Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Ilveksen junnujen viralliset paikat taitaa olla B10 ja A10 katsomoon. Normaalisti porukka on kyllä siinä pleksin takana kaukalon reunalla.

Valitettavasti junnujen kausikortit osoitettu vierasfanikatsomoon. Aiheuttaa omia ongelmiaan varsinkin jos vierasfaneja tulee hiemankin enemmän. Tämä aiheuttaa turvallisuusriskin, sillä nämä lapsijunioritkin löytävät keskisormensa jonka kohdistaa vierasfaneille. Seisomakatsomon alaosa on tarkoitettu pääasiassa vierasjoukkueen kannattajille. Muutaman kerran Ilvesjuniorit jouduttu poistamaan pleksien edestä. Järkkärit joutuvat toimimaan lastenvahteina, että vanhemmat/valmentajat voivat keskittyä pelin seuraamiseen rauhassa.

1 tykkäys

Miksi jälleen ensimmäisessä erässä Osaston chäntit tulevat kaiuttimista? Eikös toi ole aika muovista touhua…? Onneksi täällä ei sentään tuohon ole ryhdytty.

9 tykkäystä

Erittäin mielenkiintoista, koska tosta porukasta lähtee kuitenkin ääntä niin miksi seuran pitää “nolata” kannattajat :smiley:

2 tykkäystä

Eihän tuosta tykkää edes Ilveksen omat fanit

2 tykkäystä

Niiden täytyy keksittyä lippujen heiluttamiseen!
Noiden laulusta ei saa mitään selvää. Tuli nauhalta tai ei.

1 tykkäys

Toi mikitys on jo *itun noloa. Nolompaa kuin läpsyttimet. Toki vain oma mielipide.

20 tykkäystä

Yhden erän kokeiluksi jäi

Syytä en tälle tiedä, mutta joo. Toivottavasti kokeilut oli tässä ja nyt kuopattu tämäkin kuningasidea.

3 tykkäystä

En tiedä oliko tuo tänään joku “moka” tai vastaava, mutta välillä kuului kajareista älytöntä rätinää ja välillä taas päädyn chantteja. Välillä ei kuulunut mitään ja tuntui että mikit menivät ihan miten sattuu päälle ja pois. Tokasta erästä eteenpäin ei onneksi enää ollut tätä ongelmaa.

CHL-matsissa jonkun neropatin vuoksi tuota “kokeiltiin” kokonainen yksi erä ja koko touhu sai sellaisen paskamyrskyn aikaan että Ilveksestä luvattiin ettei tämä enää toistu.

1 tykkäys

Onhan tätä Ilves “kokeillut” aikaisemminkin, vaikuttaa siltä että Ilves todella haluaa soittaa kannustusta kaiuttimista jatkossakin.

6 tykkäystä

Miten Ilveksen some ■■■■■■■■■ samalla Tapparalle lippujen heilutus -kiellosta (tietäen että ne tuottavat näköesteitä invalideille) kun soittavat itse chantteja kajareista? :joy:

Ilveshän alkaa olla todellinen jääkiekon Tottenham.

  • Palkintokaappiin kertynyt vain pölyä
  • Ei kaupungin ykkösjengi
  • Kajareista chantteja :smiley:
55 tykkäystä

Tarvii vaa mixata jatkossa paremmin ettei jää housut kintuissa kiinni uudestaan

10 tykkäystä

Että joku on ihan vahingossa mikittäny fanikatsomon ja vahingossa ajaa sitä kaiuttimista ulos :rofl:
Joku raja se kai vahingoillakin on :thinking:

48 tykkäystä

Jep, yksittäistapaus ja ei kuulu Osastoon.

5 tykkäystä

Pitkillä perinteillä mennään.

11 tykkäystä

Eipä tainnut jäädäkkään.
Nimittäin jälleen kaiuttimista tulee (sain tästä kuulla ja videomatskua joka tämän todistaa).
Kiinnostavaa miksi kolmanteen erään jatketaan tätä sekoilua.

7 tykkäystä

Jos tämä juttu kaiuttimista pitää paikkansa, niin ihan hetkeen en naapurista kuittailisi mihinkään suuntaan kannustuksesta. :smiley:

58 tykkäystä

On se vekkuleita. :joy::face_with_hand_over_mouth:

Niin en minä tiedä mitkä mikit siellä päädyssä on ja mitä varten niitä käytetään mihinkin, mutta niin huolimattomalta tuo toteutus kuulosti että mikäli oli täysin suunniteltua niin olen kyllä kateellinen, saispa itsekin olla kunnon sienissä työaikana.

Hienosti kyllä organisaatiolta kustu kannattajien niskaan, mutta ei tämä poista sitä tosiasiaa että Osasto on silti koko liigan paras kannattajaryhmä😎

3 tykkäystä

Ehkä siellä on vaan seurakin nyt polvillaan Osaston alla…
Capo huutanut ”nyt ääntä!!!”
Niin siellä väännetty mikit päälle ja volumet täysille, kun pelänneet että kohta lyö protestin päälle, jos ei totella😂

11 tykkäystä