Ei oo tullu ainakaan mulle lippuihin päivitystä. Vielä lauantaille 14.5 antaa mulle Ruotsi-Valko-venäjä. Liput ostettu aikoinaan lippu.fi ja pdf lippuna.
Sain nyt mailiini ihan tulostettavan PDF-lipun toiseen lippupakettiini eli LAT - AUT -peliin.
Mun mielestäni hieman pettymys että hoitavat tämän näin, kun ostovaiheessa olen nimenomaan tilannut lippuni noutoon Lippu.fi noutopisteelle että saan sellaiset aidot oikeat fyysiset liput haltuuni.
Voikohan tuollaista PDF-lippua joka tapauksessa noutaa Lippu.fi -pisteestä?
Varmaankin Lippu.fi asiakaspalvelusta kannattaa suoraan kysellä - saa suoran vastauksen.
Ei kellään kaverilla tai töissä ole tulostinta?
Ehkä tämä on ihan hoopoa, mutta itse haluaisin näistä ihan muistona liput talteen. Näin on 10 vuoden takaisista kisoistakin ja joistain muista tapahtumista. Ainoa syy miksi vaivauduin nuo alunperin hakemaankaan.
Mutta joo, kyselen Lippu.fi:ltä. 10 snt / minuutti ja jonotus tietysti maksaa.
ei oo mulle ainakaan tullut ja samaan peliin tulossa
Tule mukaan fiilistelemään kisatunnelmaa Vapriikkiin, kun Jääkiekkomuseo ja Pelimuseo tarjoavat ohjelmaa koko perheelle! Vapaa pääsy!
eLiigan pelaajat Tapparasta ja Ilveksestä mittelevät taitojaan NHL All-Star Hockeyn -konsolipelissä, kumpi voittaa? Juha ”Juissi” Koivunen haastattelee maajoukkueessa pelannutta Jukka Tammea sekä vastikään urastaan palkittua Tapparan hierojaa Veli-Matti Pohjosta. Tapahtumassa vierailee MM-kisojen virallinen Miracleo -kisamaskotti. Tuunaa jääkiekko oman näköiseksi tai pelaa jääkiekkokonsolipelejä.
6.5.2022 alkaen klo 16
Näin Tampere muuntuu kisakaupungiksi:
Hienon näköistä kohtuuhinnalla.
Hyvä kun panostettu niinkin perusasiaan eli siisteyteen eli roskiksia lisätty. Niitä normaalisti liian vähän keskustassa ja muuallakin. Toivottavasti niitä myös tyhjennetään.
Siinä olisi hyvä kesätyö kaupungilla pariksi viikoksi opastaa turisteja ja kerätä roskia sekä huolehtia yleisestä viihtyvyydestä jokin opas takki tai liivi päällä
Suomi on aina ennakkosuosikki tällaisessa turnauksessa. On aivan sama pääsevätkö NHL-miehet vai eivät, suosikin asema on aina. Suomi tavoittelee aina kultaa, se on selkeä ja hyvä tavoite.
Mahdollisesti terassit voivat olla pitempään auki kisojen ajan.
Harmin paikka. Kaikista kiinnostavimmat pelaajat pois.
Kokonaanko pois, vai vaan tästä turnauksesta?
Tässä vaiheessa kun tiput pois → et ole kisoissa. Enpä tiedä olisiko Leskinen muutenkaan mahtunut mukaan.
Olen päivittäin seuraillut josko vapautuisi lippuja Suomen (mahdolliseen) puolivälierään eli 26.5. klo 20:20. No nyt oli muutama tullut katsomoihin D9-D10, otin pari á-hinnalla 115. Sinne jäi vielä jokunen eli napatkaa pois!
Pelataanko kisat kapeassa kaukalossa, mallia NHL?
Onneksi ei. Hartwallin putoaminen pois pelasti siltä kurjuudelta. Hifkin hallin kaukaloa ei pysty kaventamaan, niin sitten ei kavenneta Nokiankaan ja pystytään pelaamaan parempaa jääkiekkoa eikä Faseloida.
Näinkö se lopulta meni?