Ilves - Tappara 8.3.2024 (Pe) Huom! Klo 19.31

Heljangon peluuttaminen Ilvestä vastaan on kuin Tapparan ylivoima. Niin kauan hakataan päätä seinään, kunnes se menee seinästä läpi ja sitten voitetaan mestaruus.

Tänään ratkeaa siihen, fleguileeko Tappara omassa päässä ja paljonko kaveri pääsee pelaamaan ylivoimaa. Jos on peli-ilme ja liike kohdallaan, niin odotan voittoa.

5 tykkäystä

En nyt ihan allekirjoita tehtyjä muutoksia. Levtchillä ja Tanuksella on keskenään parempi kemia kuin Levtchillä ja Baptistella. Sitten Matson painoi kahteen peliin 2+2 ja koko nelosen peli toimi hänen kanssaan paremmin kuin Tanuksen kanssa, mutta nyt sitten Matson laitettiin poppareille.

Nyt rikottiin viime pelien toimivimmat, tai ainakin tulosta eniten tehneet ketjut, ja jätettiin hieman vaisummin pelanneet ennalleen.

3 tykkäystä

Päkkilä on erinomainen neloskentän vauhtiniekka. Kymmenen maaliakin tällä kaudella vaikka on ollu poppareilla välillä. Menis helposti muiden liigajoukkueiden vähän ylemmissä kentissä. Gregoire on lähinnä tommonen kokeilu kun Virtanen ei pysy ehjänä ja Könönen ei ole vakuuttanut.

1 tykkäys

Oliko niin, että Matson teki 2 peliin 5 pojoa. Baptiste tekee sen varmaan yhteen peliin, :grinning:

Minua ainakin v…ttais, jos heitetään villaan tuommosen jälkern.

22 tykkäystä

Kierrätystä hyvä harrastaa kun kokoonpano sen mahdollistaa. Huomenna tulee Kärpät syliin nopealla aikataululla.

1 tykkäys

Oliko se pakko aloittaa tuosta?
Ei olisi ollut.

15 tykkäystä

Eikös viime kaudellakin viimeinen paikallinen Heljangolla ihan hyvin mennyt? :wink:

2 tykkäystä

Älä nyt meuhkaa ja räyhää. Matson varmasti ammattimies. Ihan hetki sitten räyhäsit, ettei pelaajat tiedä mitä pitää kentällä tehdä ja kaikki meni.

1 tykkäys

En minä oikeastaan räyhännyt. Hyvin tuo Matson veti ja oli ihan tehokkaimmasta päästä.

6 tykkäystä

@Messi pumpattu jo niin täpöllä iltaa varten, että ei meinaa virtuaalisestikaan pysyä nahoissaan?

5 tykkäystä

Veti juu. Jos yksi ukko pitää huilauttaa tänään, ei kai se venettä kaada. Ammattimieheltä vaikuttaa, sivussaolo ei vaikuta peliin juurikaan.

3 tykkäystä

Eiköhän valmennuksellakin ole jonkinlaista tietoa miten kaverit on pelanneet, ja miltä tuntuma näyttää. Varmasti lähtevät voittoa hakemaan. NB:llä on varmasti näyttöhaluja nimenomaan Ilvestä vastaan, ja tuntee derbyt…

Kaks ekaa paria vois jotenkin vielä mennä mutta viimeinen kolmikko ei helvetissä.

Saanko kysyä että miten ihmeessä?
Parikka>Ekberg
Latvala<Tuulola (tämäkin jakaa mielipiteitä)
Pelli>Kulonummi

1 tykkäys

Latvala ja Tuulola jakaa mielipiteitä? Joo, jakaa varmaan Heljanko ja Malekkikin.

Edit. ja aikanaan mulle väitettiin, että Anttila vahvistaa Ilvestä yhtä paljon keväällä kuin Savinainen Tapparaa. Värilasit pois.

Mun nähdäkseni Parikan parasta ennen päivämäärä on jo mennyt. Ei ole huono, mutten ottaisi Ekbergin tilalle.

Latvala on minun silmissäni juurikin köyhän miehen Tuulola ja Pellin otteista ei osaa kertoa varmaan edes Pelli.

4 tykkäystä

Parikkahan on vasta lähestymässä parasta peli-ikää? Pellihän on ollut erinomainen, 21 pistettä ilman ylivoimaminuutteja sekä +23? Mitäköhän on mennyt multa ohi.

3 tykkäystä

Toisaalta tuo on juuri se rooli mihin Matson hankittiin, ja hän toteuttaa sitä täydellisesti: kirittämään vakikokoonpanossa olijoita.

Viesti Baptistelle ei myöskään voisi olla ykkösketjun paikan myötä selvempi: do or die.

7 tykkäystä

Kaikilla nyt on värilaseja. Latvala on kehittymässä jatkuvasti ja tällä kaudella päässyt jalosen A-maajoukkueeseenkin.

Ei, kaikilla ei ole. Joo ja Jalosen maajoukkuekutsut kertoo niin monesta asiasta. Roolia, roolia ja roolia, mutta onhan Tuulola noista parempi 10 kertaa kymmenestä.