Ilves - Tappara 8.12.2023 (pe)

Niin, jos joskus sen ratkaisun olisi ilman suurempaa epäluottamusta halunnut tehdä niin nyt. Randelinilla nollapeli alla, joten sikäli olisi ollut perusteltavissa.

Toki asetelma on selkeä ja Heljanko on sarjan paras maalivahti, eli vaikea se on lähteä purnaamaan vastaan, kun hänet maaliin laitetaan. Mielenkiintoista nähdä tulevaisuudessa, että saako Randelin pelata jonkun pelin ns. kovaa joukkuetta vastaan.

1 tykkäys

Ilveksellähän on muuten mahdollisuus saavuttaa kauden päätavoite jo tänään… Siis meinaan Tampereen herruus. Täytyykin valmistautua lähtemään torille.

15 tykkäystä

Tämä on muuten jännä. Erehdyin kysymään instagramissa Ilvesfaneilta, että kumpi on tärkeämpi Tapparan vai mestaruuden voittaminen. Ilmeisesti ensimmäinen, mikä on todella erikoista mielestäni.

No ei se oikeesti kyllä niin ole. Mut aina Tapparan kaato hyvältä maistuu.

2 tykkäystä

On luonnollista valita kahdesta tavoitteesta se realistinen.

31 tykkäystä

Itsekin uskon näin, mutta en yllätyisi vaikka olisikin.

Osaako joku sanoa saako Ilveksen kotipeleihin tuoda avaamatonta vesipulloa?

Vain jos se on yli 5 m², etkä lopeta sen heiluttamista pelin ollessa käynnissä.

(en tiedä, ei ole kokemusta)

19 tykkäystä

Eiköhän nuo samat säännöt päde molempien joukkueiden kotipeleihin. Eli saa.

2 tykkäystä

Tarkoitettiinko tässä perinteistä Ilveksen mestaruutta eli Ilves säilyttää sarjapaikkansa ja Tappara häviää finaalit?

9 tykkäystä

Tänään olisi sitten ensimmäinen paikallispeli, jossa en tällä kaudella ole. Olen ajellut noihin aiempiin Turusta saakka ja tähän mennessä kotiintuomisina on ollut pelkästään paha mieli. Josko nyt tulisi eka voitto, kun en ole hallissa. Nyt olisi kyllä sen aika.

11 tykkäystä

Sama, paitsi matka aina Helsingistä.

Tänään me voitamme. Tänään Tampere on meidän värinen. Jos joskus, niin nyt!

MENNÄÄN SINIORANSSI

8 tykkäystä

Kaverini lupasi juosta päin seinää jos Tappara tekee avausmaalin. “Jotain täytys tehrä ja tää on nyt se tapa, jolla laitetaan vähän panosta.” hän kertoi.

2 tykkäystä

Juomapeli halukkaille: Aina kun Suomi-filmi on kontallaan tai viuhtoo tuomareille, otat hiukan. Varma tumu taattu.

Toivottavasti tänään rikotaan kaava ja hoidetaan homma tyylikkäästi kotiin.

4 tykkäystä

Minua on pitkään mietityttänyt, miten musta, kovakuminen peliväline voi tippua jäähän.
Pitkän elämäni aikana olen päätynyt siihen, että vain nestemuotoinen materia(ali) voi tippua.
Toinen, ennen metallinen ja nykyisin muovinen esine on ränni tai räystäskouru, jonka oletetaan etenkin keväisin tippuvan.

Tällä palstalla - ja varmaan monilla muillakin odotetaan kiekon tippuvan jäähän.

Mietin vain, että tuhraantuu paljon arvokasta peliaikaa, kun odotetaan, kuinka kovakumi tippa tipalta vihdoin on jäällä.

Ehkä kannattaa vain odottaa, koska kiekko kokonaisena kappaleena putoaa tai tipahtaa jäähän linjatuomarin suosiollisesesti sitä avustaessa. :innocent:

3 tykkäystä

Joko sä et lukenut noita edellä olevia juomapelin ohjeita kunnolla tai oot tiputellut ihan muuten vaan jo hanasta jotain :joy:

5 tykkäystä

Pidä huoli, että näkyy kameroissa jos olette areenassa.

2 tykkäystä

Itse en Areenalla ole mutta hän kylläkin. Epäselvää on, että suorittaisiko hän sen hallilla vai jossain muualla.

1 tykkäys

Huomasin etten tiedä kumpaako odotan enemmän. Itse peliä vai otteluseurantaa. Varmaan molempia. Toista pelonsekaisin tuntein.

4 tykkäystä

2,48 Ilveksen kerroin. Noni, tonni lappu sisään ja voitto on varma