Ei valitettavasti näkynyt tuo kuva Iltalehden sivujen sivupalkin otsikkolistauksessa
Tuota juttua on muuten muutettu sen jälkeen, kun sen linkitin. Alkuperäinen sisälsi useampikohtaisen listauksen miehen sukupuolielimen lempinimistä. Siinä kohtaa tekstiä nimittäin varmistuin siitä, että uutinen on Solmun käsialaa, otsikko sai minut vasta epäilemään sitä.
Tässä taas uutinen, joka saa hien nousemaan rintaan. Kas ku eivät kirjoittaneet, että Jasmine Mäntylä on hvyin helpottunut, koska ex miesystävä oli aikeissa matkustaa Floridaan, muttei onneksi matkustanut.
Mitähän ihmeellistä lentomatkustelussa joskus on muka ollut? Ei ainakaan villiä, vapaata eikä kallistakaan. No ohjaamoon pääsi joskus. Itse olen aina nukkunut koneessa. Jopa tunnin lennolla Riikaan.
Bännimediasta suora lainaus. Jussi ja Jesse näköjään supertähtiä. ja täytemiehenä Nugent-Hopkins suomalaistähtien lisäksi. Tosin hänkään ei tästä superketjua tee.
"Suomalaiset tähdittämään superketjua – Jussi Jokinen ja Jesse Puljujärvi kanadalaissentterin laitureiksi-
Edmonton Journal kertoo artikkelissaan, että joukkueen taustahahmojen mukaan Jussi Jokinen ja Jesse Puljujärvi viilettäisivät harjoitusleirillä samassa ketjussa sentterinään kanadalaistähti Ryan Nugent-Hopkins."
Aaaivan! Nyhän mä vasta hokasin että samasta syystä uimarannoillakin on niin paljon hiekkaa. Muutenhan vesi nousisi niin paljon, ettei rannalle pääsisi.
Toimisikohan sama jäähalleissa lämpimillä keleillä, kun jäälle kerääntyy vettä. Pistetään pelikatkolla jäälle ilmestyneen veden päälle vähän hiekkaa ja kerätään vaikka seuraavalla pelikatkolla pois.
Käytännössä hiekkaan sekoittuu (imeytyy on ehkä väärä sana) vesi ja etenkin veden seassa oleva lieju joka sitten vähitellen tiivistyy ja lopulta estää veden tulemisen hiekkasäkin läpi.
#SM-liigan heittopussi hankki kultaleijonan puolustukseensa – tavoitteena lisätä vastuuta ja peliaikaa
MInä ajattelin, että eihän tuolla ole heittopussia, koska Ilves on viimeisenä 8 pisteellä.
Ja kun luin jutun, niin huomasin, että kyse ei edes ole Ilveksestä. Jani Harjula niminen kaveri on tehnyt tuon jutun. Kysymysmerkkejä otsikosta???