Mä en millään saa Ilveksestä mestarisuosikkia ensi kaudelle. Niemelä tuntee toki sarjan, mutta eka kausi uutta projektia pitkän projektin perään. Paljonko saavat ekalle kaudelle Niemelän näköisen joukkueen. Lisäksi ainakin Tappara ja Kärpät jatkaa tutussa komennossa ja keräävät varmaan laadukkaat joukkueet.
Ei todellakaan. Mutta oma mielipide, ei edusta koko foorumia.
Ilves operoi sen kokoisella budjetilla, että se on mestarikandidaatti aivan jokaiselle kaudelle, ainakin syyskuhun asti.
Najman on pelannut sentterin roolia. On tod.näk jotain Palveen ja Kodytekin väliltä. Ihan näppärä peluri.
Joo, ehdottomasti. Tähän kauteen lähdettäessä lähtökohdat oli huomattavasti paremmat kuin ensi kaudella. Niemelä tuo omat juttunsa ja se voi viedä aikaa. Rosterin puolesta kuitenkin kandidaatti, ei niin lähellä mestaruutta kuin tähän lähdettäessä. Lopputulos voi olla eri.
Risto Jalo kertoo IL haastattelussa, että pelaajabudjetti tulee hieman laskemaan, joitain satoja tuhansia euroja.
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Ilves roster 2023-24
Huoltaja Laukkanen ei jääkään eläkeelle. Mies ei ole tälläistä päätöstä tehnyt ja ilmeisesti lähtenyt nettihuhuista tämä uutinen ilmoille.
Kai nyt tommonen jolppi parhaassa iässä nyt eläkkeelle jää?
”Seuraavan Ilveksen mestaruuden jälkeen, mutta olen valmistautunut siihen, että sitä odotellessa täytyy varmaan jatkaa hommassa vielä seuraavat 40 vuottakin”, Laukkanen keventää.
No comment.
Toivottavasti Lasse ehtii vielä nähdä Ilveksen uuden mestaruuden vaihtoaitiosta.
On kyllä melko huikea ura Lassella takana. Vois olla saunanlauteilla pari tarinaa kerrottavaksi. Ansaitsee kyllä uransa jälkeen jonkun elämäntyö palkinnon.
Edit. Upeaa että Lasse Laukkanen kuuluu ensi kaudellakin Ilveksen rosteriin.
Nää huoltajat on niitä arjen näkymättömiä sankareita joifen duunille mulla nousee virtuaalinen hattu! Arvostan suuresti näitä heppuja.
Laukkasen Lasse on helposti kaikista arvostettavin henkilö Ilveksen organisaatiossa, ei pääse kukaan muu edes lähelle. Lähtee kyllä hattu päästä tuollaiselle henkilölle 11 kertaa kymmenestä.
Kyllä minä arvostan myös Ilveksen toista huoltajaa Janne Janssonia. Hänkin on ollut mukana jo kaudesta 84-85 lähtien.
Janssoni ollu vaan aikoinaan aika raskas kaveri, toivottavasti iän myötä parantanu
Mielenkiintoista, että sopimus julkistettiin “noin vain” X:ssä ja ei ollut osa mitään launchia tai julkistustilaisuutta. Ehkä jonkinlainen fanien rauhoittelu, jos huhuttu Mattila on tulossa meille? No, leikki leikkinä, mutta olisi sitä vähän massiivisempaa julkistusta odottanut Najmanille ja Könöselle.
Tässäkin huomaa myös nykyisen trendin yhden vuoden sopimuksista.
No niin nyt se Najman tuli… toivottavasti numero on 69
Onko tää niinku Suomessa sitten ”vituiksmän”?
Edit. Mielenkiintoinen haku kyllä ja potentiaalia on. Hyviä tsekkejä Ilves kyllä viime aikoina löytänyt