Juhani Tamminen, Aurinkokuningas

Ajolupansa menettänyt Juhani Tamminen kiitää nyt polkupyörällä ympäri Turkua – tämä tilanne liikenteessä sai veren kiehumaan

2 tykkäystä

Tamilla se uhkaa lähteä Jopokin käsistä

Ihmisoikeusprofessori kritisoi Juhani Tammista – sai kiekkopersoonalta heti ”kansalaispalautetta”

2 tykkäystä

Jopo joutaa nurkkaan, Tamin kahdeksan viikon ajokielto loppui.
Jutun perusteella Aurinkokuninkaalla on asennoitumisvaikeuksia virkavaltaan.
En ihmettelisi vaikka seuraava liikennerikkomus olisi piankin lööpeissä.

3 tykkäystä

– Olen ajanut 50 vuotta ilman niitin niittiä. En ole kolhaissut edes parkkipaikalla. Kun nuori jepari pysäytti minut tapaninpäivän yönä ja väitti minun puikkelehtineen liikenteessä, sanoin jeparille, että olen ajanut autoa enemmän kuin hän ja hänen faijansa.

:joy:

Tämä kuulostaa hyvältä päätökseltä:

– Turun poliisin toimintaa en voi muuttaa, mutta omaa toimintaani voin. Vedän jatkossa liikenteessä Tauno Tasalakki -linjaa. Laitan autoillessani päähäni lippalakin, jossa lukee Tauno Tasalakki. Nyt siinä on lukenut Don Tami, Tamminen sanoo ja kurvaa Jaguaarillaan kohti Helsinkiä.

13 tykkäystä

Onko Don Tamista havaittavissa jopa tietynlaista anarkistimaisuutta virkavaltaa kohtaan?
Oheisessa linkissä paljon paljon paljon Tamin, Aurinkokuninkaan, MJ Kapteenin, Leijona 79: n jutustelua.

1 tykkäys

Vaikka Tami olisi ajanut viiteen kertaan maailman ympäri Jaguaarillaan niin vuoden 2018 Tamin paluu liikenteeseen ei ole ehkä turvallisuutta lisäävä asia.

5 tykkäystä

Ainakin iso ego tuolla “Aurinkokuninkaalla”. Syytä laittaa vähintää hipsut tuohon, sillä minun mielestäni se oikea eli joskus vuosisatoja sitten Ranskassa. Tami vois olla kummissaan jossain visailussa, jos oikea vastaus ei olekaan aina “Minä”. :wink:

3 tykkäystä

Tosta sais hienon komediapläjäyksen. Haluatko Tami miljonääriksi… tjsp…

1 tykkäys

Tää on kyllä yksi iso vauva nykyään.

Mietin, että onko vain joillain ihmisillä taipumus taantua sellaiseksi tuossa iässä vai liekö ihan universaali ilmiö?

3 tykkäystä

Nyt aamulla oli Tami laittanut Turun sanomien mileipidepalstalle laittanut ison kirjoituksen kuinka Turun poliisilla on ajojahti häntä kohtaan. Ja kaikissa muissa kaupungeissa missä hän on työskennellyt on ollut hedelmällistä yhteistyötä. Häntä oli mm kyykytetty poliisiasemalla kun oli pyytänyt ylimmän poliisijohdon audienssia.

Tami alkaa menemään entistä naurettavammaksi päivä päivältä. Melkoinen narsisti.

4 tykkäystä

Miten ne muualla sitten tätä yli-ihmistä kohtelee? Onko poliisisaattue odottamassa ja saattamassa? Siis oikeasti, vetäkää nyt joku Tami hetkeksi vaihtoon. Sauhuaa aivan jonninjoutavista asioista ja näkee kummituksia siellä täällä.

4 tykkäystä

https://www.ts.fi/mielipiteet/lukijoilta/4125982/Lukijalta+Tami+vastaa+Turun+poliisijohdolle

1 tykkäys

Toimiikohan noi Kimi-sitaatit yleensä virkavallan kanssa?
“Ajoit sitten 60km/h alueella 120km/h…”
“Leave me alone, I know what I’m doing!”

10 tykkäystä

Sellasta tekstiä alkaa olemaan, että kohta Tamin rikosrekisteriin lisätään virkavallan halventaminen. Ihan epäjohdonmukainen kirjoitus tuokin. Ihme että edes on julkaistu.

1 tykkäys

Varsin hyvä lämäri Tamilla on ollut aikanaan. :rofl: Facebook-vuodatuksessa vajaa viikko sitten:

Hieno , syksyinen päivä Suomen Turussa!! Syyskauden kovin flunssa hellittämässä , vanha kunnon konsepti, Echinaforce kehiin, isot annokset veteen ja jatkva nesteytys, niin kyllä lähtee kuin lämäri aikanaan ( mitattu Tukholma 1970 ; 171 km/ h , mailana KOHO 221 !!

7 tykkäystä

Käytetty varmaan mittaukseen jotain muuta laitetta kuin tutkaa.

Olisikohan ollut köysi mihin oli laitettu solmuja? :joy:

8 tykkäystä

Ei, kyllä se on Tamin kohdalla ollut nopeustutka jo silloin. Viime aikoinakin mittauttanut nopeuttaan, tunnetuin seurauksin.

7 tykkäystä

Taisi Tamilla mennä numerot sekaisin. Veikkaan, että oikea luku oli oikeasti 117 km/h :smiley:

Eiköhän Don meinannut 711 km/h.

14 tykkäystä

Kyllähän poliisi käytti tätä samaa salaliittotutkaa myös Tamin ajonopeuksia mitatessa. Kukaan ei ole vain tunnistanut tutkan käyttämiä yksiköitä, edes Aurinkokuningas itse. Käsitääkseni tällä kyseisellä tutkalla mitataan ainoastaan, kuuluutko vääriin vai oikeisiin.

1 tykkäys