No ei ole. Kertoo pienuudesta ja katkeruudesta.
Haluan silti todeta, että tuo on noiden kahden mielipide. Suurin osa Ilves-faneista – kuten ihmisistä ylipäätään – on oikein fiksua porukkaa.
Totta tuokin. Lähinnä syyttävä sormeni osoittaa foorumin moderointiin, tai lähinnä sen puutteeseen.
Tällä palstalla moiset tekstit olisivat kadonneet välittömästi. Ja hyvä niin.
Eikä pelkästään tekstit, jonkun pituinen visiitti banaani saarille olis luultavasti myös napannut. Mutta niin se vaan on että meillä on meidän joukkue ja palsta ja heillä omansa!
Mihin moderointiin?
Edit. Itse toivon Konnalle pelkkää hyvää… En tietenkään Ilveksen kustannuksella, mutta muuten. Hieno mies ja hieno pelaaja… Ja olen iloinen että mies palasi vielä kaukaloon.
Ethän ihan vakavissas kysy?
Jatkoajan aktiivisena lukijana (tunnuksia ei ole, eivät ole mua sinne päästäneet🙁) niin pakko sanoa että siellä on kyllä pari oikeesti aika asiallista kirjottajaa. Ihmettelevät omiensa provoja ja osaavat analysoida peliä tasapuolisesti. Ilo lukea heidän kirjoituksiaan.
Tänään 3. erän lopussa Vittasmäki pitää kiekkoa hetken oman maalin takana. Pleksin toisella puolella keltaiseen väriin pukeutuneet tytöt keskisormi iloisesti pystyssä.
Tätä on nähty myös toisessa päädyssä. Varmaan enemmin ikä, kuin päällä oleva fanipaita on tässä määrittävänä tekijänä.
Kerrankos sitä menee sentterit sekaisin kiekkoasioissa.
Hän vain osoitti millä pelipaikalla meillä on vajautta
Pellejä joka ikinen.
Juu en kysy. Kysymys sisälsi vahvaa ironiaa.
Samaa tapahtui meidän puolella
Morjestivat vaan vanhaa Ilves pelaaja yhdellä sormella…
On kyllä hurjaksi mennyt, huh!
Koittakaa jaksaa. Itse en ole toipunut Joona Luodon ja. Maalista ja sitä seuranneista Rauman senttereistä.
Vai ovat ilvesfanit omineet Tonon voitonmerkin. Keksikää uus, apinat!
Tytöt näytti ihan selvästi Ilveksen mestaruudet viimeiseen 50-vuoteen.
En tiennyt, että niitä oli tosiaan noinkin monta.
Sattuu olemaan meikäläisellä muutama tuttu ilvesfani. Joka kerta, kun Ilves Tapparan voittaa niin heidän somensa ilkkuu tällä tiedolla. Mutta toki mistään muusta pelistä eivät laita yhtään mitään.