Huhu liikkuu että sielä olisi pienimuotoinen
All stars ottelu… raipe,ojanen, jne jne…
“Piikkiä lihaan” ei nyt siltikään sovi kaavaan
paitsi tietysti että kyseiset pelaajat ovat lopettaneet molemmilta seuroilta ja saattaa
joissakin katsojissa aiheuttaa tietynlaisia tunnepurkauksia… kuulemma alkuviikosta tiedoitus asiasta. jään odottelemaan… edelleen.
110 % anti-Tappara. Mun mielestä noloimpia, joita olen nähnyt.
En minä ainakaan näistä jaksa kiinnostua, kun tuo “kuittailupuoli” ei kiekossa itseäni kiinnosta vähääkään. Onnittelen voittajaa ja sitten eteenpäin.
Itse en kuulu siihen porukkaan, jonka mielestä paikallispeleihin kuuluu naljailu. Minulla on ainakin mennyt jo siitä maku. Keskitytään omaan tekemiseen - mua lohduttaa paljon enemmän voitto Ilveksestä. Sen verran myönnän naljailleeni Ilves-faneille, että pari kertaa on tullut mainittua Savinainen, kun se yhdellä kaudella oli aika kova paikka Ilvekselle.
Tuosta piikkiä lihaan ei valitettavasti tule
mieleen mitään muuta kun huumeet…
Ja sielä eräs ex tappara otsikoissa,
toki siitäkään ei ole varmuutta
(Lue: syyllisyydestä mihinkään) mutta tämä kyseinen porukka pystyy kyllä mihin vaan.
Samaa mieltä, mun mielestä ainoa nokittelu mikä kuuluu paikallispeleihin on että kumman kannattajat kannustaa omiaan äänekkäämmin. Pleijareissa ne tifot oli kanssa ihan hienoja, mutta pahoin pelkään että nyt Ipan kannattajilla ampuu pahasti yli kun joukkueella on mennyt niin hienosti alkukausi. Toivottavasti yllätyn positiivisesti.
Samaa mieltä aiheesta.
Eikös vaan ihan oikeasti olisi hienoa, jos molemmat tamperelaisseurat olisivat Liigan eliittiä ja röykyttäisivät vieraspaikkakuntalaisia? Tampere olisi suomalaisen jääkiekon pääkaupunki myös pelillisesti niin kuin se historiallisesti on aina ollut.
Eikös se nyt oo ihan se ja sama miten kukin haluaa fanittaa joukkueitaan. Ne jotka haluaa vain kannustaa niin kannustakoot ja ne jotka haluaa kuittailla niin kuittailkoot. Ne jotka haluaa erillaisia tifoja tehdä niin tehkööt.
Tämäkö on sinusta sitten asiallista oman joukkueen kannustamista ilman vastustajan mollaamista ja piikittelyä?
Itse olen aina tykännyt “hyväntahtoisesta” kuittailusta ja sitä olemme harrastaneet iät ajat niin työporukkojen keskuudessa, kuin myös valtakunnallisessa mielessä kaveriporukoideni kesken. Toki kuittailu on taitolaji, josta esimerkkinä voisi nostaa viime kevään finaalit. Kun Tappara hävisi Kärpille, niin en kenellekään “tuoreeltaan” siitä mitään kuittailua harrastanut. Nyt kun taas on uusi kausi ja uudet kujeet menossa, niin voi vapaasti heittää välillä rankempaakin herjaa.
Toisaalta jos viimeaikaiset näytöt on sitä luokkaa, että sanonta sopii tilanteeseen, voiko sinunkin mainostamastasi pikku naljailusta pahastuakaan, tai no tietenkin voi.
Mielenkiintoista kyllä nähdä, mitä tämä täällä näinkin paljon keskustelua aiheuttanut lause pitää sisällään. Odotukset ovat toki nousseet hurjasti, mitä piikkiä lihaan 110%-antitapparalaiset tällä kertaa keksivät. Toivottavasti emme joudu pettymään odotustemme kanssa.
Samanlaista pelleilyä Ilveksen faneilta on ollut vuosien ajan. Muistan yhden paikallispelin, jossa Mika Lehto sai lämärin kaulaansa ja makasi hetken jäässä, niin nämä mestarit huusivat “neitiä”.
Häh? Ilman muutahan pieni piikittely ja hyvähenkinen naljailu kuuluvat asiaan. Harrastan sitä kohtalaisen paljon itsekin. Mutta pointtini oli se, että tuollainen jatkuva pään aukominen käytännössä samoista asioista ei oikein kuulu.
Mielelläni toki syön perjantaina sanani ja todistan C1-nurkasta osastolaisten nerokasta kuittia, mutta odotukset nyt eivät vain oikein ole kovin korkealla.
Itsekään en pidä mistään jatkuvasta pään aukomisesta, mutta missä sellaista sinusta oikeasti tapahtuu? Vai tarkoititko tuota linkittämääni sinun sanomistasi sellaisena?
Itse en muuten tuota “antitappara” lakanaa nyt osaa mitenkään kauheana nähdä. Minusta se on vain “vähän vahva ilmaisu” sille, että porukka on täysillä Ilveksen takana, vaikka seuralla ei niin hyvin silloin pyyhkinytkään. Aika tiukkapipoista, jos joku siitä herneen nenään vetää.
Aika rankkaa yleistystä. Pitäisiköhän minun kaivaa sinulle esille aika monen tapparalaisen vastaavat ajatukset Ilveksestä tälläkin palstalla. Samanlaisia suhareita löytyy molemmilta puolilta.
Tällä puolella ei sentään kannattajaryhmä kokonaisuudessaan kohdista kannustamistaan vihalle, jota 110% antitappara-lakana edustaa. Kyllä Osasto on vienyt kannustamisen omituisille urille, kun kannustetaan omaa joukkuetta vihaamalla vastustajaa, jota ilman ei olisi pelejä.
Itse en ole edes nähnyt koko lakanaa, liekö ollut jossain Ilveksen isännöimässä ottelussa esillä, ja niissähän en käy. Enkä edes jaksa moisesta hernettä nokkaani vetää, lähinnä tuollainen on noloo. Jännä tapa tuokin osoittaa olevansa täysillä jonkun seuran takana, “mollata” vastustajaa… Mutta tapansa kullakin.
Varsin väsyneenä sen “lusikka-kauha” -kommentin heitin, ehkä vähän typerähkö heitto. Mutta olen saanut pään aukomista osakseni niin virtuaalisesti kuin livenäkin. Ja täysin tuntenmattomilta ihmisiltä.