Jääkiekkoaiheisia videoita

Ei kauheen nopee jalalla ja aika lepsuja syöttöjä. Taitavat antaa papalle vähän hyvää.

1 tykkäys

Joo. Ihan paska —> LeKiin. :slight_smile:

5 tykkäystä

Laitetaas tänne! Tein tälläsen “mestaruusvideon” tästä kaudesta eli omaa käsialaa editointi. Siitä vaan kattomaan ja tykkäilemään. Tapparafaneille tehty! Saa jakaa!

23 tykkäystä

Hieno video, erityisplussa tuosta selostuksen kaikuefektistä. Toi hianoa fiilistä!

1 tykkäys

Loistavaa!! Tän tasoista videoo kaipasin jo viimevuonna, ja nyt se saatin. Kiitos!

1 tykkäys

Huikeeta. Pala nousee kurkkuun aina kun näitä hehkutusvideoita kattelee.

1 tykkäys

Morjesta morjeens kun oli hyvä video!

2 tykkäystä

Kiekko housuissa…ei kait säännöt kiellä tällaista maalia (toinen maali).

2 tykkäystä

FoxTrax “älykiekko” vuodelta 1996… Infrapunatekniikalla kiekon ympärille saatiin televisiolähetykseen kiekkoa ympäröivä sininen tai punainen “halo”. Tarkoituksena oli kiekon näkemisen helpottaminen…

1 tykkäys

Vihdoin muistin katsoa tämän ja olihan tää huikea video! Monia muistoja heräsi sitä katsellessa sekä myös inspiraatio. Olen jo viikkoja pohtinut tekeväni mestaruusvideon mutta en ole keksinyt millaisen. Sain tästä videosta muutaman idean, joten kiitos siitäkin! :smile:

HIFK 2011 - Tie Suomen Mestaruuteen - Tribute - YouTube Ota tästä mallia, ja tee vielä parempi.

1 tykkäys

Katsotaan mitä onnistun väsäämään alkeellisilla työkaluillani! :smile:

1 tykkäys

Kiitos! Ja odotan innolla tuotostasi! Tällästen videoiden väsääminen sun muu mediatyö on itellä urahaaveena :joy::muscle:

1 tykkäys

Noihin videoihin toivoisin hieman enemmän myös runkosarjan otteita. Tärkeässä roolissa se runkosarjakin oli. Itse en osaa noita videoita tehdä, joten voin vain toivoa tässä.

2 tykkäystä

Mun videossa tulee olemaan runkosarjaakin, toivottavasti siitä tulee mieleinen myös sulle! :smile:

@kjuusela Olisihan se siistiä, varsinkin kun on näitä ajankuluksi väsännyt. :smile: Tosin Tapparalle näitä tekis ruokapalkallakin. :grin:

Ihan vaan vinkiks :mikki: ! :wink:

1 tykkäys

Millä softalla ajattelit videon koostaa?

1 tykkäys

Movie makerilla kuten ennenkin. :grin: :grin: Ei ole tällaisella opiskelijalla hirveesti varaa laittaa kunnon vehkeisiin massia… varsinkaan kun kyseessä vain harrastus… Mutta kyllä mä oon kaikkiin tekeleisiini tyytyväinen ollut. :slight_smile: Rakkaudesta Tapparaan niitä on väsännyt, joten niissä on ollut aina niin sanotusti :blue_heart: mukana.

1 tykkäys

Muutamiin iMoviella tehtyihin videoihin olen törmännyt ja ihan hauskoja pätkiä silläkin saa aikaiseksi.

1 tykkäys

iMovie on hyvä, jos pitää laittaa pätkiä yhteen mutta muuten en kyllä siihen koske. Tai no en ole kokeillut koneversiota, se voisi ehkä olla ihan ok. :thinking:

The Finnish Flying V

VS

The Mighty Ducks Flying V

Lähde: Ilta-Sanomat: Kanadalainen asiantuntija vertaa Leijonia lastenkomediaan – ”Pyhä jysäys, en ole nähnyt koskaan vastaavaa!”

4 tykkäystä