John Quenneville

73 tykkäystä

Iso kala. Kiitos

24 tykkäystä
35 tykkäystä

Uran ensimmäinen Nhl Maali:

Ylipäätään kohokohtia uran varrelta:

10 tykkäystä

Quennevillenkin kohdalla kerrotaan, että miehen kanssa on neuvoteltu aiemminkin. Kertoo siitä, että näitä hankintoja ei todellakaan tehdä hetken mielijohteesta, vaan ovat huolellisen skouttauksenn tuloksia ja tilaisuuden tullen isketään kiinni.

106 tykkäystä

Kaksi uutta pelaajaa nähdään Tapparan paidat päällä tiistaina!

19 tykkäystä

Tämä oli juuri sitä, mitä tarvittiin. Ottaen siis huomioon realiteetit, niin juurikaan parempaa ei olisi voinut toivoakaan: tuloksentekoon kykenevä laituri, jolta pitäisi one-timer lähteä ihan kohtuullisesti Tanuksen vastaiselta siiveltä ylivoimalla. Highlight-videoiden perusteella näyttäisi myös tuulettavan jokaista maaliaan ihan tosissaan, eli kaiken järjen mukaan pitäisi olla tunteella mukana pelissä. Hyvä asia sekin.

29 tykkäystä

Miettikääs ku tämä äijä pannaan samaan kenttään Tanuksen kanssa

Mattila ja Vellu ovat osuneet vähän heikommin noista Tanuksen yllättävistä syötöistä.

2 tykkäystä

No niin, huhu piti paikkansa. Itse olen tyytyväinen tähän hankintaan, antaa Johnin näyttää mikä on miehiään. Wellcome John!!!

55 tykkäystä

Olen vähän epäileväinen johtuen heikosta viimekaudesta, mutta niin olin Metsolankin kohdalla joka on tällä hetkellä meidän parhaita pelaajia joten ehkä epäilyni ovatkin laatutakuu tästäkin hankinnasta :muscle::blue_heart::orange_heart:

E. Innolla odotan mitä saa Tanuksen kanssa aikaan

Ja niin kuin täällä alkukaudesta itkettiin että muilla on paremmat hankinnat ja meidän on ihan skeidaa. Miltäs näyttää nyt ? Heittämällä liigan monipuolisin ja laadukkain rosteri. Tämä herra oli vielä se piste iin päälle

7 tykkäystä

Hyvä uistelukeli ollut tällä viikolla, kun vonkale(ita) tarttunut ja saatu rannalle asti!!

Tervetuloa!!! Verkot tötterölle!!

7 tykkäystä

Tämä vaikuttaa hyvältä, kusen hunajaa.

4 tykkäystä

En oikein uskonut tähän huhuun, kun ei Liigaan tämän tason pelaajia parhaassa peli-iässä saada nykyään ilman taustaa jossain Liiga-seurassa, kuten Johansson Ilvekseen. Grönborg-tausta ilmeisesti mahdollisti ja onko ollut joku loukkaantuminen, kun ei tällä kaudella ole pelannut? Joka tapauksessa järjettömän kova hankinta, kaupungin keltavihreällä puolella ei tästä voi kovin tyytyväinen olla. :grimacing:

9 tykkäystä

Ei ainakaan omien kommenttiensa mukaan ole loukkia ollut. ”Harjoitellut hyvin ja etsinyt sopivaa pelipaikkaa”.

27 tykkäystä

Aika vahva veikkaus että on sopinut jo kesällä Tapparan kanssa ja siksi ei ole pelannut tällä kaudella. Ei ole varaa ottaa tän tason kavereita ennen verorajaa niin siksi tuli vasta nyt.

9 tykkäystä

Taitaa Mattila joutua siirtymään jossain kohtaa pois 1.YV oikealta siiveltä. Ja sehän tekee taas 2.YV:stäkin paremman.

Velipoika on Espoossa 30 maalin ja lähes 50 pisteen tahdissa. Johnin pitäisi olla parempi näistä veljeksistä.

36 tykkäystä

Olivat Tuulolan kanssa joukkuekavereita kaudella 19-20 Rockford IceHogsissa.

25 tykkäystä