Ilves mediassa 2017-18

Tänään voi metsän sijasta (Aamulehti) bongata Ilveksiä myös kaupungiltakin:

En halua olla nipottaja, mutta olisi todella hyvää esimerkkiä Ilvekseltä, että kaikilla pelaajilla olisi kypärät päässä, kun ajavat pyörillä.

11 tykkäystä

Hieno veto Ilvesjohdolta julkaista Kiven sopimus juuri surkean tulosjulkistuksen perään. Siitä pisteet Ripalle.

6 tykkäystä

Tänään julkaistiin Kimmo Leinosen tuomio. Samalla mustamaalataan Tapparaa, koska Leinonen on Tapparan miehiä… Mitä v…tua?

Lähde ja sen alla olevat kommentit:

4 tykkäystä

Voihan se olla että tämä Ilveksien Leinonen on luullut että joku muu hoitaa ne verot…?
Onhan näitä sattunut Naapurissa ennenkin…:wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

5 tykkäystä

Eikös ne jo Tampere cupissa käynyt blenderissä?

5 tykkäystä

Ilves-fani, Juicen ex-kitaristi, teki uudet sanat “Mää ja Tapparan mies” -lauluun.

http://suurtampere.fi/2017/09/06/nyt-ari-kankaanpaa-nyt-ari-kankaanpaa/

Kylläpä kaivelee kovasti, että tarttee mennä hieno biisi pilaamaan. Aikuinen mies.

8 tykkäystä

Välillähän ihmiset kuulee biisien lyriikat miten kuulee. Olen tainnut täälläkin joskus mainita että junnu ikäisenä kuulin Costellon rääpäisemän biisin lyriikat hieman toisella tapaa. Pitkän aikaa mieltäni askarrutti että minkä takia ne oikein hoilaa biisiä “We are the Kids”. Joskus sitten asia minulle valkeni kun jossain jukeboksin äärellä katselin että se onkin kings…

2 tykkäystä

Eiks joku Ilveksen ulkomaalaisvahvistus ihmetellyt miksi maalilaulussa vedetään: “We are the kinks”?

6 tykkäystä

Musta Hiitelällä on tässä pointti. Firman, joukkueen, koulun, minkätahansa organisaation some-tilien ylläpitäjillä pitäis olla kyllä harkintakykyä ja ottaa huomioon tekijänoikeusasiat. Ilves vetää vähä puolivillaisesti näitä ja se ei anna ammattimaista kuvaa.

1 tykkäys

Tuohan palvelee kaikkia. Hiitelä saa huomiota, Ilves saa huomiota ja Ilves-fanit saa taas porata kuinka koko mediakin on heitä vastaan.

12 tykkäystä

Löydä kuvasta yksi virhe!

19 tykkäystä

Hmmm… SM-Liiga? Eikö se ole Liiga? Miten tämä kuuluu “Ilvekset mediassa” -ketjuun?

12 tykkäystä

Yksi virhe? Suomalainen media.

2 tykkäystä

Huvitti kans eilen että kuka amatööri kirjoittanut ilvekset… Vai onko seura saanut mediassa alennuksen pikku ilveksiksi.

1 tykkäys

Perjantaina todennäköisesti Ylen mukaan pelattu SM-liigan klassikko-ottelu Kivekset-JYP. Mutta eihän noita juttuja turhaan tsekata kannata, kun Ylellä eivät tee virheitä.

1 tykkäys

Itse käytän usein SM-Liiga nimitystä ja kun Ilves muuttuu sanaksi Ilvekset, niin en näe muuta virhettä kuin väärän värisen vaatekappaleen tuon akan päällä.

Yle ei maksa minun palkkaani ja minulla ei ole mitään tekemistä tuon kuvan tekstien kanssa.:laughing:

Varovasti yritin kysellä tuostakin nimestä, mutta annoin olla koska saattaa aiheuttaa pahennusta.