Juu viitataan viitataan… ja se on silti ylimielistä. Osaston ylemmyyden tunne on itselle kyllä täysi mysteeri. Seura ei ole mitään voittanut 40 vuoteen ja kannattajaryhmä ei ole edes maan suurin.
Yhtälailla vaan viittaus seuraan. Hese Liedeskin sanoi omalla sopimusvideollaan “Mä kuulin et koirat on taas irti.” Ylimielisestä kaukana.
Ei nyt kannata taas tälle linjalle mennä. Jos siellä ylimielistellään ja vedettiin meidän fanimatka vessanpöntöstä niin eipä meidän tarvitse samoin tehdä. Hienoja juttujahan nämä fanimatkat on ja pitää arvostaa naapuriakin
Nyt kun tuo Tifonkin idea aukesi itselle niin ei ole hullumpi. Hyvin Ilvesmäinen eli pientä naljailua vastustajalle
Seurallahan ei tässä ole mitään tekemistä kyllä tämä on tuon kannattajaosaston tekemisiä. Sitä porukkaa ei voi kukaan Tapparalainen arvostaa. Silmät auki kaupungilla, niin näkee mitä mieltä kyseinen porukka on Tapparalaisista.
Ei kyllä erityisen hyvin. Yleensä loppusointu katsotaan viimeistä edellisestä tavusta, ja tässä ne eivät ole lähelläkään toisiaan.
Vertauskuvia voi hakea, mutta olipahan kerrassaan huono tifoteksti
jos ilves olisi voittanut jotain niin tää olisi hyvä, mutta nyt lähinnä naurettavan huono ![]()
No onhan Ilves voittanut ja aika paljonkin varsinkin seurana.
Mutta joo ei Ilves mitään ole ikinä voittanut se on totta. Koska eihän me lasketa kuin liigan mestaruudet,ja nekin toki vasta liigan ajalta. Tai näin ainakin minä lasken. ![]()
Katso uudelleen kuitenkin onhan Ilves nimenomaan seurana voittanut.
Se että Ilves jääkiekko miehissä ja Liigassa ei ole voittanut,on täysin eri asia kuin että olisi seurana voittanut. Faktat kuntoon. ![]()
![]()
Missä on voittanut?
Jääkiekossa… ![]()
No ovathan nuo voittaneet 16 pääsarjatason mestaruutta? Nykymuotoisessa Liigassa se menestys on vain pitkälti kiertänyt tuota naapuria.
Tosin joo, kuten sanoit niin melkein 40 vuoteen eivät kyllä ole jääkiekossa.
Uppopallo? Kriketti?
Tai joku muu? Mutta miten ne liittyy jääkiekon? Aivan, ei mitenkään.
Jääkiekossa.
Onko Espoo ollut haudassa koko tuon ajan vai?
En mä Espoon haudasta puhunut. Ihan Ilveksen mestaruuksista puhuin. Mua mikään Espoo kiinnosta ![]()
Jaa, kun kuuntelee pikkuveljen kannattajia niin ennen sotia saavutetut mestaruudet ainoastaan lasketaan. Liigan mestaruuksia ei haluta lähteä jostain syystä vertaamaan
No kysymys: sanoit että Ilves on voittanut seurana. Eikös kaikki ole voittanut mestaruuksia seuroina? Vai onko tässä taas joku ihme joppo
Edelleen puhuttiin seurasta.
Faktat kuntoon. Jippoja ei ole. Lajeja voi toki olla useampia. Mutta myös jääkiekossa.
Kyllä, Liiga-Ilveshän ei ole seura, se on yritys. ![]()
Niinpä. Ja edelleen puhuttiin seurasta. Joku tuolla aiemmin meni väittämään ettei Ilves seurana ole voittanut mitään ![]()