Joni Tuulola

Vähä pääsi yllättään, että Tuulola on näin korkeella tässä listassa. Hienosti mies suorittaa ilman, että ikinä kerää isoja otsikoita. Mutta tärkeetä työtä. Taas matkalla kohti semmosta 20 pisteen kautta, mikä on tohon kylkeen oikeen hyvä määrä. Mun mielestä mies ei oikeen yv:lle sovi ja nyt Juolevin tultua tuskin sitä vaihtoehtoa enää tarjotaankaan.

Tuulolasta puheen ollen ei voi olla mainitsematta sitä työtä, mitä Joni tekee junnufanien eteen. Kattokaa nyt ihmeessä muutki pelaajat, kuinka voi antaa läpyjä molemmilla puolilla odotteleville faneille. Se ei vie aikaa ku 10 sekuntia, että antaa molemmilla käsillä ne läpyt ja jotkut pikkupojat ja tytöt odottelee joka pelissä niitä läpyjä ja jos osuu väärälle puolelle, ni turhaan. Tai ei ihan, kiitos Tuulolan.

24 tykkäystä

Tarinan mukaan Tuulolaa jäi junnuna harmittamaan, kun pelaajat jättivät aina välillä läpyt antamatta ja päätti, ettei häneltä jää kukaan väliin sitten kun hän on itse antamassa läpyjä. Kuten sanoit, pieni teko pelaajalle, iso juttu pikkufaneille.

98 tykkäystä

Tämä on yksi niistä syistä, miksi Joni on ollut mun suosikkeja!

3 tykkäystä

Jälleen samanlainen suoritus 1v2 -tilanteessa. Ei puolusta vetoa eikä puolusta syöttöä vaan jää välille mikä tekee maalivahdille tilanteen erittäin vaikeaksi.

Enkö ymmärrä tässä pelaamisessa jotain vai mikä homma?

22 tykkäystä

Kovin hiljaista on täällä. On kyllä nyt vaikeaa Jonilla, ainakun saa kiekon niin jotain tapahtuu. Aika usein negatiivisessa mielessä. Hyökkäykset päättyy kun Jonppa saa kiekon ja puolustus alueella ollaan aina hätää kärsimässä.

5 tykkäystä

Järjestää monesti itse itsensä ongelmiin . 2-1 puolustaa välillä melko oudosti…
Tilipussiin nähden vaaditaan parempaa

4 tykkäystä

Tänään ainoa meidän pakki joka ei saanut miinuksia! Tuulola on ottanut tällä kaudella ison roolin avlla. Pelaa sitä ykkös parissa Vittasmäen kanssa. 5-3 avt pelaavat useimmiten koko 2 minuuttisen.

3 tykkäystä

Miten voi olla mahdollista kun kumminkin väisti Kalpan pelaajaa kolmannessa maalissa joka pääsi nokikkain Heljangon kanssa? Jos tosiaan näin lukee tilastoissa niin joku toimitsija kämmännyt kyllä todella pahasti.

4 tykkäystä

Jospa oli jäällä Tapparan ainokaisen aikana.

Tuulolan peli on ollut aina tuulella käyvää.

1 tykkäys

Silloinhan Tuulola sai miinuksen ja plussan, tehotilasto jäi nollaksi.

Okei, tämän pitäisi ehkä menn pilkunviilaus-ketjuun.

1 tykkäys

Itse yksinkertaisena kaverina ajattelin viestin nimenomaan niin että tehotilastosto näyttää nollaa ja miinuksia ei näy. :slight_smile:

Tosin on siellä Juolevilla muuten +1. Voimme siis pilkkuakin viilata.

Nimenomaan jos sanotaan, että oli ainut pakki joka ei saanut miinuksia niin itse ainakin oletan, että tuossa tarkoitetaan, ettei saanut miinusta. Tosiaan Juolevilla myös +1 joten alkuperäistä väittämää ei saa mitenkään väännettyä todeksi.

1 tykkäys

Ketju hiljainen mutta tämä mielestäni oikea paikka nostaa talteen

Jonihan tainnut jossain haastattelussa ym sanoa et aina aikaa antaa läpyt junnuille ym koska muistaa miten kova juttu ollut niin selkeästi pitää puheensa et kukaan ei jää välistä :grin: Hieno mies

72 tykkäystä

Loistava esimerkki pelaajasta, joka tajuaa kenelle tuota tehdään.

25 tykkäystä

Jatkosopparia lapasee vaa!

15 tykkäystä

En tiedä näkyikö näkököradion kautta, mutta Grönborg oli ainakin tänään mediakuution mukaan ottanut Tuulolan haasteen vastaan. Vähän ehkä hävisi, mutta kovin aktiivisesti heitteli femmoja kannattajille aitioon pinkoessaan. Molempien erätaukojen jälkeen.

11 tykkäystä

Ei kerää otsikoita eikä usein näy tulostaululla, mutta kentällä on aina ku alivoimaa pelataan. Ja hoitaa homman todella hyvin. Oli sitte 4-5 tai 3-5 av. Tärkee ukko!

15 tykkäystä

Meillä Porkkanapodissa ainakin puhui tuosta kuvatulla tavalla. Kannattaa muutenkin käydä kuuntelemassa Jonin jakso.

2 tykkäystä

Se ois 1.1. Hyvää Joni Tuulolan syntymäpäiv… Siis hyvää uutta vuotta. Kumpi nyt on tärkeämpi. Onnea Jonppa 28v.

19 tykkäystä

Tuossa kun Joni urakoi alivoimia viime peleissä, tuli taas mieleen jännä kehityskaari, kuinka hieman vetelästä kiekollisen pakin aihiosta on leivottu jämäkkä oman pään luuta.

20 tykkäystä