Viikko takaperin kansa huusi millainen oikeusmurha oli kun Räty ei päässyt kisoihin. Jokohan aletaan tajuamaan millainen riski olisi ollut.
IIHF määrää kisojen tuomareille maskipakon tästä eteenpäin. Mitenköhän viheltämistä vastaava äänimerkki hoidetaan?
Ei turnausta voi jatkaa näin. Ensi vuonna uusi yritys.
Toivottavasti myös käsidesin käyttö tulee pakolliseksi jokaisen jäähyn päättyessä eikä pelkästään 2+2 minuutin tai isompien jälkeen.
Huonolta näyttää kyllä nyt tilanne. Molemmissa lohkoissa tartuntoja. USA:n tilanteesta ei taida olla vielä päivitystä?
Kävin itse koronatestissä päivällä. Koko päivän odottanut peliä kun ei tässä kun ei ole paljoa muuta voinut tehdä… prkl…
IIHF vaatii tuomareille maskit?
Kunnon pelleilyä, kolme pitkää puhallusta ja kisat pakettiin. Tuskin onnistuu puljata noita loppuun saakka ja jäähän melko valju lopputulema, jos matseja ratkotaan luovutuksilla.
Ja sylkemisestä 2 min rangaistus. Jaa mutta ei sinne boksiin mahdu kaikki.
Vähän off-topic, mutta mä oon ihmetellyt tätä, että kun ei enää pelata häkki päässä niin syljen eritys moninkertaistuu.
Ja sitten kättelyn jälkeen monella junnulla on vielä jostain syytä tapana pyyhkiä kätensä siihen syljellä kuorrutettuun jäähän…
Ilmeisesti IIHF kokoontunut keskustelemaan kisojen jatkosta, peruminen alkaa näyttämään todennäköiseltä.
Joku lähde olisi aina hyvä olla.
Naapurin Lööf pelikieltoon. Itse olisin antanut enemmänkin.
Aika mielenkiintoinen testaussykli. Saa nähdä saako yksikään joukkue tuolla aikataululla pelilupaa mitallipeleissä.
En ymmärrä miten ”kuplaolosuhteissa” voi tulla näin paljon tartuntoja. Lieneekö omikronia sitten. Nyt pitäis sitten kiristää hihnaa ettei tästä touhusta tule se kuuluisa via dolorosa.
Ei ole samanlainen kupla kuin aiemmin.
– Sen verran voin valottaa, että tänään järjestäjät ovat muuttaneet keskustelun niin, että me emme olekaan kuplassa, vaan olemme ”special environmentissa”. Eli emme voi tietää, ketä kaikkia hotelli- tai hallihenkilökunnasta testataan, Oikarinen sanoi.
– Viime vuoteen erona on se, että nyt meidän hotellissamme asuu muitakin ihmisiä kuin joukkueet. Me voimme vaikuttaa vain omaan tekemiseemme, se on kaiken A ja O.
Homma taitaa alkaa olla paketissa.
Tuoreimmasta perumisesta kertovat muiden muassa uutistoimisto Ria Novosti ja urheilusivusto Sport-Express. Venäläismedioiden mukaan Venäjän U20-joukkueessa on todettu koronavirustartunta.
Näyttää tulevan semmoiset tynkäkisat, että melkein vois jättää pelaamatta. En oikein jaksa innostua tästä, kun suurin jännitys alkaa olla, pelataanko ottelu vai ei. Väkisin väännettyä. Pokaali sille, joka parhaiten välttää koronan. Joukkueen lääkäri tarttukoon pyttyyn ekana.
Kamat kasaan ja pojat kotio.
Ei urheilullista arvoa enää. Kisat kesken ja kotio. Äärettömän ikävää näiden poikien kannalta, koska nämä kisat ovat aina niin suuressa painoarvossa tuolla P-Amerikassa.