Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Kuten uutisessa mainitaan, pieni joukko. Valitettavasti muutama tollo pystyy likaamaan koko pesän täysin. Onneksi meikäläisistä ei kirjoitella tällaista, koputan puuta.

3 tykkäystä

Vähän vaikeaa kuvitella, että kukaan kannattaja menisi tönimään seuransa pelaajia, mutta näköjään sitten naapurin puupäiltä tämäkin onnistuu. :person_facepalming:

5 tykkäystä

Sinällään ei tarvi ihmetellä näitä paskavasara perseeseen-huutoja yms. kun eivät kunnioita omiaankaan.
Ammattiapua tuolla tarvitaan enemmän, kun mestaruutta.

77 tykkäystä

Toihan on täysin häiriintynyttä toimintaa. Siinähän pilataan Ilveksen mainetta oikein urakalla. Voi olla vähän haasteita rekrytä uusia pelaajia, kun jutut leviää pelaajien keskuudessa.

4 tykkäystä

Missä menee tyhmyyden raja? Kaikenlaisia sankareita se leipä elättää.

Tekevät vain tällä perseilyllä hallaa omalle seuralleen kun pelaajilla ei ole mielekästä pelata siellä ja epäonnistumisen pelko 100x suurempi vs muiden joukkueiden pelaajat.

1 tykkäys

Käykää lukemassa Ilveksen foorumia. Siellä on ehkä semmoinen karkeasti arvioiden ~10% kirjoittajista ihan fiksun oloista porukkaa. Muu porukka on täysin vaille minkäänlaista järkeä. Ihan sekopäistä tekstiä jota ei kyllä kukaan terve ihminen kirjoita. Sitä foorumia kun lukee niin aina miettii, että ei noi ihmiset oikeassa elämässä voi noin sekaisin olla mutta kun näitä juttuja lukee niin ilmeisesti on…

21 tykkäystä

Joo. Fiksut on niitä yksittäisistapauksia. Täällä onneksi ihan fiksuja ilvesläisiä.

2 tykkäystä

Sille taitaa olla ihan syynsä miksi viihtyvät mieluummin “vihollisen” palstalla.

5 tykkäystä

Ehkä ne psykologit olis pitänytkin kannattajille palkata

13 tykkäystä

Luulin että tuosta tappouhkaus-casesta oltaisiin päästy jo, mutta näemmä nyt piti sen lisäksi nostaa 15-vuotta vanhoja juttuja mukaan oman tutkivan journalismin tueksi.

4 tykkäystä

Juu, vähättelyllä ne hommat hoituu. Ammutaan tämäkin juttu alas ja vaimennetaan hälytyskellot. Syytetään vaikka Tapparaa ja ****tun mouhoja, niiden vikaa kaikki per**e.

Mitä jos vaan puututtaisiin vihdostaviimein asiaan ennenkun lähtee kunnolla hanskasta (toisaalta taisi lähteä jo aikaa sitten)?

Ja ei ole henk koht toki sulle, mutta näkeehän tän nyt sokea kanakin mihin suuntaan toi pelleily on ollut jo vuosia menossa. Siitä on vuosia puhuttu ja aina siitä hiljennytään, pakon edessä joku naurettava ulostulo jossa hommaa tuomitaan ja seuraavana päivänä taas sama touhu toistuu.

32 tykkäystä

Ei tässä mitään vähättelyä ole. Tappouhkaus-case tuotiin esimerkiksi julki vaikka ei takuulla ole ensimmäinen kerta kun moista tapahtuu. Somekommentteihin tarttuminen on lähinnä naurettavaa, sitä kun löytyy myös jokaisen organisaation sometileiltä. Siellä taitaa vieläkin olla Nurmen profiilissa melkonen kasa Tappara/IFK fanien häirikköviestejä.

Nyt tuohon juttuun oli nostettu tapahtumia viidentoista vuoden takaa tukemaan tätä narratiiviä “kuinka Ilves on kamala paikka pelaajalle”.

Josko sitä sitten huomenna olisi vuorossa juttu Tapparalaisten rasistisista huudoista, toisen joukkueen kannattajan pahoinpitelystä, Topi Rönnistä, Rautakorven korona-kekkuloinnista ihan vain muutaman mainitakseni. Eikä tarvinnut mennä muutamaa vuotta pidemmälle.

Topi ja Jukka ilmeisesti Tappara-faneja? Siitähän tässä ketjussa oli kyse, eli faneista. Heidän touhujaan puolustelematta.

11 tykkäystä

Luit jutun siitä että Ilveksen pelaajaa on kohdeltu huonosti, kiusattu ja uhattu fanien toimesta niin että on nähnyt ainoana mahdollisuutena lähteä joukkueesta ja ongelmana tässä on se että siitä kirjoitetaan lehdessä? Asia selvä.

59 tykkäystä

No tuohan on juuri sitä vähättelyä ja ongelman kiertämistä.

Aika tyypillinen tapa ajaa ne omat ongelmat piiloon “mutta kun muutkin”. Nuo oli jutuissa sivuseikkoja, keskityt niihin, poimit jutusta jotain jota kritisoida ja käytät sitä vähättelemään sen hiljaiseksi.

Pääasiassahan on nimenomaan tuo ultralarppaajien touhu omia(kin) kohtaan jonka täysin tietenkin sivuutat ja keskityt syyttelemään muita.

Jatketaan niistä muista sen jälkeen kun tuo teidän jatkuva pers***ily on takana päin ja tuo ultralarppi kerho saanut elinikäiset pannat lehtereille sekä touhu on kunnolla tuomittu ja siihen puututtu seura sekä kannattajatasolta.

22 tykkäystä

Älä huoli. Kyllä se uutinen saadaan aikaiseksi tulevaisuudessa myös Ripan oranssin värisistä Tiger of Sweden kalsareista.

1 tykkäys

Ei vaan ainoa joka pitää vääryytenä asian esiintuomista ja molemmilla foorumeilla.

Kun eroa ei näe mikä on oikein kannattajuuden toimien suhteessa ihmisten kanssa toimimiseen tai yhteiskuntaan yleensä

Tämä oli siis tre 1931 nimimerkille ja on puhdas sekoottaja kaikilla foorumeilla

1 tykkäys

Ei kannata lähteä itse kesälomille Ilves-keskustelun johdosta

Aina kun johonkin liittyy “kannattajat”, niin riski tuntuu nousevan.

:banana:

22 tykkäystä

Käsittääkseni näitä juttuja reviteltiin aika paljon aikanaan ja ihan jokaista. Miksi huomenna olisi?

4 tykkäystä

Äh, on turha edes aloittaa jos tarkoituksenmukaisesti halutaan ymmärtää väärin.

Odotan niitä reaktioita mitä syntyy jos samainen aviisi kokoaa Tapparalaisten hölmöilyt kirjoihin ja kansiin viimeiseltä parilta vuosikymmeneltä.