Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Onko siis oikein kannattamisen uusi trendi, että mikitetään fanikatsomo ja kajarit täysille? Luultavasti myös keski-euroopassa tavataan jo tätä jonkin asteisena, mutta Osasto on keksinyt tehdä sen vaan paremmin. Näin sen täytyy mennä.

Eipä jäänyt yhden erän kokeiluksi… jälleen kaiuttimista tulee, toki vähän hiljempaa

Jep… Kolmannessa tais kolme kertaa jotain kuulua… Istun tosin aika lähellä seisomakatsomoa, joten sinne se kuului vaan todella epäselvästi rätinänä. Ilmeisesti nimenomaan parvelle ja vastakksiseen päätyyn kuului “paremmin”.

Hommaa suoritettiin niin erikoisesti, että hitusen kummastelen jos tarkoituksella tätä tehtiin. Ihan yhtäkkiä aloitettiin ja sitten pysäytettiin kuin seinään… En suoranaisesti usko mihinkään “mokaan/vahinkoon”, mutta tuskin tätä näinkään piti tehdä.

Toisaalta, jos tämä nyt oli ihan tarkoituksellista niin haluan kysyä asiasta päättäneeltä taholta, että miksi? Miksi “kustaan” fanitoiminnan päälle tekemällä noin. Jestas.

No oli miten oli niin ei kyllä enään kertakaan. Olisin luullut, että viime kerrasta opittiin, että tälläinen ei toimi.

4 tykkäystä

Oliko se tuo Hö-hö-hö-hooo, joka tuli kaiuttimista? Oli tahi ei, sitä ei pystynyt 5 minuuttia enempää kuuntelemaan. Kun oli vähän tois-tois-toistuva? Onneksi telkkarissa on mute-näppäin.

(Varmaan tuokin kopioitu, ei kun itse keksitty, jostain paremman fanikulttyyrin maasta ja kuulostaa TOSI hienolta joten olen tietysti taas väärässä).

1 tykkäys

Joku osastolainen (käsittääkseni) kirjoitteli meidän foorumille että äänimies oli mokaillut, tarkoitus oli ollut ajaa tuota ääntä omiin kuulokkeisiin eikä koko halliin :sweat_smile: Vahinko selittäisi ainakin miksi tuo tuli niin sekavissa kohdissa (alkoi ja päättyi hyvin randomista) ja useilla eri voimakkuuksilla.

3 tykkäystä

Mitä täällä nyt ulistaan? Äänimiehen moka, eikä se vaikuta mitenkään kannattajiin. Eihän kukaan meistä tuota haluaisi, tuskin edes organisaatiossa.

2 tykkäystä

Eli äänimiestä saa syyttää, mutta järkkäreitä ei?

93 tykkäystä

Areenan äänimiehen moka. Oli pitänyt ajaa ääni vain omiin kuulokkeisiin mutta olikin ajanut sitten koko areenalle. Toivottavasti ei enää ikinä toistu.

Ei tainnu sit hyvin mennä äänimiehellä hommat jos ekassa ja kolmannessa erässä sama meni pieleen. Ja miks edes tarvii saada sitä omiin kuulokkeisiin? Smells fishy

25 tykkäystä

Siis että äänimies on vienyt mikrofonin katsomoon ja kytkenyt sen myös hallin PA:han, koska halusi kuunnella osaston chantteja kuulokkeilla?

Naurattaa ihan ääneen. :smile:

51 tykkäystä

Varmaan halusi kuulla kun liput liehuu??

Tämä on yhtä uskottavaa kuin erään ministerin puhelimen whatsup hakkerointi yhden perusmeemen lähettämiseksi.

Kovasti hommaa pienen asian vuoksi ja pilalle meni

23 tykkäystä

41 tykkäystä, jätin itse tykkäämättä. :rofl:

Edit. Meni jo…

Tää mikkihomma kuulostaa harrastelijoiden puuhastelulta ja selitysten mestareilta.

6 tykkäystä

Kyllä. Hyvää tuossa on se, että ipan kannattajien enää turha kuittailla muiden jengien pelien tunnelmasta, kun oma kannustus tulee kajareista :grin::grin:

5 tykkäystä

Mikäli näin niin tähänhän on vaan yksi vaihtoehto sitten teillä.
→ boikotti

*huumoria

16 tykkäystä

Meneeks tunteisiin kun teistä ja teidän täydellisestä kannattamisesta vähän vitsaillaan? Sitähän ei sieltä juurikaan tänne tule. :smiley:

17 tykkäystä

Kyllähän ne mikrofonit siellä katsomossa aina on C-Moren lähetyksiä varten. Niitä ei vaan soiteta katsomoon.

Ei jumalauta :smiley:

2 tykkäystä

Kyllä, katsomothan tuolla on mikitetty että saadaan kannattajien äänet CMoren lähetykseen. Ei ne äänet sinne lähetykseen ilman mikkejä ilmesty :grinning:

Sitä en tiedä miten tuo äänimies sai noin sotkettua, mutta lienee ihan normaalia että äänimies sitä äänimaailmaa tosiaan kuuntelee että lähetyksen äänitasot on normaalit, välillä tuon huomaa lähetyksessäkin kun esimerkiksi juuri tuota kannattajien ääntä lasketaan selvästi. Olisiko siellä sitten yksi kaveri joka ajaa ääntä ulos CMorelle ja samalla pyörittelee noita Arenan ääniä, en tiedä.

En tiedä moniko täältä nyt sitten pelissä oli, mutta tuo toteutus oli tosiaan niin randomista ja paskasti tehty että vahinkoon on huomattavasti helpompi uskoa kuin tarkoitukselliseen toimintaan.

4 tykkäystä

Ihminen uskoo mitä haluaa uskoa. Joten: Te uskotte The Äänimiehen vahinkoon ja me siihen että Osaston kannustus tulee kajareista. Closed.

10 tykkäystä

Jos ne nauhoitti sitä, niin voivat Tappara-Ilves 10.3.2023 ottelussa soittaa osaston ylivertaista kannustusta, kun nämä boikotoivat ottelua?

31 tykkäystä