Jääkiekkoaiheisia videoita

Tuota voisi kutsua kaunokiekkoiluksi.

Die türkische, jeden tag so schnell!!
Menikö oikein @peterra

(Ei lisäarvoa palstalle ) #519

Pittsburgh ei ole unohtanut mestarivahtiaan. Noiden chanttien perusteella Fleuryn arvostus fanien keskuudessa on varsin kova edelleen… Tyylikästä.

Joskus kauan sitten Philadelphia Flyersissa pelasi maalivahti jonka alueelle ei ollut asiaa: Ron Hextall

Jos en ihan väärin muista niin Nilssonilta murtu jalka tuossa tilanteessa.

Onhan tuo tälläi nykypäivänä kateltuna ihan käsittämätöntä että Hextall sai edes pelata, vaikka hyvä veskari olikin. :smiley: Osas käyttää mailaansa muutenkin, Hextallilla taitaa olla kolme maalia nimissään joista yks playoffeissa!

Tuon rinnalla se eräs Lassilan huitaisu ei näytä edes pahalta.

Laitetaas ny ihan Hextallin highlightit:

Korealaisten fanijengillä vähän erilaisia chänttejä :grin: Tämä siis naisten Sveitsi-Korea pelistä.

Minulle täysin tuntemaron Otto Somppi heitti ns Granlundit. Taivas varjele mitä sieltä tulee!

ping @Sinioranssit @TapparaMies oon tässä jo odotellutkin uusia chänttejä.

Ihan sama mitä noi Pohjois-Korealaiset tekee, ni semmosta aitoa iloa ei kasvoilta löydy millään. Teennäistä hymyilyä korkeintaan.

Saipan uus kaveri.

(Mustamakkara) #529

Hienoa toimintaa Hifk! tuli hyvä fiilis videosta.

Tämä ei ollut vielä tullut minua vastaan. Jetsin viikon takaisista taitokisoista yhden käden lämäri:

Mokke saa kiekon naamaansa:

Elite Prospects tietää kertoa, että Lumley pelasi Bostonissa vuosina 1957-60. Ei varmaan paljon tuota vanhempaa jääkiekkokuvaa Youtubesta löydykään?

St Patrik & Nikolaj

Wayne Gretzkyn tekniikkaklinikka:

Hieno ranu Keräseltä.

(【ツ】) #535

Jalkojen välistä…

Käsittämätön poikkari vaihtoon menevään Iiro Pakariseen.
Sitä saa mitä tilaa!!! :muscle:

Toivottavasti oppi ettei törkeyksiä suvaita?