Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Sitä en ymmärrä, että mitä siinä sähköpostin käytössä on vikana? Ei kai se kirjoittaminen noin vaikeeta ole. Aika yleinen käytäntö se on niin saadaan asiat mustalla valkoiselle ja saadaan ne hyvin dokumentoitua, jotta nähdä mitä sovittu.

2 tykkäystä

Valitettavasti näin, tuossa ei ole pienintäkään järkeä. Ei tämä espoolaisten kuittailu kovin vakavaa ollut ja tavallaan ihan hyvää sellaista. Ehkä myös vastauksena Ilves-fanien tifolle. Jotenkin tuo toteutustapa oli kuitenkin vähän hassu, joten meni hieman epäselvän puolelle oliko hyvää vai mautonta. Olen ainakin samaa mieltä tästä:

Itse en kuitenkaan ärsyyntynyt tuosta, eikä syytä ole mielestäni kovin paljon loukkaantua. Nuo epäasialliset chantit/vastustajan vihaaminen ovat ikävämpi juttu, joka aiheuttaa aivan turhan pitkälle menevää vastakkainasettelua. Se taas johtaa vakavampiin juttuihin. Politiikassakin on tuohon vastakkainasettelusuuntaan menty, niin ei se kovin hyvää lupaa. Itse en ole koskaan ymmärtänyt, että pitää olla jotakin mieltä ihan vain vastustaakseen jotakin muuta, kun ihmiset voisivat olla ihan sovussa tai ainakin asiallisesti keskenään. Vähän ihmettelen, miksi tästä tapauksesta nyt sitten näinkin paljon keskustelua saatiin aikaan.

13 tykkäystä

Ovat kai tottuneet puhelimella vetämään. Sen perusteella että etsivät puhelinnumeroita. Sitten puhelussa sovitut asiat luultavasti paperille. Tiä sit

Ihan hienon matkan näytti Ilvesfanit tehneen👍
Hyvin oli porukkaa ja ilmeisesti hyvä meininki.

Oisivat nyt mieluummin Espoossa kuittaileet vaikka soittamalla Eppujen vuonna 85 tms.
Vähän köyhää mun mielestä soitella Tapparan maalibiisiä tossa, kun liigassa se kyllä kuuluu aikalailla meille, vaikka nyt MM-kisoissa yms. soikin. Kas, kun ei Tappara on terästä soittanut.

3 tykkäystä

Ehkäpä se oli vaan pieni kuitti siihen tifoon🤔 Mun mielestä tosta ei silti kannata ihan liikaa mieltänsä pahoittaa.

Ymmärrän siis sen et qluks puhutaan puhelimella ja sovitaan lähtöaskeleet. Mut tossa pitkäs viestissä paistoi läpi se et ei tykätty et lopussa taas viestiteltiin sähköpostilla. Mielestäni ihan normaali käytäntö

Siinä Hifkin leiristä mietteitä tapahtumasta parin minuutin kohdalta eteenpäin.

1 tykkäys

Ei tuo arvuuttelua lopeta, sillä viimeisin mestaruus on vuodelta 2010.

Blues meni konkurssiin kauden maaliskuussa 2016. Pari viikkoa sen jälkeen Ilves voitti A-nuorten SM-kultaa Jumalan käden viimeistelemällä viime hetkien voittomaalilla. Minä luulisin, että siihen viitattiin. Sen koommin Ilves ei ole uskoakseni jääkiekossa minkäänlaista kultaa voittanut, miehissä, naisissa, pojissa eikä kai edes tytöissä.

2 tykkäystä

Ei kai tuossa tifossa mihinkään urheilumenestykseen viitattu vaan kannattajakulttuuriin, tai ainakin itse tulkitsin sen niin että kun Bluesin aikaan Espoosta löytyi aikalailla Liigan kovin kannattajaryhmä, niin Osasto nyt ottanut sen tittelin itselleen.

14 tykkäystä

Kiitokset :+1:. Noin ajateltuna tuohon jutussa alkaa olla jotain logiikkaa. Olisitte vaan heti sanoneet…

2 tykkäystä

Hyvä projekti tämä Espoon keikka. Siinä on meille rima, joka pitää ylittää.

16 tykkäystä

Nyt suunnitteille ens kaudelle jo turun reissu, mihin varataan saatana 10 tuhatta lippua sinioransseille, loppuu ■■■■■■■■■ Munien mittailu on oleellista.

1 tykkäys

Tässä on mielestäni asian ydin. Turha pyrkiä etsimään negatiivisia asioita naapurin reissusta tai toiminnasta ylipäätään, vaan keskittyä siihen että me voimme jatkossa toteuttaa saman kokoluokan juttuja ja jopa ylittää annettu rima. Se on ihan täysin mahdollista, se kun on meistä itsestämme kiinni että mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

22 tykkäystä

:+1:

79 tykkäystä

Hieno ja oivaltava tifo. :+1:t3:

43 tykkäystä

Hattu nousee naapurille tästä! Tyylikäs ja ainut oikea veto kunnioittaa suuren hahmon muistoa👍🏼

30 tykkäystä

Jumankauta nyt oli tyylikäs! :+1:

12 tykkäystä

Ei tässä ny kyä auta ku nöyrästi antaa paikalliskaverille pisteet näistä huomionosotuksista.

33 tykkäystä

Annetaas posia naapuriin nyt kun aihetta! Tyylikkäästi kunnioitettiin edesmennyttä kansansuosikkia Heikki Silvennoista!

Ei olisi mikään vääryys vaikka meilläkin pidettäisiin hiljainen hetki Hessun muistolle.

2 tykkäystä

Samaa mieltä, mutta toivottavasti ei lueta matkimiseksi.

1 tykkäys