Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Ilveksen kotiotteluissa vieraiden kannattajakatsomo on koko päätylohko pl. viimeiset neljä penkkiriviä. Tapparan kotiotteluissa vieraiden kannattajakatsomo on koko päätylohko pl. viimeiset kahdeksan penkkiriviä.

On siinä pienehkö ero.

5 tykkäystä

Ongelma ei ole se, millaiset pienet erot näissä on, vaan se, millaisella keinovalikoimalla asioihin halutaan vaikuttaa. Osasto käyttäytyy epäkunnioittavasti eikä noudata yhteisiä pelisääntöjä. Ei ole mikään vahinko, että tämä parku alkoi juuri sen jälkeen, kun lippujen heiluttaminen meni vihkoon ja niistä yhteisistä pelisäännöistä ei pidetty kiinni.

Käytös, tavoitteet ja tapa, jolla asioita hoidetaan. Tämä nyt valittu tapa hoitaa asioita on ihan äärimmäisen huono ja tällä tavalla on turha odottaa, että jotain vastakaikua olisi tulossa Tapparalta. Jos samalla viivalla on se, tuleeko Osasto paikalle vai jäävätkö kotiin niin 100/100 valitsen sen, että Osasto pysyköön poissa peleistä, jos olosuhteet ei mielytä.

15 tykkäystä

Itte pidän niitten neljässä rivissä istuvien ottelukokemusta ihan yhtä tärkeänä, kuin kaheksassa rivissä istuvien. Jos pilataan 50 maksaneen katsojan ottelukokemus, se ei oikeestaan eroa mitenkään siitä, että pilalle meneekin 100 katsojan peli. Jokainen on yhtä tärkeä, ketään ei jätetä yksin.

12 tykkäystä

No eihän tuossa nyt tästä ole puhe.
@peterra sanoi viestissään että Tappara ja Ilves tarjoavat molemmat vierasfaneilleen samat mahdollisuudet ja ”infran”. @TRE1931 korjasi, että näin ei kuitenkaan ole - Tapparan peleissä vierasfaneilla on pienempi tila käytössä kuin Ilveksen peleissä.

1 tykkäys

Onko siis vierasseisomakatsomoiden kapasiteetissa joku ero? Vai viekö tuon neljä penkkiriviä invapaikat?

Näinhän he ovat tekemässäkin, koska olosuhteet eivät miellytä.
En usko, että tämän foorumin tai muidenkaan paheksunta kovin paljoa kiinnostaa.

Harmi sinänsä, olisi ollut mukavaa kuulla tässäkin paikallisessa ääntä kunnolla.

1 tykkäys

Tapparan isännöimissä peleissä vieraskatsomo on normaaliin kokoonsa nähden 8 penkkiriviä (eli puolet) pienempi ja Ilveksen isännöimissä 4 riviä, (eli 1/4) pienempi. Noille penkkiriveille myydään käsittääkseni ihan normaali istumalippuja…

E: en sittenkään tiedä meneekö ihan näin :smiley:

Vaaditteko te siis, että Tapparan pitäisi poistaa omien kannattajiensa pyörätuolikatsomo teidän etujen takia?

11 tykkäystä

Ei kyllä kiinnosta tämä katsomo keskustelu yhtään ja mulle riittää varsin hyvin tämä, vaadin oikeastaan jopa että Tapparan kotipelissä suositaan ensisijaisesti omat kannattajat ensin ja vasta sitten vieraat, simple. Teille vieraille terveiset että teitä gloryhuntereita on nyt heräillyt jostain menestyksen perässä mutta ensin pitäisi vakauttaa koko organisaation toiminta ja muutaman vuoden päästä voidaan palata asiaan jos tarvetta vielä on. Siihen asti teillä ei ole mitään sanomista miten Tappara toimii. Tämä tästä turhasta aiheesta osaltani.

3 tykkäystä

Mitä ihmettä nyt taas, ei tietenkään? Enkä minä edusta yhtään mitään saatika yhtään ketään.

Totesin vain sen faktan, että Tapparan kotiotteluissa vieraiden kannattajakatsomo on pienempi mitä Ilveksen kotiotteluissa vaikka muuta väitettiin. Ei tässä sen kummempaa, jestas sentään.

3 tykkäystä

[quote=“Rantt3, post:1929, topic:4540, full:true”]

Oletuksena noin, mutta vieraskatsomoa voidaan laajentaa tarvittaessa ainakin Tapparan peleissä. Ja se onnistuu ottamalla toimistoon yhteyttä, ei erään joukkueen fanien tapaan somessa ruikuttamalla. Yleensähän tuo pienikin vieraskatsomo on lähes kaikissa arkipeleissä ja suurimmassa osaa viikonloppujakin tyhjää täynnä.

5 tykkäystä

Selvä. Jostain vaan sain käsityksen, että Osasto vaatii samankokoista fanikatsomoa itselleen Tapparan isännöimissä paikallispeleissä, kuin heillä kotipeleissään. Se vaatisi siis pyörätuolikatsomon poistoa. Ja se vaatimus olisi käsittämätön vitsi.

3 tykkäystä

Missä Ilveksen kotipeleissä on pyörätuolikatsomo? Onko se samalla paikalla? Onko sitä ollenkaan?

Keskimmäinen osio poistettu käytöstä, muutoin samat kun teillä.

2 tykkäystä

Oliko niistä reunassa olevistakin vielä pari keskimmäistä paikkaa poistettu?

Ei taida olla. Minusta niissä reunimmaisissa on kaikki paikat käytössä.

1 tykkäys

Ihan siitä sain idean,kun pyydätte samanlaista katsomoa kun teillä kotipeleissä. Teillä ei ole keskisektorissa ollenkaan pyörätuolipaikkoja. Tapparalla on.

1 tykkäys

Ok, tilanne on muuttunut syksystä. Silloin Aamulehdessä todettiin näin: “Tampereen Nokia-areenassa on eri tapahtumien yhteydessä tarjolla 31 pyörätuolipaikkaa, mutta Ilveksen peleissä pyörätuolilla katsomoon mahtuu tällä hetkellä vain 14 henkilöä.” 14 jaettuna kahdella on 7 ja paikkoja sivulohkoissa on 10.

1 tykkäys

Tämä Ilveksen vieraskatsomon neljä viimeistä penkkiriviä ei pidä paikkaansa. Katsomo on seisomakatsomoa riville 16 asti alhaalta lukien. Rivit 17-23 ovat istumakatsomoa. Lisäksi Ilveksen kausikorttijunioreilla on mahdollisuus mennä vieraskatsomon riveille 13-16 seisomaan.

1 tykkäys

Ei pidä paikkaansa