Vain paria minuuttia myöhemmin Ilveksen tähtihyökkääjä Sami Sandell joutui jättämään kentän. Hän päätti viimeisen vaihtonsa, kun ottelua oli jäljellä hieman alle kahdeksan minuuttia. Sandell poistui pian vaihtonsa jälkeen pukukoppiin, eikä palannut kaukaloon.
Sandellin viimeisestä vaihdosta ei ollut löydettävissä tilannetta, jossa hän olisi loukannut itseään pahemmin.
Edit. Ketäs Ilvekseltä on nyt saikulla? Pulli ei ollut rosterissa SaiPa -pelissä ja Meskanen taitaa olla vieläkin telakalla?
Tuo on ihan normaalia eturistisiteen katkeamisen jälkeen, että se ärtyy rasituksesta. Tuskin siellä mitään muuta on kuin tuota jälkikipua. Sekin poistuu aikanaan, mutta ei tosiaan näytä olevan vielä polvi täysin toipunut leikkauksesta.
Mulla on toisesta polvesta uusittu kaksi kertaa eturistiside ja toisesta kerran, enkä oo kertaakaan kuullut että ois normaalia että polvi kipeytyis vuoden jälkeen leikkauksesta. Itseasiassa se viimeinenkin kipu ainakin mulla on aina helpottanut siinä vaiheessa kun on päässyt kunnolla reenaamaan. En tietenkään oo ammattijääkiekkoilija, että en siittä osaa sanoa, mutta eräässä toisessa lajissa kilpailin ihan sm-tasolla vielä ennen kolmatta polvileikkaustani eikä mitään kipuja ollut n. puolen vuoden jälkeen leikkauksesta.
Mielenkiintoinen ylävartalovamma kun Sandell itse kertoi jättäneensä ottelun kesken polvensa ajoittaisen vihlonnan vuoksi.
Aamulehti uutisoi, että keskiviikkoisen SaiPa-ottelun kesken jättänyt Ilveksen Sami Sandell ei loukkaantunut vakavasti.
− Kaikki hyvin. Pelaan perjantaina, 30-vuotias hyökkääjä kommentoi Aamulehdelle.
Syyksi ottelusta poistumiselleen Sandell kertoi polvensa ajoittaisen vihlonnan. Hänen kaksi edellistä kauttaan ovat jääneet lyhyiksi vakavien polvivammojen vuoksi. Kummallakin kerralla vamma on tullut liigakauden kahdeksannessa ottelussa.
Niin eihän tuossa sanota, onko kyse nyt samasta vammasta vai esim. reeneissä sattunut. Silti tulee väkisin mieleen, ettei tässä yhteydessä vain haluta mainita polvivammaa, koska alkaisi spekulointi ja panikointi.
Santtu varoitus. Näen jo sielunisilmin kun Santtu päivystää Ilveksen toimiston nurkalla ja onkii juttuja. Karri siis antanut ohjeita pelaajille ja Ripa Jalo katsastaa artistivero pelimiehiä.
Mitä?! Jo on aikoihin eletty! Toihan on sama kuin Santtu kirjottais tyhjänpäiväisen jutun, eli normipäivä. Toivottavasti Ilveksen kassassa on varaa reagoida kunnolla, etenkin jos Sandellilla pahempi loukki.
Ei se voi mennä niin että ensin se on vihlontaa polvessa ja sitten muuttuu ylävartalovammaksi. Minä sanoisin, että polvi vaivaa ja tuo ei oikein hyvältä nyt kuullosta.
En hyväksy salailua uudessa Ipassa, mut tavallaan tässä ymmärrän. On kuitenkin kyse pelaajan niin henkilökohtaisesta asiasta, kuin terveys. Kuka moni esim. teistä haluaa et teidän lääkärinkäyntejä huudellaan kylillä? Toisaalta kyl ihmettelen tätä salailua, kun kyl kaikki teitää et siellä ne molemmat polvet on leikattu Ässällä.
No mut valehtelu ja salailu on kaks eri asiaa, ja fanina ainakin haluaisin mielummin “pelaaja X:llä on vamma ja paluusta ei tiedetä” tyylisen tiedotteen kun valehtelua tyyliin “day-to-day ylävartalovamma” joka paljastuukin viikon päästä kauden päättäväks polviremontiks.
Siitä toki olen samaa mieltä että pelaajillakin on oikeus yksityisyydensuojaan, ja tokihan Sandellilla voi olla oikeastikin joku ylävartalovamma.