Jääkiekkoaiheisia videoita

Pakko laittaa tähän Barkovin rankkari Lundqvistia vastaan… Nyt on kikka kolmonen käytössä :smile:

8 tykkäystä

The Code: Dokumentti jääkiekkotappeluista.

https://nettitelkku.com/t/the-code/264

Ipan A-junnu Topias Haapanen laittanut aika nöyryyttävän rankkarin viikonloppuna:

Ihan nätti. Ja tuuletus toisesta päädystä kopiotu.

Onkohan itse rankkarikin kopioitu toisesta päästä? Ainakin tavallaan, lehterähän teki vähän vastaavan khl tähdistö ottelussa.

Jo Jiri Kucera aikoinaan (45 sek kohdalla).

6 tykkäystä

Kuun alusta videopätkä. Kun seuraa yleisön ja pelaajien reaktiota ei tarvitse pohtia kuuluvatko tappelut kiekkoon.

1 tykkäys

Ihan selvältä maalilta näytti ensin mielestäni. Olisiko siinä sittenkin ollut potku?

Edit. Maalivahti pääsi tökkäisemään mailallaan kiekkoa vähän taaksepäin ennen kuin se meni Salmisen luistimen kautta maaliin.

Videolla on myös hieno Genowayn soolomaali.

Yleisön reaktioista ja pelaajien hymyilystä viis, eivät ole tarpeellinen elementti pelissä ja tältä osin voisin vaan sanoa, että eivät kuulu eivätkä ole enää tarpeellisia. Ja hyvä niin.

1 tykkäys

Olen kanssasi osittain samaa mieltä, mutta pieni tuulahdus old time hokia on aina silloin tällöin paikallaan. Wanna go? - Let’s go! -tyyliset tappelut lienee ok. Suurempi ongelma on päähän kohdistuneet taklaukset.

Jäätävä mokke

http://■■■■■■■■■■■■■■■■/video-khl-veskaria-kiinnostanut-joi-vetta-vastustajan-ylivoimahyokkayksen/

6 tykkäystä

^Tää on hyvä.

Vaikuttaa sinänsä oudolta, kun maalin takana yleisö/cheerleaderit ei reagoi tilanteeseen millään tavalla ja huikkaakin rupee ottamaan kun vastustaja tullu punaisen yli. :confused:

1 tykkäys

Tässä ilmeinen selitys

2 tykkäystä

Top5 maalejamme. Nättejä

https://instagram.com/p/BNmF9OahqyI/

Joskus voisi vaan laukoa eikä hakea näitä top5 maaleja

1 tykkäys

Jumaliste, katsokaa tuota Pepsodent-hymyä! Onko kukaan nähnyt tuollaista virnettä Rautakorvelta ennen? :smiley:

Videolla kesken haastattelun alkaa kuulua jotain rakennustyöperäistä meteliä, mikä keskeyttää Jukan vastauksen, mikä saa hämmennyksen aikaan.

3 tykkäystä

Herättääkö muistoja :fearful:

2 tykkäystä

Herätti kyl heti…:expressionless:

Vuosi sitten olisin purskahtanut itkuun, nyt purskahdin nauruun! :smile: Aikaa kultaa muistot, tai jokin muu. :wink:

1 tykkäys

Muistan tämän ottelun :smiley:

2 tykkäystä