Pakko laittaa tähän Barkovin rankkari Lundqvistia vastaan… Nyt on kikka kolmonen käytössä ![]()
The Code: Dokumentti jääkiekkotappeluista.
Ipan A-junnu Topias Haapanen laittanut aika nöyryyttävän rankkarin viikonloppuna:
Ihan nätti. Ja tuuletus toisesta päädystä kopiotu.
Onkohan itse rankkarikin kopioitu toisesta päästä? Ainakin tavallaan, lehterähän teki vähän vastaavan khl tähdistö ottelussa.
Kuun alusta videopätkä. Kun seuraa yleisön ja pelaajien reaktiota ei tarvitse pohtia kuuluvatko tappelut kiekkoon.
Ihan selvältä maalilta näytti ensin mielestäni. Olisiko siinä sittenkin ollut potku?
Edit. Maalivahti pääsi tökkäisemään mailallaan kiekkoa vähän taaksepäin ennen kuin se meni Salmisen luistimen kautta maaliin.
Videolla on myös hieno Genowayn soolomaali.
Yleisön reaktioista ja pelaajien hymyilystä viis, eivät ole tarpeellinen elementti pelissä ja tältä osin voisin vaan sanoa, että eivät kuulu eivätkä ole enää tarpeellisia. Ja hyvä niin.
Olen kanssasi osittain samaa mieltä, mutta pieni tuulahdus old time hokia on aina silloin tällöin paikallaan. Wanna go? - Let’s go! -tyyliset tappelut lienee ok. Suurempi ongelma on päähän kohdistuneet taklaukset.
Jäätävä mokke
http://■■■■■■■■■■■■■■■■/video-khl-veskaria-kiinnostanut-joi-vetta-vastustajan-ylivoimahyokkayksen/
^Tää on hyvä.
Vaikuttaa sinänsä oudolta, kun maalin takana yleisö/cheerleaderit ei reagoi tilanteeseen millään tavalla ja huikkaakin rupee ottamaan kun vastustaja tullu punaisen yli. ![]()
Tässä ilmeinen selitys
Top5 maalejamme. Nättejä
https://instagram.com/p/BNmF9OahqyI/
Joskus voisi vaan laukoa eikä hakea näitä top5 maaleja
Jumaliste, katsokaa tuota Pepsodent-hymyä! Onko kukaan nähnyt tuollaista virnettä Rautakorvelta ennen? ![]()
Videolla kesken haastattelun alkaa kuulua jotain rakennustyöperäistä meteliä, mikä keskeyttää Jukan vastauksen, mikä saa hämmennyksen aikaan.
Herättääkö muistoja ![]()
Herätti kyl heti…![]()
Vuosi sitten olisin purskahtanut itkuun, nyt purskahdin nauruun!
Aikaa kultaa muistot, tai jokin muu. ![]()