Jeremi Tammelan loukkaantuminen ottelussa Jukurit-JYP 28.2.2026

Tammela loukkaantui mikkeliläisten kotiottelussa JYPiä vastaan. Hän kaatui kiekontavoittelutilanteessa laidan vieressä ja jäi JYPin 105-kiloisen puolustajan Väinö Liikosen alle toisen erän lopulla.

Jukurien viestintävastaava Mikko Mannonen kertoo nyt, että Tammela pääsi sairaalahoidosta lauantain puolella. Mannosen mukaan Tammela voi olosuhteisiin nähden hyvin.

5 tykkäystä

Erikoisen ja varsin vaarattoman näköinen tilanne, mutta selvästi jotain sattui ylävartalon alueella. Onneksi Tammelalle ei pahemmin käynyt, se on tietenkin tärkeintä.

Tästä ei vissiin ollut olemassa klippiä. Ketään ei kiinnostanut, edes mediaa sen enempää?

Ottelutallenteesta voi käydä katsomassa. Itse pelissä ei näytetty uusintaa, ja Jukureiden pelaajisto nousi vaihtopenkiltä seisomaan näköesteeksi pelaajan ja lääkintähenkilökunnan ympärille. Varmaan katsottu, että ei ole sopivaa postata erillistä klippiä, vaikka ottelutallennetta ei ole haluttukaan/voitukaan poistaa tai pätkiä.

1 tykkäys

Okei, jos on ollut niin paha niin enpä minäkään halua nähdä. Luulin että oli tyyliin Brickelyn tapainen tilanne, sillä erotuksella että toinen kaatunut jotenkin päälle.

Ei se itse tilanne siis äkkiseltään “oikein miltään” näytä, verrattain tavanomainen pelitilanne. Toki Tammela jää makaamaan selälleen aika ikävän näköisesti, ehkä tämä syynä.

Sanottakoon, että itse tilanteessa ei ole oikein mitään nähtävää, koska tosiaan siinä ei tapahdu mitään ihmeellistä. Liikonen ei missään tapauksessa pelaa mitenkään rumasti, ylikovaa tai vastaavaa, vaan ainoastaan kaatuu laidassa jalkoihinsa kevyessä pelitilanteessa kaatuneen Tammelan päälle.

3 tykkäystä

Joo, pakkohan se oli käydä katsomassa, kun tilanne livessä mainittiin. Joskus vaan käy paska säkä. Jos suurennuslasilla katsoisi, niin varmaan Liikosen halua kaatua “hennosti” voisi tarkastella, mutten ole siitäkään hatarien muistikuvien pohjalta varma.

1 tykkäys

Jos sallitaan niin kysyinen tilanne klippinä jos joku haluaa jostain syystä nähä:

2 tykkäystä

Näyttää siltä että Tammela liukuu laitaa vasten ja siinä välissä on Liikasen jalka. Olisko siinä kylkiluut ottanu osumaa. Ilmat ainakin lähtee helposti pihalle tollasesta. Kaatuu kyljelleenkin aika voimakkaasti. Liikanenhan kaatuu osittain Tammelan kypärän päälle mutta päätähän siinä ei pidelty vaan rintaa.