Julkkikset Tappara-fanit

On hän jossain ihan julkisestikin sanonut kannustavansa Tapparaa. En toki tiedä millaisella intensiteetillä.

3 tykkäystä

Tuolla Tappara-risteily ketjussa oli näin:

9 tykkäystä

Okei, en oo niin seurannu Erikaa, tosin yhden keikan oon nähnyt Karjurockissa. Silloin oli aika vähän vaatetta päällä. Tosin oli lämmin ilta.

2 tykkäystä

Joo, tuli vaan mieleen, että saattaa olla “neutraali” artisti, joka on hankittavissa vaikka minkä seuran tilaisuuteen.

Mutta tuolla jäljempänä olis nyt sitten vinkkiä siitä, että löytyiskin ihan oikeasti kirvessydäntä. Hyvä niin! :slight_smile:

3 tykkäystä

Tapparafanilla on asiaa.

21 tykkäystä

Tämä on kova äijä💪

5 tykkäystä

Ei oo saatana ihme että tää äijä kannattaa helvetin konetta.

30 tykkäystä

Saisko tän kaverin Kirvescastiin vieraaksi. Olisi mukava kuulla mietteitä.

15 tykkäystä

Ylipäätää joku julkkis Tapparafani castii olis kiva

Tää jätkä olis iha helvetin hyvä vieras…
Ja takkini jätinki sit tuohon.

Satanisti-Miikka ja murhamies-Lauri samaan lähetykseen niin saadaan ainakin otsikoita.

26 tykkäystä

Teemailta Tapparan kanssa: kirvesmurha.

On kyllä muutenkin aika äijä asetelema. “Hyvä herra, te olette satanisti. Mitä mieltä olette Jeesus-lauluista ja Päivi Räsäsestä?”

Pienenä sivuhuomiona voisi mainita, että satanismi ja saatananpalvontahan ovat eri asioita. Haastattelussa ne tuntuivat menevän pikkaisen sekaisin.

4 tykkäystä

Kannattaa laittaa juutubeen vaikka “Azazel Steelfest” hakusanoiksi ja pian alkaa selviämään kuinka kova äijä onkaan kyseessä. Tuon keikan loppu on näet sellaista ilo(liemi)tulitusta, että oksat pois… Mutta jos on Tappara-fani, niin selkeästi ainakin kiekosta tietää kaiken oleellisen :slight_smile:

2 tykkäystä

Madventuresis oli kas tää mestari ja meni tunteisiin ku katteli siinä Jyp-Tappara peliä😄

3 tykkäystä

Samanlaista akrobatiaa… Kuin Tapsulla! Melkein siis paljastui Tapsunderin henkilöllisyys.

Oliko Purralla oma paita mukana?

9 tykkäystä

Ainakin Tappara on sellaisen hänelle virallisesti lahjoittanut. Paita oli mukana hallituksen jäsenten saamien lahjojen vuosittaisessa selvityksessä (vaikkakin osa lahjoitti lahjansa suoraan eteenpäin).

Itse toivoisin ettei Tappara seurana ottaisi osaa politiikkaan edes tämän vertaa - nyt tai jatkossa, riippumatta puolueista.

Näillä (poliitikoilla), jos joillakin henkilöillä, on varaa ostaa fanituotteensa ihan itse.

30 tykkäystä

Ja lippunsa, toivon. Mutta aitiossahan ne istuu.

1 tykkäys

Minä näen tuossa kuvassa maamme valtiovarainministerin tutussa paidassa, en puoluekirjaa.
Se tyhmää olisi jos seura ei hoitaisi yhteiskuntasuhteitaan.

30 tykkäystä

Ihana Riikka sopii oikein hyvin paita hänelle :star_struck:

10 tykkäystä

Hannu Mattila nähty Tappara paita päällä kuulemma. Lasketaanko tänne?
:rofl:

26 tykkäystä