Tässä huonolaatuinen video ilmesesti kyseisestä tilanteesta.
On kyllä suoraan sanottuna melkoista shittiä ettei näitä tilanteita näe kunnon klipeistä… Vai onko se ylivoimainen este Telialle vuonna 2018.
Siis tuo sitten menee arvontaautomaattiin? Eipä siellä nyt kauhean hyvin ole aloitettu.
Ehkei vika ole sittenkään meikäläisen silmissä, kun en näe tuossa tuollaisen kaatumisen aiheuttavaa tööttiä.
Omasta mielestä Suomi yrittää vielä vetää olkapäätä taaksepäin välttääkseen kontaktin tilanteessa.
Arvontahuoneessa katsellaan varmaan näitä samoja sumeita klippejä, kun tuskin Telia sinne mitään yhteyksiä on saanut.
Olipahan taas taattua laatua nuo twitter-kommentit. Rahaseurat ja niin edelleen. Toisaalta ihan hyvä pointtikin tuli siellä esiin, eli tuo Heshkan(?) poikittain maila Ilvesläisen naamaan(?) tuossa maalin kulmalla jokunen sekuntti ennen tota Suomen taklausta.
Mä en näe tuosta klipistä edes osumaa päähän. Voi olla että siinä semmonen on, mutta en sitä huomaa.
Siinä Anttila kalastelee jäähyä. Huomatkaa kaatuminen viiveellä pienen empimisen jälkeen. Kaikkea ne käsittelee…
Sama tarina tähän kuin kirjoitin tuohon Palven ketjuun. Ei aina tarvi olla osumaa päähän, silti voi sattua päähän ja paljon.
Mutta tämä tilanne näyttää minun silmiini enemmänkin vahingolta/yhteentörmäykseltä.
Ah, luin ton tiedottiin niin huolimattomasti että luulin että kyse oli päähän kohdistuvasta taklauksesta ja siks ihmettelinkin. Tosin en silti ymmärrä miks tutkitaan?
Onhan tuo nyt selkeä vahinko. Ja tällainen sitten siellä tilannehuoneessa poimitaan eteenpäin käsiteltäväksi. vrt. Rautanen/Tyrväinen.
Onko sillä mitään merkitystä oliko vahinko vai ei? Jos päähän napsahtaa niin kakkua pitää tulla. Tuosta videon pätkästä ei näe kunnolla miten osuu, mutta olkapää-leuka kontakti on ainakin lähellä.
Ja case Tyrväinen nyt munittiin liigan toimesta ihan huolella…
Otsikossa on virhe. Tuossa ei tapahdu mitään taklausta, vaan lievä yhteentörmäys, jossa molemmat osapuolet ovat yhtä “syyllisiä”.
Hyvä huomio. Otsikko oli mun käsialaa näkemättä tilannetta. Korjasin nyt, koska taklaus tuo ei ole.
Tämähän ei tule johtamaan mihinkään.
Tämähän ei tule johtamaan mihinkään.
Ei pidä olla varma. Vai tuliko jo ratkaisu?
Ei oo tullut mitään ratkaisuja ja varmaan pari päivää taas menee. Ei tuosta vaan kerta kaikkiaan voi antaa OR:ää. Ei voi. Ei vaan voi.
Otsikossa on toinenkin virhe, Anttilan etunimessä.
Olen kanssasi samaa mieltä. Mutta jäihän se Tyrväisenkin taklauksen tutkiminen ilmeisesti siihen ongelmaan, että sunny car centerin tolppa oli Hämeenlinnassa tilapäisesti nostettu pystyyn ja yhteys katkesi sen vuoksi.
Ei näistä voi tietää.
No huhhuh, mistähän mä olin Jannen keksinyt? Tämä korjattu.