Ilveksen pelaajajulkistukset 05.08.2020

Kyllä esim. Ruotsalainen ja Dostal olisivat yksittäisinä pelaajina ihan sarjan terävintä kärkeä, mutta jos eivät pelaa koko kautta, niin ei sitä oikein voi laskea.

2 tykkäystä

He puhuvatkin kolmesta hankinnasta jotka menee suorana TOP5.

2 tykkäystä

Kontiola, ruotsalainen, dostal tulisi mieleen

Peltola, Moravcik, Hrachovina menee ainakin minun silmissäni Spacekin edelle.

Mutta lauantaina kovasti kyllä jupistiin Kontiolasta, mutta en tiedä. Ja tuo Ilveksen palstalla huhuilevan kaverin nimimerkki on “Blegifan”…

1 tykkäys

Voisi olla, mutta on siinä laitettu Kontiolan kohdalla sitten iso rahallinen riskikin.

Vai top5 pelaajajulkasusta? Jos julkasee kerralla esim Myttysen, Kontiolan ja XXXXX, niin onhan se top5 pelaajajulkistus Liigassa.

Ei haettu, mutta ulkomuistista pistelin kovimpia hankintoja ja sentterit ovat arvostettuja. Kovan luokan pakkeja ei ole tuotu Liigaan tänä kesänä.

Eikä siinä, hienoa mikäli naaraavat isoja kaloja! Saapahan Rautakorpi pitää silmät auki markkinoilla ja pysyypä mielenkiinto paikallisissa, jos Ilves olisi yhtä kova mitä viime kaudella.

Itse kun Kontiolasta kuulin ettei Ilvekseen menisi, niin syy nimenomaan se, että luultavasti Ruotsalainen palaa Ilvekseen ja täten ei tarvetta Konnalle.

Paljon mahdollista myös Dostalin paluu. NHL ilmeisesti tyrkyttää tälläisiä takaisin Eurooppaan.

Kontiola ja Myttynen ei ainakaan tuohon Rautiaisen vuokrakämppään ole menossa, eli veikkaan Dostal/Ruotsalainen kaksikosta toinen. Tai sitten tulee ihan puskista joku.

No ei?
Koska tulevaa kautta ei ole pelattu peliäkään niin heitän nyt viime kaudelta kolme parempaa sentteriä(jolloin Ruotsalainen myös pelasi):
Lammikko
Danforth
Kunyk. Lisääkin löytyy.

Omasta mielestäsi sit varmaan on?

3 tykkäystä

Eikös michael kerästä myös huhuttu ilvekseen. Vai muistanko väärin

Danforth kyllä selkee ykkönen, sen jälkeen makuasia ja kyllä Are menee mulla top3 listalle.

Kyllä sitäkin huhuiltiin jossain kohtaa. Hän ei kyllä menisi top5 listalle.

Hyvät palstaveljet, käykääs nyt lukasemassa tuota @Blegifan viestihistoriaa ja vetäkää johtopäätökset, toki kun tarpeeks sohii, niin joskus voi osua, joskus.

Tollasta Ilves foorumilta.

Käyttäjä @blegifan siis laski tämän ”3 pelaajaa top-5 vahvistuksiin” huhun liikkeelle.

Mode-edit: Linkki mukaan.

Eihän pelaajien pidä mennä mihinkään top5 listalle, vaan pelaajajulkkarin kokonaisuudessaan huhun mukaan: “3 kaveria tänään menee liigan top5 siirtoihin!”

Itse ymmärsin ton kyllä niin, että kolme pelaajaa tulisi ja kaikki kertaheitolla top 5 siirtoihin.

Mutta eipä se kaukana olisikaan JOS sieltä Kontiola, Dostal ja Ruotsalainen tulisi koko kauden soppareilla.

No sitä piti sanomani ettei Keränen menisi top5 siirtoihin.

Olis ihan jäätävä sentteri osasto. Ruotsalainen, kontiola, roman…olis liikaa senttereitä kun takana on saarela, ikonen, vainionpääkin…joten tuskin kahta sentteriä julkaisee

Menis se heittämällä, jos julkastaisi 2 kovan nimen kanssa. Olishan se kokonaisuutena semmonen julkkari, etten heti 5 näyttävämpää kyllä keksisi. Pelimies se Keränenkin on.