Oli kesällä Oulussa jäillä. Siellä luonnollisesti Mannerin opeilla kehittyi liigan ykkös centteriksi.
Jos pelaavat koko kauden Ilveksessä, niin lähtökohtaisesti molemmat menee koko Liigan top10 hankintoihin. Ehkä top5. Makuasia.
Jos eivät pelaa, niin sitten eivät mene.
Eikö Jesse Puljujärvi ole noilla spekseillä myös hankinta? Samoin jos Kemiläinen jäisikin Tapparaan?
Hyvät sopimukset Ilvekselle ja tätä vähän ounastelin kun huhua kuulin miksei Kontiola Ilvekseen mene. Pidän aika mahdollisena, että pelaavat koko kauden Suomessa.
Kolmas sopimus kuulemma vielä tulossa. Se tuskin enää on mallia ”lainasoppari”? Jännäks menee josko se olis sitten se Myttynen tai Kontiola?
Jos ois joku ihan perus pertti niin Ilves luultavasti olis tiedottanut ensin hänet. Nyt kun tulee vikana näiden kahden jälkeen niin yllätyn kovasti jos ei ole iso kala.
Uskoisin sen olevan Michael Keränen. Saa nähdä.
Jos nuo lähtee joskus marraskuussa pois, niin ei ole vertailukelpoisia niiden kanssa jotka pelaa koko kauden.
Minun mielestäni. Jokainen saa ajatella miten haluaa.
Oskari Laaksonen voi olla mahdollinen myös. Keränen myös toinen, joka voi ipaan tulla.
“pelaaja tulee KHL:stä” ja “Kurikassa tuokkoset tipahti lattialle”. Jep, kyllä vahvasti Oskari Laaksoseen vihjeet viittaa ![]()
AHL alkaa joulukuun 4 päivä, joten lähtökohtaisesti Ruotsalainen ja Dostal ei nää joulua Suomessa. Pahimmassa tapauksessa jo marraskuu alussa Jenkkeihin takas.
Itse olen skeptinen tuon AHL:n alkamisen suhteen ja siitä, että NHL pelaajat sinne Euroopasta roudaisi
No tämän näemme tulevaisuudessa ja nähdään kumpi osuu oikeaan.
Ite kerroin vaan faktat. Yhtälailla voi olla, ettei Suomessakaan pelata lokakuussa.
Tämä kuitenkin tästä aiheesta.
Kovin on epäselvää viestitys.
Voin kertoa:
Dostal jatkaa toistaiseksi.
Ei muuta
Siis herramunjee, mikä huutelu olis naapurin palstalla, jos Tappara olis tässä kohtaa jonkun Luodon lainan julkaissut. Kassan tyhjyydestä huudeltais tiedä kuinka monen viestin verran. Fiksuja liikkeitä ja täytyy toivoa, ettei joudu Ilves pulaan, jos kesken kauden kutsu P-Amerikkaan käy.
Jos AHL ei ala, on markkinoilla aivan järjetön määrä huippupelaajia sopuhintaan. Se asia kannattaa muistaa.
Oks tää kello 16 juttu jotain amerikanaikaa?
Meni ja tuli jo. Lukas Dostal.
Kohta Ilves on maan ainoa joukkue, johon mahtuu 6 top-5 pelaajaa.
Oletko pistänyt merkille että kaudesta toiseen siellä on aina joku, joka on tontillaan liigan ehdoton top-3. Itse olen tämän noteerannut jostain Raipen huippuajoista lähtien ja sen jälkeen siihen listaan on sitten päässyt kaikenlaisia markusseikoloita ja muita vastaavia. Varmasti on saatu jotain lohtua sen surkeuden keskellä mutta nyt kun on kuulemma uudet ajat niin ei muuta kun nöyrästi eteenpäin
Voi olla. Nyt on joukkue, jossa on kaikkea. Tuo ei tosiaan oo mikään Ässät tai Sport, joissa on toinen toistaan tuntemattomia suuruuksia. Siksi Ilves, eikä mikää ilve tai muu vastaava haukkumanimi.
Ilveksen rosteri on erittäin mielenkiintoinen ja ymmärrän hyvin minkä vuoksi fanien on helppo hypettää vielä tämmöstä “omista” pojista koottua nuorisojengiä, mitä valmentaa vielä mukava ja sympaattinen Jouko.
On taivaan tosi että turha kenellekään on tässä vaiheessa alkaa mestaruuksia tai edes mitaleja jakamaan vaan kaukalossa hommat ratkaistaan. Yhtä tosi on myös se että jos joukkueessa ei ole yhtäkään liigassa ennestään menestynyttä (voittanutta) pelaajaa paitsi tietysti meidän Aleksi, niin kyllä se niihin kevään oikeisiin vääntöihin laittaa ison varjon. Artut, eemelit ja lukakset on varmasti päteviä jätkiä mutta vielä ne isot voitot puuttuu.
Ilveksen yksi iso ase tulee olemaan nälkä, jota varsinkin Myrrä osaa varmasti nuoriin miehiin lietsoa. Nyt sit enää mitataan että mikä se pelikirja oikeasti on kun Salo lähti menemään.