Eli uusinnasta näkyy potkuyritys ja ilmeisesti myös osittainen osumakin terällä Kuuselaan maalinedustaistelun tuoksinnassa. Ruma temppu, ja kakkua pitäisi olla tiedossa, mikäli lasketaan potkuksi. Mitä mieltä olette?
Mun mielestäni potku. Näissä on oltu niin tarkkoina, että kieltoa on tulossa. Jos tämä mihinkään etenee. En yllättyisi, jos ei etenisi.
Nämä on ehdottomasti otettava pois.
Jep, pelikiellon arvoinen, luistimella monottaa, toi voi tehdä pahaa jälkeä osuessaan kunnolla.
Perspektiiviä: Hagman sai tästä yhden ottelun | liiga.fi
Mun silmään tää Ipan kassari polkee terä edellä.
Eli tästä Hagmanin jalanliikautuksesta tuli yksi peli. Enemmän pitäisi tulla Lehtoselle. Kahdesta viiteen ottelua?
“Potkuliike on selvä, mutta muuten kyse on vähäisestä potkusta. Teosta tulee määrätä säännön 152 mukaan ottelurangaistus”. Säännöt potkuihin ovat siis tässä lajissa todella tiukat, joten vaadin Lehtosen saavan enemmän kuin yhden pelin.
Selvä tapaus, nyt on kurinpito testissä miten se pystyy tekemään oikean päätöksen kovassa tilanteessa. Lehtosen pitäisi huilata noin 4 peliä tuosta.
Ihan hirveän hyvin en tuosta nähnyt, mielestäni ei vaikuttanut törkeältä, mutta jos pelikieltoa tulee, niin se on valtavan iso takaisku Ilvekselle.
Raskauttava tekijä potkut ohella mielestäni nimenomaan tuo, että tämä suuntautuu vasrallisesti terä edellä kohti vastustajaa. Osumasta ei oikein saa tuon perusteella selvää, mutta sääntöjen mukaan selkeä yrityskin riittää pelirangaistukseen.
“Sääntökirjan säännön 152 määritelmän mukaan potku on teko, jossa pelaaja tekee luistimellaan mitä tahansa vastustajan kehon osaa kohti suuntautuvan heilahtavan potkuliikkeen”
Todennäköisesti ei tule peliäkään rangaistusta, lähes jumalmoodissa pelaavan Lehtosen pudottaminen seuraavista peleistä olisi ratkaisevaa.
Toivottavasti nyt päättäjät pitävät linjan ja pistävät tutkintaan.
Onhan siellä Toivoshannu. No mihinkään ihmeelliseen Lehtosen ei ole tarvinnut oikein edes venyä.
On juu vanha NHL-jyrä, mutta jotenkin näen että Ilveksen hurmos henkilöityy vahvasti Lehtoseen. Tämä alkoi siis jo Ässät -sarjan aikana.
Itse toivon, että ei saa kakkua. Ei jaksa naapurin nillitystä tuomareista sen jälkeen. Plus, että Lehtonen ei ole Tapparaa vastaan esittänyt ihmeempiä.
Eiköhän ne nillitä niistä joka tapauksessa aina kun Tappara voittaa.
Mä haluaisin tuomiota, koska toi on oikeasti aika pirun vaarallista potkia terä edellä.
Onhan se toki. Kyllä ne pois pitää ottaa.
Potku ja vieläpä hemmetin vaarallinen sellainen. Ihmettelin miten Krisu suuttui niin pahasti, mutta tuossa selitys.
Kumma ettei asiasta ole vielä aloitettu ketjua jatkoajan puolella. Siellä varmaan selitellään, että Lehtonen yrittää vain nousta pystyyn tms.
Onko kaks potkuliikettä? Ihan alussa ylemmäs säärille ja lopussa alemmas?
Samassa klipissä myös Haapala potkaisee selvästi linjatuomaria Ei Lehtonen potkuliikettä mitenkään Kuuselaan kohdista. Räpiköi maassa selällään. Eihän se edes näe Kuuselaa, kun siinä on pakki sen ja Kuuselan välissä.