Niin, jos joskus sen ratkaisun olisi ilman suurempaa epäluottamusta halunnut tehdä niin nyt. Randelinilla nollapeli alla, joten sikäli olisi ollut perusteltavissa.
Toki asetelma on selkeä ja Heljanko on sarjan paras maalivahti, eli vaikea se on lähteä purnaamaan vastaan, kun hänet maaliin laitetaan. Mielenkiintoista nähdä tulevaisuudessa, että saako Randelin pelata jonkun pelin ns. kovaa joukkuetta vastaan.
Tämä on muuten jännä. Erehdyin kysymään instagramissa Ilvesfaneilta, että kumpi on tärkeämpi Tapparan vai mestaruuden voittaminen. Ilmeisesti ensimmäinen, mikä on todella erikoista mielestäni.
Tänään olisi sitten ensimmäinen paikallispeli, jossa en tällä kaudella ole. Olen ajellut noihin aiempiin Turusta saakka ja tähän mennessä kotiintuomisina on ollut pelkästään paha mieli. Josko nyt tulisi eka voitto, kun en ole hallissa. Nyt olisi kyllä sen aika.
Kaverini lupasi juosta päin seinää jos Tappara tekee avausmaalin. “Jotain täytys tehrä ja tää on nyt se tapa, jolla laitetaan vähän panosta.” hän kertoi.
Minua on pitkään mietityttänyt, miten musta, kovakuminen peliväline voi tippua jäähän.
Pitkän elämäni aikana olen päätynyt siihen, että vain nestemuotoinen materia(ali) voi tippua.
Toinen, ennen metallinen ja nykyisin muovinen esine on ränni tai räystäskouru, jonka oletetaan etenkin keväisin tippuvan.
Tällä palstalla - ja varmaan monilla muillakin odotetaan kiekon tippuvan jäähän.
Mietin vain, että tuhraantuu paljon arvokasta peliaikaa, kun odotetaan, kuinka kovakumi tippa tipalta vihdoin on jäällä.
Ehkä kannattaa vain odottaa, koska kiekko kokonaisena kappaleena putoaa tai tipahtaa jäähän linjatuomarin suosiollisesesti sitä avustaessa.
3 tykkäystä
polvipetteri
(An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.)
142
Joko sä et lukenut noita edellä olevia juomapelin ohjeita kunnolla tai oot tiputellut ihan muuten vaan jo hanasta jotain