Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Tuon Osaston kirjoittelun ja käytöksen tässä lippusaagassa voi jättää ihan omaan arvoonsa. Niillähän nyt tapahtuu joka toinen viikko yksittäistapauksiakin. Tuo porukka on “Tampereen Ilveksen epävirallinen kannattajaryhmä.

Eniten tässä lippugatessa voisi katsoa kuitenkin Ilveksen virallisen some-tiimin toimintaa, joka siis edustaa Ilves Hockey Oy:ta. Mielestäni tuo on meinaan aivan naurettavaa, että virallisesti koko Liiga-seuran arvoja edustava some postaa tuollaisia “Liput tykkää, kun niitä heilutetaan” -viestejä.

Ilves Hockey Oy:n arvojen mukaista on siis rikkoa sääntöjä ottelutapahtumassa ja sen hehkuttaminen vielä viisi päivää itse tapahtumasta on ryhdikästä toimintaa?

Ilves Hockey Oy, miettikääpä millaisen kuvan itsestänne annatte? Haluatteko olla sääntöjä vastaan kapinoivan kannattajaryhmän taskussa tukemassa heidän agendaa vai kenties kannustaa heitä kunnioittamaan ottelutapahtuman sääntöjä?

Onko nykyään tosiaan se tilanne, että Osastosta on tullut suurempi kuin Ilves Hockey Oy:sta? Ei uskalleta sanoa toimiston puolelta että “Noudattakaa nyt niitä sääntöjä ja miettikää, millaisen kuvan haluatte itsestänne ja osittain myös Ilveksestä antaa”?

E. Kappalerakennetta muutettu

64 tykkäystä