Nimilistoja on alkanut tulemaan kisoihin. Kanadalla ja Jenkeillä totutun kova rosteri. Jenkeillä nähtäneen Espoossa U18 kisoissa palstan kummipelaajaksi itsensä pelannut Teddy Stiga.
Itse odottelen kyllä kovasti noita tulevia U20 MM-Kisoja. On tullut jo monena vuonna seurattua ja on erittäin mielenkiintoisia pelejä seurata, osittain jopa mielenkiintoisempia kun aikuisten MM-kisat.
USA:n joukkueesta kannattaa seurailla James Hagensia joka on rankkailtu monen eri median toimesta tulevan kesän seuraavaksi 1 varaukseksi.
On kyllä. Jatkuvasti keskustellaan siitä pitääkö aikuisten MM-kisat pelata joka vuosi, mutta kukaan ei ole koskaan kyseenalaistanut U20 kisojen vuosittaista paikkaa kiekkokalenterissa. Eikä pidäkään.
No tämäpä juuri. Nuo aikuisten kisat pelataan muutenkin vähän ajallisesti ns. Huonoon aikaan kun yleensä nuo kisat on järjestetty huhti-toukokuun vaihteessa, niin monella kiekkoilijalla voi olla pelejä takana helposti sen yli 80 peliä joten pelaajilla saattaa kaikenlaista vammaa ja muutenkin eväät jo repusta aika loppu.
Sitten ihmetellään miksi NHL:stä ei ketään saada mukaan.
Nää junnujen kisat on taas pelillisesti paljon mielenkiintosempia, kun seurat tarkkailevat omia suojattejaan miten pelit kulkee ja peleissä itsessäänkin on monesti aivan eri meininki vs aikuisten kisat.
Mun mielestä ois kuulunu Heleniukselle kapteenin natsat, poikkeuksellisen kypsät otteet nuorella miehellä ja mitä oon kuullu Mikkelissä asuvilta kavereilta niin on vimosen päälle koppipelaaja ja yhteishengen luoja. Mutta joukkueen johto tietänee paremmin
Ps. Meillä ( suomella ) on ainakin sentteri osasto ja mv-osasto kunnossa kisoja ajatellen. Eiköhän nuoret miehet tuolta mitalit kaulassa tule kotia
Poimitaan nyt vaikka Cole Hutson tuosta Hutsonien hurjasta kiekkoperheestä. Isoveli Lane Hutson tanssii Montrealissa ja antaa Patelle Laineelle one timeriin syötön.