Jääkiekkoaiheisia videoita

Tuota voisi kutsua kaunokiekkoiluksi.

3 tykkäystä

Die türkische, jeden tag so schnell!!
Menikö oikein @peterra

5 tykkäystä

Pittsburgh ei ole unohtanut mestarivahtiaan. Noiden chanttien perusteella Fleuryn arvostus fanien keskuudessa on varsin kova edelleen… Tyylikästä.

9 tykkäystä

Joskus kauan sitten Philadelphia Flyersissa pelasi maalivahti jonka alueelle ei ollut asiaa: Ron Hextall

4 tykkäystä

Jos en ihan väärin muista niin Nilssonilta murtu jalka tuossa tilanteessa.

Onhan tuo tälläi nykypäivänä kateltuna ihan käsittämätöntä että Hextall sai edes pelata, vaikka hyvä veskari olikin. :smiley: Osas käyttää mailaansa muutenkin, Hextallilla taitaa olla kolme maalia nimissään joista yks playoffeissa!

Tuon rinnalla se eräs Lassilan huitaisu ei näytä edes pahalta.

1 tykkäys

Laitetaas ny ihan Hextallin highlightit:

11 tykkäystä

Korealaisten fanijengillä vähän erilaisia chänttejä :grin: Tämä siis naisten Sveitsi-Korea pelistä.

21 tykkäystä

Minulle täysin tuntemaron Otto Somppi heitti ns Granlundit. Taivas varjele mitä sieltä tulee!

4 tykkäystä

ping @Sinioranssit @TapparaMies oon tässä jo odotellutkin uusia chänttejä.

3 tykkäystä

Ihan sama mitä noi Pohjois-Korealaiset tekee, ni semmosta aitoa iloa ei kasvoilta löydy millään. Teennäistä hymyilyä korkeintaan.

Saipan uus kaveri.

Hienoa toimintaa Hifk! tuli hyvä fiilis videosta.

8 tykkäystä

Tämä ei ollut vielä tullut minua vastaan. Jetsin viikon takaisista taitokisoista yhden käden lämäri:

9 tykkäystä

Mokke saa kiekon naamaansa:

Elite Prospects tietää kertoa, että Lumley pelasi Bostonissa vuosina 1957-60. Ei varmaan paljon tuota vanhempaa jääkiekkokuvaa Youtubesta löydykään?

3 tykkäystä

St Patrik & Nikolaj

6 tykkäystä

Wayne Gretzkyn tekniikkaklinikka:

6 tykkäystä

Hieno ranu Keräseltä.

https://www.instagram.com/p/Bf-9sBMBVaz/?hl=fi&taken-by=tsn_official

2 tykkäystä

Jalkojen välistä…

4 tykkäystä

Käsittämätön poikkari vaihtoon menevään Iiro Pakariseen.
Sitä saa mitä tilaa!!! :muscle:

Toivottavasti oppi ettei törkeyksiä suvaita?

1 tykkäys