan omastakin puolesta.

3 tykkäystä

Virallinen hyvän juhannuksen toivotus:

7 tykkäystä

Kovasti on kaupungissa juhannusta viettävien määrä kasvanut lähivuosina. Kymmenisen vuotta sitten kaupunki oli aivan kuollut aattona, nyt ei juuri normaalista viikonloppuillasta eroa. Viikinsaaressa oli väkeä kuin pipoa. Toki korona varmasti tuo oman lisänsä tähänkin.

Turvallista juhannusta kaikille.

5 tykkäystä

Ja vuoden juhannus makkara on tässä. Hemmetti että potkii. 5/5

Ja niin, hyvää juhannusta kaikille!

7 tykkäystä

Samaa käivärää tuli syötyä ja sellainen mukava ja hiipivä takapotku oli. Ensimmäisellä puraisulla ei vielä huomaa, mutta kertaantuu sopivasti asteittain.

On sitä tulisempaakin tullut syötyä, mutta tässä oli makuakin.

1 tykkäys

Oli muuten hyvää! Paketti meni, että hujahti. Toivottavasti tuotanto jatkuu, ettei ole vain sesonkituote.

1 tykkäys

Kyllä nyt jäi kokko näkemättä, joten muistellaan vanhaa. Muutama vuosi sitten Mäntyharjun Kurkiniemessä oli upea ilta ja upea kokko! Häviääköhän fiilis, kun tuli näköjään kuva pienennettyä alle 200 kiloiseksi. Toivotaan ettei, on muuten kännykkäkuva (Samsung S6) ja muokkaamaton. Ja hyvät jatkot vaan juhannuksenviettoon kaikille!

7 tykkäystä