Jere Rouhiainen

Eilisen perusteella Jere näyttäisi pystyvän pelaamaan omaa allround-peliään myös Liigassa, eikä enää vain Mestiksessä. Sellainen vähän junnumainen varovaisuus ja hitaus ratkaisujen tekemisessä oli karissut johonkin, varmaan Lempäälään.

3 tykkäystä

Siinä oli jo Lehtosmaisia elkeitä, kun sirklasi keskustaan toisessa erässä vetopaikkaan. Harmi vain, että kiekko hukkui, kun vedon piti lähteä. Suu auki katselin sitä touhua, että oliko tuo muka Rouhiainen. Oli kiekollakin vähän rohkeampi kuin yleensä.

2 tykkäystä

Kovasti olen sapiskaa Rouhiaiselle antanut täällä palstalla, joten kehun kun on paikka. Hyvä matsi KalPaa vastaan ja jalka oli yllättävän liukas.

12 tykkäystä

Mielestäni Rouhiainen jopa kärsi Salosesta, joka antoi Jerelle välillä aika uskomattomia kaveripasseja.

Kun saa vastuuta, niin itseluottamus nousee ja pelit paranee…Omasta mielestä Jeren kannattaisi mennä pariksi vuodeksi Jukureihin tai johonkin, jossa saa hyvin vastuuta ja aidon mahdollisuuden saada peliaikaa…

Yksi viesti siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: Jere Rouhiainen ei jatka Tapparassa 2018-19?

Nostetaas Jerenkin ketjua taas ylemmäs. On kyllä kaveri antanut mielestäni mukavan vakuuttavia näyttöjä tässä playoffien kynnyksellä. Ei mielestäni erottunut mitenkään heikkona lenkkinä tänään Tappara-puolustuksessa. Päinvastoin siellä oli hyvin paljon positiivista syötöt napsuivat lapaan, pari todella hyvää syötön katkoa ja tietysti se syöttöpiste 1. maaliin.

En pahoittaisi mieltäni, vaikka Jerestä saataisiin tulevaisuuden Tapparaan sellainen Pekka-peruspakki, mikäli tänne siis kauden jälkeen vielä jää.

Jos tekeminen jäällä jatkuu samanlaisena antaisin jopa peliaikaa poffeissa, vaikka Sählän tilalla. AV:lla olisi ainakin parempi kuin Sählä ja saisihan siinä vähän kierrätystä ja lepoetuakin. Hyvää tahtia kasvamassa Liiga-tason puolustajaksi! :muscle: :tappara:

9 tykkäystä

Mä luulen, että Salosen paikka on liipaisimella, kun Otso tulee kuntoon. Rouhiainen on ollut erinomainen. Ja hyvä, että pakkipäästäkin löytyy laajuutta.

5 tykkäystä

Annetaas posia Jerellekin. Pelas hyvin tänään. Lähellä oli jo se eka maalikin.

1 tykkäys

On ollut kyllä viime esiintymisissään valmis liigapakki. Ens kaudeksi soisi vakipaikan kokoonpanosta.

Tehkää tälle äijälle jatkosopimus, täysin valmis liigapakki. Eikä edes seiskapakki, mahtuis mun papereissa kolmeen ekaan pakkipariin.

5 tykkäystä

Tällä hetkellä kyllä heittämällä Salosta edellä. Niin oudolta kuin tuo tuntuu sanoa, vielä paino sanalla heittämällä.

Tätä mieltä edelleen vaikka Salonen nyt yhden syöttöpisteen saikin.

Tästä kyllä täysin eri mieltä, vaikka molemmista diggaankin. Rouhiainen pelaa hyvää peliä, ja mielestäni ansaitsee ilman muuta jatkosopimuksen. Salonen on kuitenkin vielä ehkä hitusen varmempi ja parempi varsinkin hyökkäyssuuntaan. Ja pystyy tuomaan kiekon karvauksen ohi omalla jalalla. Näissä Rouhiaisella on vielä petrattavaa. Taitaa vaan olla niin, että meiltä ei tule tarpeeksi Jerelle vastuuta, jota tarvitsee vielä kehittyäkseen eteenpäin. Salonenhan meillä ei valitettavasti jatka myöskään, vaikka paikoitellen on meidän paras pakki. Ei voi muuta todeta, kun että kyllähän tämä meidän pakisto on kovin miesmuistiin, jos ei sitten “ikänä”. Itse toki olisin toivonut, että molemmat jatkaisivat meillä ensi kaudellakin.

Kyllähän tänäänkin Salonen oli meidän parhaita pakkeja tai sit oon kattelu jotain muuta peliä.

1 tykkäys

Jerellä on oikeaoppinen peliasento tms kun on kiekko hallussa, pää on oikeasti ylhäällä kun hakee syöttösuuntia eikö tuijota kiekkoa. Viime kaudella kiekko karkaili vielä lavasta mutta nyt ykskaks muutaman pelin otannalla kiekko ei karkaile läheskään niin paljoa.

Tästä miehestä tulee hyvä ja varma liigajyrä ja toivottavasti jatkaa kotona jos otteet tuohon tahtiin paranevat, iso :+1:

Jere on helvetin hyvä luistelemaan, mutta onhelmat tulee pienessä tilassa. Ennustan ensi vuonna läpimurtoa liigatasolle.

1 tykkäys

Heikkouksiin vielä pehmeys kamppailupelaamisessa. Mutta pää taitaa olla pojalla hyvässä kunnossa - niin hienosti tuli jo joukkueen ulkopuolelta takaisin ja ensimmäisestä matsista alkaen ns. omaa peliä, omilla vahvuuksilla.

3 tykkäystä

Jatkosoppari on mahdollinen, koska Jere on oma pelaaja ja Tappara voisi haluta pitää miehestä kiinni, kun tähän astikin on matka kulkenut.

Salonenhan ottaa Jukureissa yv pakin roolin ensi kaudella ja sitten nähdään kuinka kova mies on kyseessä.

Pelaa tällä hetkellä A-nuorten kanssa pleijareiden avausottelussa Bluesia vastaan Espoossa. Tehot 0+1 kun Tappara johtaa 2-4 toisen erän lopulla.

3 tykkäystä

Kun tästä Rouhiaisesta halutaan aika ajoin eroon, riittämättömien peliesitysten takia, niin tuppaa aina unohtuun , että kyseessä on sälli joka saa pelata vielä A-junnuissa.

Tai ainakin mulle toi oli (taas) yllätys.
Eiköhän me pidetä Jere, koska hyvä pakki siitä vielä tulee Liiga tasolle.

18 tykkäystä