Mediapeli - Tappara mediassa 2018-19

Avataan uuden kauden ketju kysymyksellä. Oliko Aamulehden paperiversiossa muuta tietoa kuin Tapparan tiedote sanasta sanaan eilisistä sopimuksista?

4 tykkäystä

Saisivat kyllä jo herätä tähänkin kauteen, reenit on alkanu viikko sitten eikä mitään kuulumisia tai videon pätkää olla saatu internettiin.

2 tykkäystä

Minusta kaiken päättyneellä kaudella joukkuetta ympäröineen kouhotuksen (ei niinkään seuran kuin muiden tahojen ilmaan puhaltaman) jälkeen pieni rauha ja jopa aavistuksen matalamman profiilin pitäminen sopii tähän väliin oikein hyvin. Kunhan tässä kesän edetessä vähittäin saadaan jotain kiinnostukseen vastaavia kuulumisia, niin ihan hyvä. Ei hätiä.

9 tykkäystä

Jutussa on myös Laineen videohaastattelu.

NHL-tähdet Patrik Laine ja Aleksander Barkov liittyivät liigakauteen valmistautuvan Tapparan harjoituksiin. Laine vitsaili olevansa joukkueessa koeajalla.

Barkov ja Laine liittyivät maanantaina Tapparan harjoituksiin ja porhaltavat kasvattiseuransa mukana kuluvan viikon.

–On tuntunut kivalta päästä jäälle ja viettää vähemmän aikaa puntilla, Laine sanoi.

–On tärkeää saada temposta kiinni jo tässä vaiheessa. Tempo on kaudellakin sitten kova. Ehdin vielä parantaa kestävyyttä ennen kautta, Barkov arvioi tutulla pelaajakäytävällä.

–Iso kiitos Tapparalle, että olen päässyt mukaan, Barkov sanoi.

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-harjoituksissa-erikoisvieraita-kuvat-patrik-laineen-ja-aleksander-barkovin-hikisista-vaannoista-kaveri-paasi-yllattamaan-201148810/

14 tykkäystä

Urheilulehti on myöntänyt oikean historian, eikä alennu mihinkään uus TBK propagandaan.

17 tykkäystä

Tämäpä on mukava huomata, että urheilusivistys tekee viimeinkin tuloaan myös Urheilulehden toimipaikkana vaikuttaviin kasvukeskuksiin! Hyvä suunta. :+1:

2 tykkäystä

Hiitelä twiittaa.Twiitissä sivutaan montaa aihetta.Mutta tämä ketju lienee paras?

1 tykkäys

Aika paska ja väsynyt läppä Hiitelältä.:-1:t2:

3 tykkäystä

Kaikki parhaat Tappara-läpät kuultu tänään. Vielä kun Johtava heittäisi jotain kahvakiekosta, niin voisin huutaa bingo.

11 tykkäystä

Jerry, Rautakorpi ja Kuusela Liiga.fi:n sivuilla:

5 tykkäystä

:mikki: kertoo näkemyksiään tappioista. Sekä Haapala / Enlund tilanteesta. Eli ei myönnä mitään.

“Kyllä Haapala kotiin osaa, jos hän haluaa tulla.”

Toinen Tapparaan liitetty nimi on Jonas Enlund. Hän pelasi Tampereella kaudet 2006-10, kunnes siirtyi KHL-jäillä. Enlund on toistaiseksi ilman seuraa.

– Kiinnostava nimi tietysti, mutta ymmärtääkseni hän mielii KHL:ään. Agentti ilmoitti kesällä näin, enkä sen jälkeen ole saanut uutta tietoa asiasta.

4 tykkäystä

Mikähän on iltalehden lähde asialle? :smiley:

Eihän tällaisesta mediapelistä voi olla kuin nauttia. Ainakin tässä kohtaa. Kysykää uudelleen, kun on hävitty seuraavasta tusinasta pelistä kymmenen. Santtu yrittää hämmentää parhaansa mukaan. Voin kuvitella tämän haastattelun mielessäni todella helposti.

Ainut, mitä Mikki olisi enää voinut lisätä on “etkö lue Wikipediaa?”, kun kyseltiin Enskasta.

1 tykkäys

Ei sentään valmentajan asemasta kysellyt. Silloin kun Urama aloitti päävalmentajana kaudella 2006-2007 Tappara aloitti kauden kolmella suoralla tappiolla niin Aamulehti lähetti toimittajan kyselemään valmentajan asemasta.

1 tykkäys

Rantanenkin tarttuu tuohon minimaaliseen pikkuseikkaan. Itse olen hieman huolissani isosta kuvasta. Ilman tuota penkityksen vetämistä tähän, allekirjoitan Rantasen jutun täysin. Tämä iso kuva huoletti jo keväällä/kesällä.

Kommentti: Torstai-ilta sen tylysti osoitti: SM-liigan dynastiat Tappara ja Kärpät ovat matkalla päinvastaisiin suuntiin

Kerrankin Rantanen puhuu asiaa.

2 tykkäystä

Mun mielestä on jokseenkin huvittavaa nostaa samalle viivalle 16v vastaan 19v pelaaja. Näillä on muuten aika päivälleen 3v ero iässä. Varsinkin kun jälkimmäinen on varattu jo toisella kierroksella. Tästä on sitten hyvä vetää johtopäätöksia, kun toista vasta opetetaan miesten peleihin. Turhaa kärjistämistä.

9 tykkäystä

Tää on karua luettavaa mutta niin totta.

Rantanen itse toteaa, etteivät Heponiemi ja Simontaival ole verrokkipelaajia, mutta kuitenkin vertailee. Viime kaudella Tappara oli ylivarusteltu, kun 12 hyökkääjän ulkopuolelle jäi selkeitä liigatason pelaajia. Nyt kun kokoonpanoon nousee loukkaantumisten johdosta junnuja, se onkin yhtäkkiä merkki heikosta joukkueen rakentamisesta.

Ei yhtään tarkoitushakuista paskanjauhantaa eikä yhtään tyypillistä vesarantasta. Ei.

5 tykkäystä

Minulle ainakin täysin tuntematon ohjelmaformaatti: Yle:n urheilukansanradio.