Otteluseuranta: KalPa - Tappara 26.10.2019

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Puolituntia pelin alkuun, joten väsätään ketju pystyyn.

Ja ottelun oikea merkkihän on:

  • 1
  • X
  • 2

0 voters

Tää Ärje on ihan kuutamolla.

Onko tää nyt joku saatanan “hähähää, alkaakin puolen tunnin juhlallisuuksien jälkeen” -matsi? Ei muuten, mutta menee formulien päälle.

6 tykkäystä

Jaahas täällä on juhlallisuudet käynnissä. Ilmeisesti kevään 2017 hopean muistotilaisuus tai jotain.

1 tykkäys

Pääseekö Ontuva Juntunen hall of fameen?

3 tykkäystä

Mihin aikaan formulat alkaa?

Sille on oma Hall of Fame.

1 tykkäys

21.00 alkaa aika-ajot.

Ysiltä aika-ajot.

Tuhman paluu > Formulit

3 tykkäystä

Mua jännittää sitten enemmän se, että ehtiikö koko peli edes alkaa ennen sitä.

1 tykkäys

Miksi Mustin ja Mirrin toimitusjohtaja on puhumassa?

3 tykkäystä

Se on penkitetty kolmannen alkuun mennessä. Tähän :rentokorpi_evil_emoji:

1 tykkäys

Jaahas. Nytkö siirtyi vastuu sitten kuulijoille?

1 tykkäys

Savolaiset pitää puheita, niin varmasti kestää.

9 tykkäystä

Tässä oli jo hähää-elementti, kun ei alkanutkaan jo viideltä, vaikka minä kuinka olin poppareiden kanssa töllöttimen edessä. Vika tietysti oma.

Noniin.
Oletan että mulla on viive 2-3 minuuttia.

TeliaTV → Chromecastilla telkkuun, pistäkäähän jotain infoa kun kiekko putoaa jäähän.

Hah Kalpalla juuret Karjalassa.
Savolaista huumoria?

Olisit ostanut juustonaksuja, niin paranisivat vain saadessaan aikaa ja happea.

2 tykkäystä