2 viestiä siirrettiin ketjuun: Areena: Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät
Mikäköhän saa ammattilasen vetäsee kesän noin persilleen, on kyllä outoo.
Jos vaihto SHL:n vaatimustasosta Liigan vastaavaan tuntui niin helpolta ja peli kulki kuin unelma, niin ehkä alitajuisesti ajatteli että kyllä tämä tästä menee vähän rennommallakin otteella ja tuli vähän matkusteltua ja nautiskelua kesästä edellisvuotta enemmän. Edelliskesänähän oli taas pudottanut painoa kautta varten, jotta olisi urheilullisemmassa kunnossa.
Selvisikö muuten että oliko Pavlatilla jotain loukkaantumista tai sairastumista, vai oliko kyse vain peluutuksesta?
Viesti siirrettiin ketjuun: Suomalaiset Euroopan sarjoissa ja pelaajasiirrot
Tämähän on jopa harmillinen juttu. Olisi saanut floppipakki puolestani jatkaa tuolla naapurissa. Siellä on näemmä toimistolla palailtu Malagan matkalta.
Kertonee, että joku kiekollinen ylivoimapakki on löytynyt. Varmaan kaivettu taskujakin ihan kiitettävästi.