Juha Juujärvi Tapparan apuvalmentajaksi 2023 ->

Niinhän se on, että pidetty työntekijä kannattaa pitää tyytyväisenä. Varsinkin, jos on pidempää suunnitelmaa mielessä.

Kyllä tässä itsekin vähän säikähti, kun naama ruudussa vaihtui.

1 tykkäys

Mitä mahtaa mies puuhata ensi kaudella? Tapolan tiimissä? Ei meinaan ole merkitty A junnujen valmentajaksi enään.

3 tykkäystä

Juujärveä ei kannattaisi päästää pois organisaatiosta. Ei taida enää olla muita vaihtoehtoja kuin liittyä Tapolan valmennustiimiin.

5 tykkäystä

Sopimus loppui ainakin… menee johonkin muualle luultavasti.

Todella hyvää työtä kyllä Juujärvi tehnyt muutaman kauden aikana. Aamulehdessä olikin juttua.

13 tykkäystä

Juujärvi siirtyy LeKin valmennuksen mentoriksi kaudeksi 2020-21

Ei tuo Juujärven valmentajaura etene oikein odotetusti. Mikähän siihen syynä :thinking:.

1 tykkäys

Tuskinpa kyseessä on mikään täysipäiväinen pesti, muiden hommien ohessa veikkaisin tätä hoidettavan. Ja mikäli sopiva paikka löytyy isommista ympyröistä, niin irtaantuminen tuosta ei ole ongelma.

4 tykkäystä
7 tykkäystä

Ilta-Sanomien tietojen mukaan Grönborgin valmennusryhmään liittyy apuvalmentajaksi Juha Juujärvi. Tällä kaudella Juujärvi, 48, työskentelee Mestiksessä pelaavan Kooveen apuvalmentajana.

12 tykkäystä

Käytävillä ollut korvia :wink:

K.o. postaus 15 päivän takaa.

15 tykkäystä

Juujärvi oli eilen paikalla A-junnujen pelissä. Kolmannessa erässä istui aivan lähellä ja joku katse vaihdettiin. :wink: Olikohan noteerannut mun CHL-finaalipaidan. :wink: No, eipä tämän Juujärven pestaamista osaa suoraltakädeltä tyrmätäkään. Edustaa kuitenkin tietynlaista jatkuvuutta.

5 tykkäystä

Onko tää meiän ainoo ketju Juujärvestä? Kyllä tämäkin mies ansaitsee oman ketjun ja vähintäänkin otsikon päivityksen. Aivan huippu mies. Viimeisen päälle ammattilainen, uskomattoman hyvä ulosanti kaikissa haastatteluissa, kun avaa tavalliselle fanille peliä. Tuntuu olevan valmis aina ja hyvin nopeastikin pelin jälkeen antamaan hienoja haastatteluja. Tämän päivän Aamulehdessä oli Juujärven päiväkirja finaalien ajalta ja ei voi muuta sanoa, kuin että hieno mies.

(Tilaajille)

Sunnuntai 28.4.

Tappara voittaa 3–0 ja juhlii kolmatta Suomen mestaruutta putkeen.

”Kävimme aamulla vielä muutamia yksityiskohtia läpi. Kapteeni Otto Rauhala halusi esimerkiksi nähdä pari klippiä aloituksista, jotta hän osaa ottaa tietyt jutut huomioon vastustajien otteista. Grönborg sitten linjaa, kuinka pieniin yksityiskohtiin käytämme aikaa. Iso kuva on se, että yhtään kiveä ei jätetä kääntämättä, mutta pelaajille annettavan informaation määrää pitää rajoittaa.

Juuri ennen peliä lenkillä tuli mieleen tapaus 20 vuoden takaa. Olin epävarma ennen yhtä finaaliottelua ja kysyin kaveriltani, että ”eihän tämä homma nyt jää minusta kiinni”. Hän vakuutteli, että ei takuulla jää. Tällainen tuki on tosi tärkeää ja rauhoittaa mieltä, kun on tiukka paikka.

Ei tämä minusta jää kiinni!

Mielessä pyörivät myös puuhommat, joita olen tykännyt tehdä vanhempieni kotiseuduilla. Kuten niissä puuhissa niin nytkin tarvitaan perisuomalaista sitkeyttä. Soitin isälleni ja kyselin hiihtokilometrit ja millainen sää Kempeleessä on. Sitten kertasimme vähän edellistä peliä ja pohjustimme tulevaa. Siitä on tullut tapa.

Oli upeaa jakaa voitonhetki vaimoni Marian ja kahden poikani kanssa areenan jäällä. Olen onnellinen pelaajien ja kaikkien tapparalaisten puolesta. Itse olen kulkenut pitkän tien tähän, kuten esimerkiksi Petri Kontiola ja Carter Camper. Kiitos vanhemmilleni, joilta minä, siskoni ja veljeni ovat oppineet never give up -asenteen. Ikinä ei saa antaa periksi.”

Edit. mullahan oli nappuloita sörkkiä tota ostikkoa. Nyt on ainaki parempi, muuttakaa joku, jos siinä vielä korjattavaa.

25 tykkäystä

On fiksu ja asiallinen kaveri tämä Juujärvi, ammattilainen.

Eiköhän tuo optiokin käytetä :+1:

Kuulin, että 2v optio on käytetty.:+1:

11 tykkäystä

Hienoa, jos jatkossakin saisimme kuunnella Juujärven analyysejä. Vaikuttaa kaiken lisäksi siltä, että kyseessä on viimeisen päälle firman mies.

Tässä finaalisarjan aikana ilmestynyt Ylen juttu miehestä .

Nyt Juujärvi valmentaa Tapparassa ja elää unelmaansa. Hän tosin myöntää, ettei ura ole ollut jatkuvaa nousukiitoa, mutta hiljalleen hänestä on kuoriutunut ”ainakin jonkun tason kokenut apuvalmentaja”.

2 tykkäystä

Paljon on juttua Rikestä, mutta Juujärvi saa aika vähän huomiota. Viime kaudelta jotain muuttui, ja paljon. Mikä on Juujärven osuus tästä sopasta. Viime pelin aikalisä epävarmuus näkyi.

Valmentaminen on tiimityötä, ja onko Juujärvi liian joojoo mies ilman hyödyllisiä visioita?

Palstalla varmasti joku tietää paremmin tästä kaverista. Voiko Juujärveä myös kyseenalaistaa, että on liian kovassa paikassa. Vai onko vain Riken marionetti?

3 tykkäystä

Juujärvi kuuluu tähän samaan Joukahaisten sarjaan kuin Tuomenoksa, Nieminen ja Gronborg joita Leinonen on päässyt rekryamaan kun Tapola ja Rautakorpi ei ole enää valvomassa laatua.

Pari vuotta sitten Tappara voitti neljä pyttyä ja A-nuorten mestaruuden. Nyt ei oo tulossa samaa menestystä. Hommat eivät ole kehittyneet post Tapola/Rautakorpi.

On palattu kovan urheilusisältöosaamisen suhteen jonnekin Sami Hirvosen aikakaudelle.

1 tykkäys

No huh huh tätäkin kommentia😱

16 tykkäystä

No jos jotain Juujärvestä olen kuullut, niin ei ainakaan ole mikään joojoo-mies, vaan omaa aika vahvat näkemykset asioihin ja tuo ne myös esiin. Osa arvostaa tuollaista suuresti, osa ei.

2 tykkäystä