Juuh itsekin koettanut scouttailla noita muiden maiden peleja, mutta turhan kalliita ovat. Varmaan saatais enemmän tuottoa, jos lippujen hinnat olisivat kohtuullisemmat.
RD-gate. Mä ymmärtäisin jos pelaajat omalla rahallaan kustantaisivat oman osallistumisensa ja näin myös majoituskulut. Mutta kaiketi liitot ja kisojen järjestäjät vastaavat kuluista. Lake Placidissä majoituttiin tulevassa nuorisovankilassa.
Siis ylipäänsä nuo pelaajat ovat poikkeuksellisen etuoikeutetussa asemassa. Käytännössä lentävät ja majoittuvat läpi vuoden toisten rahoilla. Vähän pilalle hemmotellun kommentti tuo Elviksen purkaus, en tunnista samaksi tyypiksi, joka ei valittanut mistään kuten useammat seurakaverinsa lennolla Milanosta Helsinkiin. Pikkuisen henkistä joustokykyä lisää.
Nyt en tiedä tuleeko oikeaan ketjuun mutta pakko kysyä että onko tosiaan niin että tuo leijonalätkä ei ole kuulunut tuohon 23,99€ pakettiin Discovery+:ssa? Voisin vaikka vannoa että noita eht pelejä tuli D+:n kautta katsottua kauden mittaan. Nyt kaikeksi yllätykseksi mm pelit ei näy.
Näkyy mulla ainakin. Hinta tuon 24 euroa. Tilasin kisojen alla, kun pistin Liigan jälkeen hetkeksi tauolle.
Urheilu-täpän alta löytyy MM-kisat.
Kanavista C More Sport 1 ja 2.
No niinpäs olikin että tuohon mun pakettiin ei MM pelit kuuluneet kun asian tarkistin, eht höntsät toki kuului.
Joo, siinä taisi jotain outoutta olla Liiga-paketin ja tämän paketin välillä, kun tarkemmin miettii. Aika hönö juttu.
Tuohon pitää lisätä vielä C-More-paketti. Eli Discovery+ Total 26,99e. Itse otin tuon kisojen ajaksi.
Tätä pakettia käyttänyt koko kauden ja nyt myös siis MM-kisojen yli ja hyvin toiminut - ei valittamista.
Toki myös YouTuben kautta kisat näkee edelleen (IIHF virallinen kanava), jos vaikka sattuisi asumaan jostain syystä esimerkiksi Amsterdamissa.
Niitä oli mun mielestä siellä. Sekä pehmoina että kovina.
Rene - persona non grata.
Tosiaan A-sarjaan nousevilla Unkarilla ja Slovenialla myös haaveita kisojen järjestämisestä.
Osaakos joku sanoa, että miltä radiokanavalta voisi peliä kuunnella Tamperee ulkopuolella?
Mtv3 paras taklaus vastapallo suoraan päähän?
Missä mahtaa joukkueet yöpyä?
Tuolla edellä oli samasta asiasta:
Jep, ei kyllä Latviassa parempia hotelleja ole Suomeen verrattuna, mutta Elvis on tottunut 5-tähden hotelleihin
Näemmä tämäkin “perinne” elää ja voi hyvin, että mm. USA:n joukkue tulee MM-kisoihin lähinnä lomailemaan.
Siltä se pelikin toki eilen näytti.
Nythän mä sen hokasin, tästähän se johtui:
(Urheilusivusto Championatin mukaan):
Suomalaisten pitäisi kiittää Venäjää USA:n kaatamisesta!”Ex-venäläiset” Manninen, Lehtonen ja Hartikainen esiintyivät vakuuttavasti amerikkalaisia vastaan.
Manninen ja Hartikainen edustivat aiemmin tällä kaudella Salavat Julajev Ufaa. He lähtivät Venäjältä pois pian Venäjän Ukrainassa käynnistämän suurhyökkäyksen alkamisen jälkeen.
Lehtonen puolestaan pelasi kauden loppuun Pietarin SKA:n riveissä.
Tämä on sitä kypervaikuttamista. Kenenkään ei kananta uhrata aikaa yhtään tälle “uutiselle”.
Eihän oluen hinta voi olla mikään yllätys täällä?
Toinen rutinan aihe! ![]()