Ilves tekee ekaan kymppiin pari maalia vastahyökkäyksestä ja sen jälkeen hakataan hengettömänä taas päätä seinään.
Luulis tuon olevan tiedossa Tapolalla ja pelaajilla, ammattijoukkueen pitää osata mätsätä tuohon. En tiedä, muistanko oikein, mutta viime vuosina tuo kuvio toistunut useammin kuin kerran.
Toistunut itse asiassa melkeinpä jokaisessa pelissä ja vieläpä aivan samanlaisena. Myös tällä kaudella. Enemmänkin tuossa rupeaa olemaan jo henkisistä asioista kyse - tiedostetaan asia liian hyvin, ajatellaan sitä liikaa ja sitten siitä tulee itseään toistava ennustus. En tiedä, missä määrin Tapola puuttuu peleihin valmistautumiseen, mutta Ilvestä vastaan varmaan kannattaisi miettiä jotain harhautustaktiikoita, että pelaajien ajatukset olisi mahdollisimman paljon poissa siitä pelistä niin voitaisiin ihan sillä meidän selkärankakiekolla pelata niin ei tarvis funtsia niin paljoa.
Löin Ilveksen puolesta vetoa ja tällä varmistin Tapparalle vähintään pisteen.
Finaaleis tuli paljon enemmän peruutuspaikkoja myyntiin pitkin päivää kun tähän… Kai se on kohta tyydyttävä televisioon kun oli hidas.
Sanoin eilen tälle kaverille Rauhaniemen saunan lauteilla, että huomenna ei meitä vastaan saa tehdä.
-Tikka: “Nyt yritän kahta kovemmin”
Pitäkööt sit jätkät Tikanpojan kurissa
Mä ajattelin joskus aikoinaan näin omassa pienessä kopassa. Kunnes eräällä kaudella TPS vei “suvereenisti” kaikki Tappara - TPS runkosarjakohtaamiset. Saman kauden playoffseissa TPS otti yhtä suverenisti 4-0 pataan. Tähän loppui mun vastaava plääni.
Toki, aika paljon saanut vettä virrata Tammerkoskessa että viimeaikaiset paikalliset jotenkin muuttuisivat napista Tapparalle, varsinkin kun tuossa yllä @ljpp mainitsi tilastoilla miten Ilves edelleen suorittaa. Tuo tapa tuntuu olevan myrkkyä Tapparalle.
Reilu 2 kautta olen lyönyt Ilvekselle,käänteistä vaikutusta toivoen, niin tänäänkin. Lompakko on kiittänyt ihan kivasti.
Veikkaus tarjoaa tällä kertaa kertoimella 2,20 balsamia haavoille mikäli Ilves voittaa (jatkoaika ja rankkarit mukaanlukien). Taas on perjantai illan vakuutus napattu.
Tänään kelpaa vain ja ainoastaan 3pisteen voitto. Siihen tarvitaan tämän kauden paras peli. Samalla tavalla jatkaa kuin 3. erä Rögle pelissä niin voitto pitäisi olla taattu.
No äänestetään kuitenkin, kumpi voittaa:
- Tappara varsinaisella
- Ilves varsinaisella
- Tappara jatkoilla/voittomaaleilla
- Ilves jatkoilla/voittomaaleilla
0 äänestäjää
Valehtelematta viimeiset about 20 paikallispeliä ovat tuottaneet vahvan dejavu-fiiliksen. Tappara pelaa yleensä hyvän tai ainakin ok pelin, mutta häviää. Ilves tekee paikoistaan maalit + yksi pomppumaali. Täytyy toivoa, että tänään tulisi käänne tähän touhuun. Paiskokaa, vaikka kassillinen mailoja paskaksi ennen peliä, jos vaikka saatais se avausmaali ja kulmahammas esiin koko peliin. Halli täys ja “kuuden pisteen ottelu” näyttäkää, mistä kana kusee!
Täytyy itsekkin ehdottomasti tarttua vedonlyönnillä vitutusvakuutukseen
Toivottavasti ei Ojamäen mailoja sit pasko
Tänään toivotaan että Ojis olisi kuumana ja tykittäisi muutamat maalit. Jos nyt ihan hullutteleen haluaa alkaa niin saa hatunkin tehdä.
6-2 Ilvekselle ja Savinainen lentää suihkuun. Veikkaukselta otettu ilmaiset rahat kuleksimasta.
Laitoitko koko palkan kiinni?
Tänään taas näyttäisi Ahlroth pelaavan U20:n mukana.
Itse kyselisin myös Arttu Kärjen perään, mieluusti näkisin tällaisessa tilanteessa seiskapakkina. 13+20=33 on kuitenkin pakille U20:ssä ihan ok saldo 29 otteluun.
Yhden päivän koko palkka😬
Juuri kirjoitin kaverin loukkaantuneen, mutta hyvä jos on tervehtynyt
Jämäkkä pakki, toivottavasti pääsis vielä liigaporukan mukaan.
Veikkaus perustaa tuon Tapparan laadukkaampaan joukkueeseen, eikä ota historiaa juurikaan huomioon. Olisin samaa mieltä Veikkauksen kanssa kertoimista, jos en tietäisi miten nämä 20 edellistä paikallispeliä ovat menneet.